Strafpunten?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Gelieve gewoon het groene F356 formulier in te vullen met jouw motivatie en reden waarom je je strafpunten ongedaan wilt maken.
    Stuur dit dan op samen met jouw gegevens op het blauwe Q175 formulier en we bekijken het verder wel.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• @lex
      • Jul 2006
      • 1087

Originally posted by axs
      Gelieve gewoon het groene F356 formulier in te vullen met jouw motivatie en reden waarom je je strafpunten ongedaan wilt maken.
      Stuur dit dan op samen met jouw gegevens op het blauwe Q175 formulier en we bekijken het verder wel.
      Ja maar... Het gaat om díe paarse krokodil!

@lex
      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Modje hier met verhelderende woorden.

Strafpunten kent de forumsoftware toe wanneer iemand van het moderating team (Admin, Axs, Mathijs, Radar of Moderator) via het forumscript een bericht aanpast en/of een deelnemer wijst op spammen, kwootzakken, ongepast taalgebruik.

In het test forum heb ik getracht om zoveel waarschuwingen te verzamelen als maar mogelijk was, we kwamen niet automatisch tot sancties.

Dus: niets aan de hand gewoon doorlopen, al vond ik het Gifje van @lex wel geniaal

Geheel in de trant van het forum kunnen mensen een verzoek tot een UB40 indienen, deelnemers die niet weten wat voor formulier dit is zijn per definitie niet oud genoeg om een verzoek in te dienen.

Quotes, te pas en te onpas, onderwerpen openen die reeds bestaan....allemaal dingen die inherent zijn aan dit forum.
        De zoekfunctie is niet dekkend genoeg voor de inhoud van berichten.
        Aan de andere kant ook wel weer een voordeel, want meedenken zoals google en aanverwanten dat doen komt op mij persoonlijk iets te vergaand over.

Deelnemers die een waarschuwing hebben ontvangen dienen wel op de eerstvolgende forummeeting of;
        Getooid te komen met ezelsoren, of;
        een liedje te zingen, of;
        in 10 minuten aan een willekeurige voorbijganger uit te leggen wat een H-bridle is, of:
        een biertje aan te bieden.

tis maar dat je t weet!
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

Originally posted by moderator

Deelnemers die een waarschuwing hebben ontvangen dienen wel op de eerstvolgende forummeeting of;
          Getooid te komen met ezelsoren, of;
          een liedje te zingen, of;
          in 10 minuten aan een willekeurige voorbijganger uit te leggen wat een H-bridle is, of:
          een biertje aan te bieden.
          Eindelijk iets interessants om te quoten ! Wanneer is de volgende forummeeting ? Das al een tijdje terug moddereeter... Wie is dit jaar aan de beurt voor de bbq ??
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Mijn tuin moet (nog steeds) onkruid vrij....

kijk eens, zonder kwoot en iedereen begrijpt t!

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Dan reageer ik ook maar zonder quote, om nog een strafpunt te voorkomen.
              Een liedje zingen wil je mij echt niet laten doen, ik mag altijd alleen het laatste liedje zingen om de zaal leeg te krijgen.
              Ezelsoren; zal eens in de plaatselijke feestwinkel kijken of die ze hebben anders vervalt die optie ook.
              En H-bridle? Wat is dat?
              Ik voel em al, dat wordt bier aanslepen.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

hmmm bier.......................
                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• djspeakertje
                  • Oct 2008
                  • 1912

Originally posted by MusicXtra
                  Een liedje zingen wil je mij echt niet laten doen, ik mag altijd alleen het laatste liedje zingen om de zaal leeg te krijgen.

Lol

Mocht het nou écht niet lukken, dan mag je mij natuurlijk altijd even bellen voor een duetje, en als het zelfs dán nog niet lukt heb je wel heel hardnekkig publiek (of gewoon stommer dan stomdronken...).

Maargoed, back on topic, Daan
                  I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                  I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Funmaker
                    • Jun 2006
                    • 922

al vond ik het Gifje van @lex wel geniaal
                    Yes man en ik wordt gepromoveert tot @Lex Als ik hier nu ook nog eens mee zijn kennis kon verwerven
                    en ik ben pro bier
                    euhm meting (is één pot nat, letterlijk en figuurlijk dan )
                    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Originally posted by axs
                      hmmm bier.......................
                      Tsja, dan moet er natuurlijk wel eerst een forum meeting gepland worden....
                      En nog voor de 26e ook want dan vervalt mijn voorwaardelijke straf.
                      En euhhh, ook al drink ik liefst Grolsch, oranje jurkjes zijn gewoon toegestaan.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• axs
                        Moderator
                        • Jun 2002
                        • 2687

Pff... heb hier al verschillende keren gezegd dat ik nog eens een meeting zou organiseren.
                        Ga er toch echt eens werk van moeten gaan maken! Iemand die wel helpen? Ruben?

Had onlangs nog een last-minute mini-meeting met 2 forumleden... was wel weer gezellig.

Comment

• Funmaker
                          • Jun 2006
                          • 922

Originally posted by axs
                          Pff... heb hier al verschillende keren gezegd dat ik nog eens een meeting zou organiseren.
                          Ga er toch echt eens werk van moeten gaan maken! Iemand die wel helpen? Ruben?

Had onlangs nog een last-minute mini-meeting met 2 forumleden... was wel weer gezellig.
                          waar? wanneer? hoeveel tonnen? I'm in zoals ik in mijn topic al ooit aangaf

en @MusicXtra belgisch bier noem ik bier... de rest is water Duvel, Chouffe,.... Gimme gimme
                          Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Radar
                            Moderator
                            • Jul 2002
                            • 890

Zondag net een J&H forum meeting achter de rug.
                            Lucky-13 Vianen
                            Hoop leuks gezien bij NR 8 voor de deur.
                            Beetje jammer alleen dat Mathijs, Moderator en ik vergeten waren hier ruchtbaarheid aan te geven.
                            "STRAFPUNTEN" is nou niet iets om je echt druk over te maken, het is meer een middel om een klein beetje in het snotje te houden
                            dat niet steeds dezelfde buiten de pot pissen.
                            De moderators krijgen het al druk zat met de school vakanties in het verschiet.
                            Last edited by Radar; 17-06-10, 20:36.
                            Ik doe niet aan bijgeloof.
                            Dat brengt ongeluk.

Comment

• axs
                              Moderator
                              • Jun 2002
                              • 2687

Originally posted by Funmaker
                              waar? wanneer? hoeveel tonnen? I'm in zoals ik in mijn topic al ooit aangaf
                              We spreken wel wat af in het kort

Comment

• moderator
                                Moderator
                                • Apr 2001
                                • 5950

ik zeg: Kort-SM cafe waar je een kleine spaghetti besteld en een week een heel dorp te eten kan geven...die met die mooie achtertuin en prima bediening!

waarom iets nieuws verzinnen?

owja, strafpunten: iedereen die niet komt loopt uiteraard een extra risico op strafpuntjes!

Comment

Working...