Strafpunten?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Plaats ligt dus al vast: Boescafe in Kort-SM.
    Goed bereikbaar vanuit BE en NL en makkelijk te vinden.

Nu nog een datum....
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Stevengos
      • May 2010
      • 106

Tja, een datum prikken rondom deze tijd kan moeilijk zijn nu velen op vakantie zijn/gaan (tenzij je een heel rustig feest wil hebben )

@MusicXtra Hmm, dacht dat een H-bridle iets van een paardentuigje is (google geeft ong. dezelfde res.)
      Da's wel iets dat sommige forumleden kunnen gebruiken
      Of als de mod het in riggingsstijl bedoeld kan het ook iets zijn wat op deze site (klik!) staat tussen de regels door. (gebruik zoekfuncite browser dan maar is) En dan ben je wel ff een tijdje bezig om aan een leek uit te leggen wat zo'n H-bridle is! (of ik kan er nog steeds naast zitten, aangezien ik geen riggingspro ben :P, (waar is rinus gebleven?))
      Last edited by Stevengos; 18-06-10, 09:09. Reason: Speggingksfoutsen
      De werkelijkheid komt soms harder aan dan een geperfectioneerde illusie :D

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Als je nou zorgt dat je over het vertellen van dit verhaaltje een half uur doet kun je het je permitteren om voor de forum meeting een strafpunt op te lopen.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• tomv
          • Jun 2003
          • 331

Uit ervaring kan ik zeggen dat het Boescafe niet slechts is, in tegendeel
          Als de dag en het uur me uitkomt zal ik er zijn. Tot dan?

@axs: Misschien dat er interesse is in nog eens een hog-cursus(je)? Ik vond dat toen een geslaagde combinatie. Of het breder maken en enkele consoles voorzien om wat te prullen? Ik wil gerust meedenken/helpen om iets op poten te zetten.
          Tom

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Tom en Tom zullen het dan organiseren lijkt me
            We bekijken het organiseren van een cursusje ook nog even!
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• tomv
              • Jun 2003
              • 331

We zullen misschien best beginnen met een routebeschrijving te maken?
              TomTom organiseert, wat denk je nou zelf?!

Kortessem ( eigenlijk kort-sm) ligt in Belgie, goed bereikbaar met de auto, carpoolen vanaf Eindhoven is handiger dan met de trein denk ik....
              Last edited by moderator; 19-06-10, 16:10.
              Tom

Comment

• Stevengos
                • May 2010
                • 106

Uhm, is dat ook bereikbaar per trein? (heb nog geen rijbewijs bij elkaar kunnen sparen )

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

We kunnen wel een pickup organiseren in Station Maastricht of Hasselt...

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

En weten jullie wel wat dat kost, een retourtje andere kant van de Maas?
                    Dat trekt deze ouwe reldeldel niet, hoor..

Comment

• Stevengos
                      • May 2010
                      • 106

Hmm, dan lijkt me dat carpoolgebeuren (zoals Tomv zei) van Eindhoven toch wel wat goedkoper :P

Comment

• Stoney3K
                        • Sep 2007
                        • 1399

Van der Valk Eindhoven doen dan maar? Wie heeft er ooit in die tent een bruiloft? Heb je in ieder geval genoeg slepers mee!

Ontopic: Ik kreeg daarnet ook al zo'n mooi 'strafpuntje' in mijn inbox. Radar had in al zijn ijverigheid mijn quote weg lopen editen, en het strafpuntje aan 'inappropriate language' (normaal voor vloeken en tieren) toegekend. Gaan we ze nu verzamelen?

Ik ben ook even benieuwd of hij nu doorgaat en alle spel-, grammatica-, en interpunctiefouten even gaat lopen verbeteren. Ik den dat dan de voorraad strafpunten gauw op is!
                        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Radar
                          Moderator
                          • Jul 2002
                          • 890

Kaarten zat hier in de bak staan.
                          En ja, als er berichten worden geplaatst, gespeend van elke vorm van interpunctie, waar dus geen doorkomen aan is wordt dat ook behandeld.
                          Ik doe niet aan bijgeloof.
                          Dat brengt ongeluk.

Comment

• axs
                            Moderator
                            • Jun 2002
                            • 2687

OK, nu tijd om een datum te gaan prikken...

Ik stel voor in de eerste week van augustus zodat we nog wat tijd hebben om het 1 en ander te regelen etc...

zal proberen hier ene poll te posten zodat we samen een geschikte datum kunnen vinden!

Later meer... in de lounge!

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Originally posted by Stoney3K
                              Ik den dat dan de voorraad strafpunten gauw op is!
                              Nee hoor, die van mij is inmiddels verlopen dus die heb jij nu waarschijnlijk gekregen.
                              (Hoop niet dat deze quote mij gelijk een nieuwe strafpunt oplevert)
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• 2mancrew
                                • Feb 2010
                                • 96

En dan hopen dat het geen 35 graden is want dan blijf ik in me tuin liggen met me flaptop ;-) een een groot glas spa rood ;-) maar anders kom ik ook wel blik werpen ;-)

ciao
                                ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

Comment

Working...