Klein aantal 'nieuwe berichten'

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

Klein aantal 'nieuwe berichten'

De laatste tijd had ik al het gevoel dat ik soms erg weinig zoekresultaten had bij het gebruik van 'Nieuwe berichten'. Ik ben een weekendje weggeweest en kom net thuis. Bij het checken van nieuwe berichten krijg ik maar twee zoekresultaten.
    Ik heb ook al eerder onderwerpen gelezen waarvan ik het gevoel had ze nog nooit eerder te hebben gelezen (ondanks dat die onderwerpen al enkele maanden liepen) terwijl ik het forum eigenlijk alleen lees via 'Nieuwe berichten' en dergelijke onderwerpen dus al veel eerder aan het licht hadden moeten komen.

Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...
  • BJD
    • Oct 2007
    • 771

Even de cookies van JH verwijderen? Ik heb hier nml. geen problemen mee.

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

Ik heb dit probleem al tijden, dat de functie 'nieuwe berichten' niet alles weergeeft. Maar dat hoeft niet verkeerd te zijn, aangezien het niet 'ongelezen topics heet' of 'ongelezen berichten'. Enkel nieuwe. Onder nieuw kan verstaan worden dat het bericht in de afgelopen paar uur geplaatst is, of iets dergelijks.

Ik zou er voorstander van zijn als de functie verandert word in ongelezen berichten/topics. Dan kun je gemakkelijk alles volgen.

Optie is overigens wel om even uit te loggen, 'berichten van vandaag' aan te klikken en weer in te loggen. Moet je wel elke dag op het forum zitten, haha!

Mvg,

Teun
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Oké, het begint nu wel een beetje irrititant te worden.
        Bestaat er ook een alternatief voor die 'nieuwe berichten' knop?

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Geen idee wat de oorzaak ik, ik volg het forum 24 uur per dag, thuis op safari, tijdens werk via chrome of IE.
          Merk geen gekke dingen.

Wat ik wel lekker vind werken is het volgen van J&H forum op Twitter, snellere berichtgeving over een nieuw onderwerp ken ik niet en ALLE onderwerpen worden aangekondigd met een eigen tweet.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

Ach, dat is eigenlijk ook prima, ik ga vanaf nu J&H twitter'en.
            Bedankt voor je reactie.

Mvg,

Teun
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

hier toch minstens 8 resultaten.
              Alhoewel het gisteravond erg rustig was.
              Verder heb ik vrijdag ook een en ander gemist, maar dat zaterdag keurig onder de knop nieuwe berichten.

Safari hier, maar dat doet weer vreemd met andere php-sites, dus ik weet het ook niet zo precies meer.

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

En nu al weer 5...

Comment

• @lex
                  • Jul 2006
                  • 1087

Ik laatst na een paar dagen slechs twee berichten... Toch raar. Maar zoek de fout op dit moment even bij mezelf. Heb het idee dat het inactieve profiel van mijn mac sites refresht zonder dat hiervoor opdracht gegeven is... Dus als hij in het 'nieuwe berichten venster' zou staan, zou dit betekenen dat er veel recenter nieuwe berichten zijn gezocht. Maar het is wat far fetched...

@lex
                  Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...