Error

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • daviddewaard
    • Mar 2008
    • 627

hier slaat crome ook een alarm aan
    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• apenzuursound
      • Nov 2009
      • 37

Hmmmmm, interessant.
      Ik kreeg eerst op mijn windhoos x64 installatie met FF12 beta een error van een trojan. Nu dacht ik de site te bezoeken met mijn virtualbox machine met linux(FF7.0.10)(toch geen ernstige virussen voor) en daar kreeg ik eerst geen error… MAAR toen ik wou inloggen voor deze post kwam dezelfde error terug als op windows.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn verhaal hebben om dit probleem om te lossen. Ik bezoek de site voorlopig toch nog maar even met mijn linux devices tot er een oplossing is.

Comment

• Superfly
        • Sep 2008
        • 86

Ook bij mij gaat het Alarm af.

Zelfde melding als bij Renevanh.

Marcel
        Make My day, Blow your Amp

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

tis nou ook tot safari doorgedrongen.

Ik vermoed dat het met de google-ads te maken heeft, als daar een vuige link tussen geslopen is ben je al gesjeesd.

Safe Browsing

Diagnostic page for www.licht-geluid.nl

What is the current listing status for www.licht-geluid.nl?
          This site is not currently listed as suspicious.
          Part of this site was listed for suspicious activity 9 time(s) over the past 90 days.
          What happened when Google visited this site?
          Of the 298 pages we tested on the site over the past 90 days, 154 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 2012-03-29, and the last time suspicious content was found on this site was on 2012-03-29.Malicious software includes 9 trojan(s). Successful infection resulted in an average of 9 new process(es) on the target machine.
          Malicious software is hosted on 9 domain(s), including directmarketingwardtrade.in/, rstapple.org/, gamezaz.com/.
          8 domain(s) appear to be functioning as intermediaries for distributing malware to visitors of this site, including abrakadabra.in/, directmarketingadvertising.in/, local15promo.in/.
          This site was hosted on 1 network(s) including AS21155 (PROSERVE).
          Has this site acted as an intermediary resulting in further distribution of malware?
          Over the past 90 days, www.licht-geluid.nl did not appear to function as an intermediary for the infection of any sites.
          Has this site hosted malware?
          No, this site has not hosted malicious software over the past 90 days.
          Next steps:
          Return to the previous page.
          If you are the owner of this web site, you can request a review of your site using Google Webmaster Tools. More information about the review process is available in Google's Webmaster Help Center.
          Last edited by Gast1401081; 31-03-12, 08:42.

Comment

• stamgast
            • Feb 2010
            • 253

Zelfde hier, Firefox 11.0 op Mac OSX 10.7.3

Comment

• jadjong
              • Oct 2003
              • 654

Beetje treurig dat hier niets aan gebeurd. De hele zooi offline gooien totdat het verholpen is lijkt me het minste.....

Comment

• renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

Nja... Admin is op vakantie ofzo??

Elke bezoeker van dit forum die geen fatsoenlijke browser en/of geen fatsoenlijke virusscan heeft draaien is inmiddels besmet met een trojan die hoogstwaarschijnlijk uit is op bankgegevens...
                Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

De oplossing voor dit probleem blijkt niet eenvoudig.
                  Achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een structurele oplossing.

Mensen die roepen dat iets treurig is of dat er mensen op vakantie zijn, wellicht willen jullie specifieker geïnformeerd worden, die wens snap ik, maar er valt momenteel niet meer te melden dan: Probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing.

Voor de volledigheid: Surfen via een goed beschermde computer voorkomt dat je hinder ondervindt van het virus wat meedraait op de server.

Zodra de situatie hersteld is zullen we ons melden, tot die tijd: heb je er geen vertrouwen in, ff niet het forum bezoeken!
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• renevanh
                    • Oct 2004
                    • 2371

De makkelijkste manier is natuurlijk tijdelijk de reclamebanners uitschakelen.
                    De melding komt namelijk lang niet elke keer voorbij, alleen wanneer bepaalde banners worden aangesproken.

Comment

• hardstyle
                      • Jan 2010
                      • 427

Hier inderdaad met chrome ook een detectie vanaf vandaag. Gister nog niet gehad.
                      De fout zegt dat de site inhoud bevat van abrakadabra.in, welke een site is met virussen of iets dergelijks.
                      Super dat jullie er mee bezig zijn!

Comment

• Carl
                        • Nov 2000
                        • 907

Ik heb nergens last van. W7 met IE9
                        Ik zit niet in NL momenteel, maar dat zal er niets mee te maken hebben.
                        Mijn virusbescherming is de MS-essentials

Comment

• 4AC
                          • Nov 2007
                          • 1791

Originally posted by Carl
                          MS Essentials raad ik af. Heb het zelf ook een tijdje gebruikt, toen op dezelfde pc Norton geïnstalleerd en die vond spontaan een hoop rotzooi.
                          Ook detecteert MS Essentials niet alles gelijk (op de een of andere manier), maar komt hij er soms na een scan pas achter. Ach, 't is gratis, dus wat wil je.

Mijn Hotmail account was vandaag geblokkeerd. Geen idee of dat hier iets mee te maken heeft.
                          Wel raar hoor, er lijkt echt een periode te zijn dat die rotzooi weer overal in je pc kan komen.

Mvg,

Teun
                          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

heb thuis op de mac ook nergens last van , maar op de zaak op eenzelvde mac springen de rooie letters er in

Comment

• jadjong
                              • Oct 2003
                              • 654

Originally posted by moderator
                              Mensen die roepen dat iets treurig is of dat er mensen op vakantie zijn, wellicht willen jullie specifieker geïnformeerd worden, die wens snap ik, maar er valt momenteel niet meer te melden dan: Probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing.

Zodra de situatie hersteld is zullen we ons melden, tot die tijd: heb je er geen vertrouwen in, ff niet het forum bezoeken!
                              Bij een banner die fullscreen een Opel over het scherm laat rijden is de informatie 'we zijn er mee bezig' voor mij voldoende. Zo'n banner is op z'n hoogst hinderlijk en bij een gratis dienst als dit forum vind ik dat je zoiets moet kunnen accepteren.
                              Maar in dit geval gaat het om een stukje software wat erg geintresseerd is in online-bankgegevens. In zo'n geval trek je naar mijn mening bij de eerste ondekking figuurlijk de stekker eruit totdat je er zeker van bent dat het niet nogmaals gebeurt. De mensen hierboven merken het probleem en melden dit, anderen merken het ook en melden dit niet, maar nog veel meer zullen het nooit weten. Nu kan je discuseren over het browsen zonder up-to-date software of virusscanner, maar dit forum wordt niet gerunned door een russische iphone-crack vereniging. Van een bekend forum had ik meer verwacht.
                              Het advies om dit forum even tijdelijk niet meer te bezoeken ben ik het mee eens, maar hoe weet ik wanneer het weer veilig is? Via een mededeling op dit forum? (kip & ei)
                              Nogmaals mijn advies: vervang dit forum even door een pagina met 'wegens technische problemen zijn we tijdelijk offline' en zoek het achter de scherm uit. Onbedoeld een virus op een website kan iedereen gebeuren, maar een 'lakse' afhandeling vind ik niet passen bij deze website.

Comment

• renevanh
                                • Oct 2004
                                • 2371

Originally posted by Carl
                                IE heeft geen blacklist ingebouwd zoals FireFox en Chrome dat wel hebben. Wanneer een deel van de gebruikers een site als gevaarlijk raporteert wordt dit automagisch centraal als gevaarlijke site aangemerkt en je lokale blacklist geupdate.
                                Laat IE nou ook niet de browser zijn waar virussen zich meestal op richten en hebt een ideale combinatie van ongemerkte besmetting.

Comment

Working...