<<posting geen inhoud? posting weg!>>

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Niet om het een-of-ander, mar: als het om verbetering van de sfeer gat dan hamer ik eigenlijk nog meer op het plaatsen van inhoudelijke reacties en dus minder lose smileys en one-liners.
    Het is immers een discussieforum, als je gezellig bij wil kleppen, kom dan ff langs in de chat...

Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

citaat: Niet om het een-of-ander, mar: als het om verbetering van de sfeer gat dan hamer ik eigenlijk nog meer op het plaatsen van inhoudelijke reacties en dus minder lose smileys en one-liners.
      mag ik de laatste opmerking nog even onder de aandacht brengen van eenieder???

Comment

• Soilworker
        • Jan 2004
        • 71

edit door modje: doe ff normaal![}]
        FertiliZing YOUR World

Comment

• musicjohn
          • Aug 2001
          • 1102

Zow... Frankie, ondanks jouw gekke bui vraag je om moeilijkheden. Neem het nou maar van mij aan, ik draai al zo'n 2½ jaar binnen dit forum mee. En geloof me, ik heb nog wel gekkere dingen meegemaakt hier.

Volg nou gewoon het advies van de MODS. Die zijn er niet voor niets. En laten we eerlijk zijn... ik denk niet dat ook maar iemand hier graag met ze wil ruilen.
          Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• RL sound
            • Jan 2003
            • 156

Om een forum clean en netjes te houden heb je mods nodig die waar dan ook mogelijk ingrijpen, ik heb andere forums gezien waar dat niet echt gebeurde, en daar krijg je dus posting van mengtafels bijvoorbeeld die al volledig zijn behandeld of er word "turbo" taal gebruikt die niet voorkomt in de nederlandse taal.

Als ik een topic wil lezen dan wil ik dat normaal kunnen lezen en niet met vet, cool of gaaf, nee dat zegt de verkoper ook niet, of de dj tegen zijn opdrachtgever.

Als je prof. of semiprof. bent typ dan ook zo.

Bedankt, en nu zul je zien dat ik weer een lading tegenstrijdigheden over me heen krijg, so be it.

Groeten: RL <i>sound</i>

Comment

• Barthez
              • Dec 2003
              • 256

Ik ben het helemaal met je eens RL, ik erger me ook dood aan het taalgebruik van sommige mensen, laat staan alle fouten in de berichten die ze typen. Ik mag voor een aantal mensen hopen dat ze toch wel iets beter kunnen schrijven, want als je op zo'n manier een offerte voor een klant maakt zal die toch wel 3 keer nadenken voordat deze met je zee gaat.

Het lijkt me voor jezelf toch ook zinvol om het representatief te houden, dus let een beetje op je taalgebruik, want als ik af ga op de postings van sommigen onder ons krijg ik nou niet altijd een positieve indruk

Tegen de mods zou ik willen zeggen, keep up the good work, jullie zijn goed bezig!
              Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• ljanton
                • Sep 2003
                • 373

ja , daar ben ik dus allemaal volledig mee eens , maar wat ik nog storender vind is dat mensen met veel ervaring andere mensen met minder ervaring gaan uitschelden of afbreken omdat ze per-ongeluk iets verkeerds plaatste en dat zou eigenlijk ook moeten verwijderd worden

greet's ljanton

de mensen met iets eenvoudigs entertainen is de kunst

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

Wel...
                  Scheld teksten worden altijd verwijderd, niet alleen dat. Mensen die anderen uitschelden ontvangen een mailtje met daarin het verzoek dit niet meer te doen en anders hun heil ergens anders te gaan zoeken.

Taalgebruik blijft niet alleen op het forum een probleem, kennis van de Nederlandsetaal en het gebruik van de juiste woorden wordt een groter probleem onder de huidige generatie schoolgaande kids.

Neemt niet weg dat wij graag een leesbaar forum hebbben. Wanneer een posting vol staat met turbo taal wordt de plaatser daarvan verzocht om zn posting te editen, gebeurt dit niet, dan wordt de desbetreffende posting verwijderd.

Het te pas en te onpas plaatsen van reacties als: "dit is niet te lezen, doe er wat aan" is minstens net zo arrogant en irritant als het vragen om een slotje.
                  Het moderating team neemt echt wel passende maatregelen daar waar nodig...

Comment

Working...