Beste,
Je bent nu enige tijd actief op het forum, van harte welkom.
Vriendleijk verzoek om inhoudelijke postings te plaatsen, dus berichten die ergens over gaan...
Lees voordat je reageert het onderwerp een rustig door, reageer niet alleen op het laatste bericht in een onderwerp.
Dat zou het lezen van jouw reacties voor een heleboel forum lezers een heel stuk veraangenamen!
Dit bericht staat vermeld op het forum en niet via de mail.
Niet om je voor joker te zetten, maar om aan andere gebruikers en lezers aan te geven dat het moderating team hier echt wel tegen optreed, maar dat het niet nodig is om daar in ieder afzonderlijk onderwerp op te reageren...
mocht mijn bericht onduidelijk zijn, vragen oproepen...mail me!
voor gegevens, klik links van dit bericht op mn nickname....
Moderator J&H Licht en Geluid Forums
Je bent nu enige tijd actief op het forum, van harte welkom.
Vriendleijk verzoek om inhoudelijke postings te plaatsen, dus berichten die ergens over gaan...
Lees voordat je reageert het onderwerp een rustig door, reageer niet alleen op het laatste bericht in een onderwerp.
Dat zou het lezen van jouw reacties voor een heleboel forum lezers een heel stuk veraangenamen!
Dit bericht staat vermeld op het forum en niet via de mail.
Niet om je voor joker te zetten, maar om aan andere gebruikers en lezers aan te geven dat het moderating team hier echt wel tegen optreed, maar dat het niet nodig is om daar in ieder afzonderlijk onderwerp op te reageren...
mocht mijn bericht onduidelijk zijn, vragen oproepen...mail me!
voor gegevens, klik links van dit bericht op mn nickname....
Moderator J&H Licht en Geluid Forums