Ingrijpen in zuid afrikaans vraagstuk - live forum

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jurrie
    • Nov 2002
    • 402

Ingrijpen in zuid afrikaans vraagstuk - live forum

Sorry, maar ik moet dit even kwijt.

Het gaat over deze http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=9275 topic.

Iemand viel de beste man af, dus ik reageer en zeg dat dit forum voor iedereen is én dat je iedereen in z'n waarde moet laten.

Komt er een moderator en die haalt even stevig de bezem door het verhaal. Zo van 'niemand iets gezien'.

Dacht dat een forum er was om elkaar te helpen, maar ook om stevig te discussiëren...

En dan wordt er bij mij bij gezet 'on topic blijven' en 3/4 van mn post gewist.

Een dikke 10 voor de moderator! ga zo door en je bevorderd de saamhorigheid (ofzo) van het forum! [V]
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

je wilt niet weten wat ik daar getypt heb, dat had iets te maken met het ook kunnen deleten van een post, en dat sommigen daar maar eens hhhheeeellll erg gauw gebruik van moesten maken.
    Als ik mod was geweest was de e-mail server van sommige deelnemers rood aangelopen.

Comment

• Rademakers
      • Jul 2003
      • 1281

Gaat dit toevallig over mij?

In dat geval brand maar los...

Mijn reactie was goed bedoeld. Aangezien de voertaal op dit forum Nederlands is en ik zelf niet echt iets kon opmaken uit de post, leek het me dat Wickus zichzelf een stuk duidelijker zou kunnen uitdrukken in het Engels. En daarmee natuurlijk ook een duidelijker antwoord zou kunnen krijgen.

Mocht dit de aanleiding zijn van dit topic; bij deze mijn excuses,
      Ik heb reeds een e-mail gestuurd aan Wickus.

Ik heb alle reacties niet kunnen lezen. Alles was al gedeleted toen ik het topic weer opende. (Merkte alleen dat mijn reactie verwijdert was).

Ik zal deze topic in ieder geval nauwlettend in de gaten houden

Mvg Johan

Comment

• jakobjan
        • Jul 2002
        • 599

volgens mij heeft Wickus heel erg goed geprobeerd om de nederlandse taal te behouden.
        Jakob-Jan
        Lightjockey Beta tester
        Freelance Licht tekkie

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Vind ik ook en het was nog verstaanbaar ook ( met een kleine moeite ) weliswaar !
          Leuk iemand uit Z-Africa

sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Onderwerp verhuisd, heeft niets met geluid te maken.

Je neemt deel aan een moderated forum.
            Als je dus zaken tiept die niets met het te bespreken onderwerp te maken hebben dan wordt je posting verwijderd.

Bij het opruimen van een onderwerp, want een opruiming was het zeker in dit geval, daar wordt door de moderator van dat forum melding van gemaakt. Meestal in een aparte posting, maar dat gebeurt ook wel eens in de laatste posting tot dan toe...

Wellicht moet je dus eens bij jezelf nagaan of jouw reactie reactie nog wel in het onderwerp thuis hoorde nadat een aantal eerdere reactie (over het zuid-afrikaans-nederlands) waren verwijderd.

kortom: Heb je problemen met een interventie, lees dan even WAT er is gebeurt en mail desnoods even met de moderater...

Jurrie: forum is er zeker voor discussie, maar dan wel over het onderwerp.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Jurrie
              • Nov 2002
              • 402

citaat:Geplaatst door moderator

Wellicht moet je dus eens bij jezelf nagaan of jouw reactie reactie nog wel in het onderwerp thuis hoorde nadat een aantal eerdere reactie (over het zuid-afrikaans-nederlands) waren verwijderd.
              Wordt er nu geprobeerd iets bij mij neer te leggen? Ik was de eerste die commentaar gaf op een waanzinnige post.

Ik heb niets geplaatst nadat er reacties waren weggehaald.
              Ik heb alleen een topicje aangemaakt in de 'lounge', omdat ik vind dat erover gepraat moet worden.

Ik kon geen beter plekje op het forum verzinnen, en door het 'harde' ingrijpen had ik geen zin/behoefte om de moderator te mailen, sorry!

Er zijn dingen die ik liever niet onder 4 ogen oplos, omdat anderen er ook iets aan kunnen hebben.

Comment

• geluidmoderator
                • Sep 2002
                • 152

Het werd ook wel tijd dat er een bezem doorheen gehaald werd. Simpel gezegt, alleen de posting die betrekking hadden op de vraag zijn blijven staan, en zo hoort het ook.

Verder is het geen discussie waardig, als er om alle posting die verwijderd worden een discussie gevoerd moet worden word het een zooitje hier op het forum en komen we niet toe aan waar we voor komen,...

Wat de moderator al aanhaalt, dit is een moderated forum, als je ergens problemen mee hebt mail de je moderator.
                Geluid moderator J&h Licht en Geluid forums

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

citaat:Geplaatst door Jurrie

[quote
                  Wordt er nu geprobeerd iets bij mij neer te leggen? Ik was de eerste die commentaar gaf op een waanzinnige post.

Het enige waanzinnige in het hele verhaal was de reaktie van jou. En die van musicjohn, en nog wat van die reakties.

Comment

• Jurrie
                    • Nov 2002
                    • 402

Pardon? Ik denk dat je een stukje hebt gemist mac...

Of je ben je het er echt mee eens dat we selectief mensen niet moeten helpen en flink moeten afvallen?

Waarschijnlijk heb je niet gezien dat ik het voor die afrikaan opnam. En geen idiote reactie gaf! Zeg dan gewoon even niets als je niet weet waar het om gaat. [V]

Ik snap best dat er 'offtopic' posts worden verwijderd, anders zou het inderdaad een zooitje worden.

Maar ik (en ik ben niet de enige) vond dit gewoon te ver gaan, sorry.

Comment

• geluidmoderator
                      • Sep 2002
                      • 152

Jurrie,... ik heb jouw posting ge-edit omdat, na ik de stofzuiger aangezet heb, jouw posting verwarring in de zaak bracht. Jouw posting had namelijk totaal niets meer, buiten wat er nog staat, met het topic te maken. En jouw wordt niets verweten,... niemand overigens,... alleen heb ik alles wat niet met het topic te maken heeft weggehaald en dat is ook wat de bedoeling is geloof ik,... dus ook jij die opkomt voor onze Afrikaan, wat trouwens goed bedoeld is.

Als je je ergens aan stoort,... mail de mod als er nog niets aan gedaan is of wacht even af.
                      Er word de laatste tijd iets strakker gewerkt en dat is hoofdzakelijk voor het plezier van de serieuze forummers onder ons en niet omdat wij zonodig de baas moeten spelen en het leuk vinden om te doen.

Persoonlijk moet ik zeggen dat er de laatste tijd, in het geluidforum, nuttige postings geplaatst worden en ook nuttige topics gestart worden en daar ben ik persoonlijk erg blij mee. Om het een beetje serieus te houden moet er strak gewerkt worden en de echt serieuse posting overblijven zodat het ook prettig leest en makkelijk discussieert.

Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk heb kunnen maken dat het er niet om gaat om de deelnemers te pesten, maar om het forum leesbaar en begaanbaar te houden voor alle gebruikers. Zo leren we er allemaal wat van,... toch?

Comment

• Jurrie
                        • Nov 2002
                        • 402

Je hebt helemaal gelijk.

Het is jullie taak om dingen recht te zetten, denk dat ik iets te fanatiek te keer ging .

Kan me erg druk maken om dat soort dingen (onrecht etc.).

Keep up the good work

Comment

• geluidmoderator
                          • Sep 2002
                          • 152

Nah geeft niet, fanatieke mensen hebben we graag,... ik hoop alleen dat ons doel duidelijk is geworden, ook voor anderen We gaan daar zeker onze best voor doen.

Enne,... have fun met het forummen

Comment

• sis
                            • Jul 2003
                            • 3305

Maar iedereen vergeet

Waar is wickus gebleven [?][?][?]

sis
                            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Jurrie
                              • Nov 2002
                              • 402

Ik geef m het voordeel van de twijfel, en een slechte internetverbinding in Afrika .

Comment

Working...