Ervaringen met de mods.........

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

Ervaringen met de mods.........

Hallo,

Ik ben wel eens benieuwd wat mensen van de moderators op dit forum vinden ???

Ikzelf vind dat ze goed werk leveren en heb eigenlijk nog nooit problemen met ze gehad. zijn er mensen die ze te zeikerig vinden. Dit lijkt me trouwens een zinnige topic, omdat hier ook nog nuttige info misschien door de mods uitgehaald kan worden.

Zou het dus prettig vinden als de mods dus ook zouden reageren op bepaalde dingen. (en dan niet reageren door de topic te sluiten )

Is weer terug !
  • ORKZ
    • Nov 2003
    • 65

dit lijkt me meer iets voor in 'over deze forums'
    ooit bereiken we de 190 db grens.....

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Misschien in het vervolg een ander onderwerp kiezen als:
      wat vinden jullie van de lichtopbrengst van de koplampen van de Chrysler Voyager
      of
      wat vinden jullie van de geluidsinstallatie in de Chrysler Voyager

Of combineer het met oog op nog groter succes: Hoe moduleer ik de koplampen van de Chrysler Voyager op de muziek van het ingebouwde geluidssysteem waar trouwens ook nog een lastige brom op zit die ik niet kwijt raak?

Heeft het toch nog iets met geluid en licht te maken[)]

Zuig hier dan maar eens een puntje aan Mod![]
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

De moderators hebben een beheerstaak.
        Ze zien dus toe op een ordelijk verloop van discussies.

Toetsing daarvan gebeurt aan de hand van de spelregels en op basis van "goed fatsoen".
        Tevens worden onzin reacties, onleesbare reacties, reclames, one-liners verwijderd.

De modjes gaan hier geen uitleg over geven, simpelweg omdat je zelf wel op je klompen aanvoelt waarom een reactie wordt verwijderd...

Is dat niet zo, dan kan je modje mailen...

Een uitleg bij een interventie zal er niet komen.
        Alle modjes nemen ook gewoon deel aan het forum, als gewone gebruiker. Deelname vand e modjes is er dus wel degelijk, maar dan onder hun gewone nickname.

Wij zien het beheer van het forum los van de deelname.
        Aangezien dit soort discussies al meerdere keren aan bod zijn gewest (ja, we hebben echt een zoekfunctie...[:X]) gaat hier toch echt weer een slotje op.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...