vrije tijds onderdeel???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Freddie
    • Nov 2002
    • 195

vrije tijds onderdeel???

Misschien een ideetje, zat net eventjes in de lounge te kijken en meteen wel 3!!! slotjes in de eerste 4 threads.
    Misschien wel leuk om een soort vrije tijds onderdeel te maken, waar mensen kunnen praten over auto's, geld, wie heeft de grootste, of de kleinste (echt mannen praat dus []), computers enzo. gewoon voor de mensen die niet zoveel tijd in de chat hebben. En om de andere forums een beetje schoon te houden?

Het is een idee, zeg maar wat de mensen hier, en de modjes, er van vinden
    Als het licht uit is................. Is het donker
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Alle niet on-topic reacties verwijderd...Was wel schrikken, wante r bleef geen enkele reactie over!

Uitleg over die laatste slotjes: we zijn een licht en geluidsforum. Bedoeld voor mensen die willen "forummen" over alles wat met licht en geluid te maken heeft.

Voor andere onderwerpen als: "ik hou van puzzelen" bestaan vast al andere forums. Idem voor fun onderwerpen (patrick kicken forum mooiste voorbeeld...)

Kortom: dit forum voorziet niet in die behoeft, en dat mag je gerust als pluspunt zien!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Freddie
      • Nov 2002
      • 195

ok, vind ik wel een goeie reden, maar .....
      laat maar zitten.

Het forum zal er niet slechter van worden, want die reden die jij noemt is precies de reden dat ik hier wel eens rondzwerf []
      Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• test12
        • Jan 2003
        • 901

Mijn mening is in forums gaat het om meningen, ervaringen, oplossingen enz. voor een doel of doelgroep. Vandaar terechte verwijdering van de postings. Ik ga ook niet bij een sexshop informatie inwinnen over welke wasmachine ik moet kopen.
        Mod. ook deze posting mag van mij verwijderd worden en er mag ook een slotje op van mij. Dit is een persoonlijke mening voor alle duidelijkheid.

m.v.g. Herman

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Dan nog ff een verzoek aan test12 en andere deelnemers: vragen om een slotje helpt echt niet...
          Discussie worden alleen afgesloten als daar een aanleiding voor is. Net zoals jij je mening hier geeft over wat er wel en niet op het forum zou moeten worden besproken, zo hebben anderen daar ook een mening over.
          Zal vast niet jouw bedoeling zijn dat andeen daar niet over mogen zeggen wat ze vinden.
          Wel zit ik nog te wachten op een sterk argument om wel breder te forummen dan we nu al doen, maar freddie heeft de hoop opgegeven te zien aan zn puntjes
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• test12
            • Jan 2003
            • 901

citaat:Het is een idee, zeg maar wat de mensen hier, en de modjes, er van vinden
            Dat was de vraag en naar wat ik daar uit lees een vraag naar meningen van forum deelnemers.
            Als zodanig was mijn reactie, dus van dat slotje is niet dat het moet (dat is niet aan mij), maar als dat zou gebeuren heb ik daar alle begrip voor.
            citaat:Mod. ook deze posting mag van mij verwijderd worden en er mag ook een slotje op van mij. Dit is een persoonlijke mening voor alle duidelijkheid.
            Dit was voor alle duidelijkheid toegevoegd.

m.v.g. Herman

Comment

Working...