Als ik zo de meningen hier samenvat zou er eigenlijk een nieuwe feature moeten verschijnen; waarmee een post gemodereerd kan worden op "professionaliteit", of misschien aangeven bij het openen van een nieuw onderwerp. De mindere topics hoeven dan niet getoond te worden (aan de hand van je voorkeur), en je houdt de rest over... okay; dat is dan misschien een beetje vreemde oplossing, maar de enige andere oplossing is een forum openen waarop alleen professionals zich mogen uiten, en iedereen die dat niet is simpelweg geen toegang te geven. Tja het is een manier maar of dat het nu is.. wordt er ook weer niet gezelliger op.
Ik denk dat het forum z'n hoogtij perioden heeft, maar ook wat mindere... En als het niveau niet hoog genoeg ligt kun je natuurlijk altijd iets anders gaan doen dan je daaraan te storen.
En nog even een kleine toevoeging: indirect is de oorzaak misschien ook wel de J&H site... als je ziet wat daar nogal prominent in de verkoop staat is het niet zo heel gek te noemen dat veel van de mensen die dat kopen ook hier belanden, 't is dat ik vergeten ben hoe ik hier binnenkwam, maar zou best eens kunnen...
Ik denk dat het forum z'n hoogtij perioden heeft, maar ook wat mindere... En als het niveau niet hoog genoeg ligt kun je natuurlijk altijd iets anders gaan doen dan je daaraan te storen.
En nog even een kleine toevoeging: indirect is de oorzaak misschien ook wel de J&H site... als je ziet wat daar nogal prominent in de verkoop staat is het niet zo heel gek te noemen dat veel van de mensen die dat kopen ook hier belanden, 't is dat ik vergeten ben hoe ik hier binnenkwam, maar zou best eens kunnen...
Comment