Is het eigenlijk nog wel leuk?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Als ik zo de meningen hier samenvat zou er eigenlijk een nieuwe feature moeten verschijnen; waarmee een post gemodereerd kan worden op "professionaliteit", of misschien aangeven bij het openen van een nieuw onderwerp. De mindere topics hoeven dan niet getoond te worden (aan de hand van je voorkeur), en je houdt de rest over... okay; dat is dan misschien een beetje vreemde oplossing, maar de enige andere oplossing is een forum openen waarop alleen professionals zich mogen uiten, en iedereen die dat niet is simpelweg geen toegang te geven. Tja het is een manier maar of dat het nu is.. wordt er ook weer niet gezelliger op.
    Ik denk dat het forum z'n hoogtij perioden heeft, maar ook wat mindere... En als het niveau niet hoog genoeg ligt kun je natuurlijk altijd iets anders gaan doen dan je daaraan te storen.

En nog even een kleine toevoeging: indirect is de oorzaak misschien ook wel de J&H site... als je ziet wat daar nogal prominent in de verkoop staat is het niet zo heel gek te noemen dat veel van de mensen die dat kopen ook hier belanden, 't is dat ik vergeten ben hoe ik hier binnenkwam, maar zou best eens kunnen...

Comment

• test12
      • Jan 2003
      • 901

De grootste bottleneck is dat mensen in forums vaak alleen de laatste post lezen. En daardoor niet reaqeren op de gestelde vraag maar alleen elkaar nog proberen de vissen af te vangen. Het gevolg hiervan is dat er een discussie ontstaat die de topic opener echt niet intereseerd, die wil een duidelijk antwoord op z'n vraag c.q. probleem of hij begint het topic met wat vinden jullie van?. Dat is naar mijn mening één van de problemen ook op dit forum. Het doel moet zijn ook lezen en niet alleen posten.
      Btw. Ook ik betrap mij er regelmatig op dat ik niet to the point reageer.

m.v.g. Herman

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

Ja, het is nog leuk [:I]
        vragen zijn er om beantwoord te worden !!
        wil je er aan deelnemen : prachtig [^]
        wil je er niet aan deelnemen : bek dicht
        simpel toch
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• test12
          • Jan 2003
          • 901

YES!!!! , kun je altijd nog potje Pinquin meppen, of een kwak kwak in je bek kwakken da's ook prachtig, simpel toch.

@ sis. De aanhouder wint.
          @ moderators. Betreft sluiten en verwijderen, ik heb niets te klagen.
          Mochten we elkaar eens treffen kwak ik d'r wel een paar tegenaan.
          Dit is geen omkoop poging maar een waarderingsuiting.

m.v.g. Herman

Comment

• goldsound
            • Jan 2003
            • 429

citaat:Geplaatst door test12

m.v.g. Herman
            Dat zeggen ze allemaal

Ontopic

Het forum is idd niet altijd even interessant, maar het is wat je er zelf van maakt
            Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• Fritz
              • Oct 2001
              • 621

Ondertussen al een aantal jaren 'lid' en ik erger me slechts aan een paar dingen :

1: Soms worden mensen die zich nieuw aanmelden in hun eerste topic in de eerste reactie al verwezen naar de Zoekbutton. Misschien is het nuttig om deze mensen toch een beetje op weg te helpen, komt niet echt altijd forum-vriendelijk over vind ik...

2: Mensen die je echt in ELK topic ziet reageren. En vaak zijn dat dan ook posts waarvan ik me afvraag of ze wel iets toevoegen, of dat het alleen is om de status iets op te krikken. Want als je veel posts hebt, jaja dan weet je natuurlijk veel! [xx(]

Hetgeen wat ik mis: leuke boeiende foto's, waarop echt iets te zien valt! Ik vond persoonlijk de foto's van o.a. Cyber echt een genot om te bekijken. Hiermee wil ik niet zeggen dat de foto's die nu geplaatst worden niet leuk zijn, maar we zijn er in de loop der jaren wel op achteruit gegaan geloof ik.

Comment

• lichtmoderator
                • Jun 2002
                • 115

citaat:Geplaatst door test12
                Mochten we elkaar eens treffen kwak ik d'r wel een paar tegenaan.
                Wanneer spreken we af?
                Moderators zijn mensen die nogal snel en veel dorst hebben!
                Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

• test12
                  • Jan 2003
                  • 901

citaat:Wanneer spreken we af?
                  Moderators zijn mensen die nogal snel en veel dorst hebben!
                  Kan ik me iets bij voorstellen krijg vaak al dorst van het lezen alleen. Misschien is het forum daarom wel zo leuk.

Je kan in mijn profiel vinden welke omgeving je moet zijn, je bent welkom.

m.v.g. Herman

Comment

• Olaf Duffhuës
                    • Oct 2000
                    • 2477

citaat:Je kan in mijn profiel vinden welke omgeving je moet zijn, je bent welkom.
                    Zint eer gij begint...ik ken ze...die wil je niet binnen hebben...[]

Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• test12
                      • Jan 2003
                      • 901

Het weer wordt wel beter, blijven we buiten.

m.v.g. Herman

Comment

Working...