Babylon - be amazed

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Overdrive
    • Feb 2002
    • 717

Ik vind die shutter chases juist super, ben er zelf ook erg fan van [8D] Vooral langzame bv 2/1 beat icm langzame pan/tilt chase (leuk shape-je) vind ik het altijd erg leuk doen.

Van die organiseren, opbouwen, programmeren en LJ kan ik ook niet helemaal bij [] Must have nerves of steel [^]

Verder heb je ook aardig veel neer gepoot voor dat zaaltje of lijkt het kleiner dan in werkelijkheid was, hoeveel mensen waren er?

Groeten!

Comment

• VERVALLEN

Die doen da goed eh jong die 812's. [8D]

CHAPEAU voor de opstelling / organisatie /ontwikkeling, ...

Comment

• STim
        • Dec 2003
        • 55

Wat ik me puur uit nieuwsgierigheid afvraag: boek je voor zo'n event een speciale "holebi dj" ofzo ? Buiten 2 filmpjes klinkt me de muziek toch niet bekend in de oren. Of heeft de dj zich soms aangepast aan het concept ? Het lijkt er toch op vind ik.

Verder ziet het er allemaal wel schitterend uit gewoon ! Chapeau zenne ! Zelf heb ik paar maanden terug een beachparty georganiseerd in het lokale jeugdhuis (wel véél kleiner, +/- 150 man), was door de avond ook lj. Bijna constant werd ik gestoord door mensen met problemen of deed er zich bijvoorbeeld buiten iets voor waardoor ik zelf ook mee moest. Had je dat zelf ook niet voor ? Begon me na een tijdje best wel te ergeren, maar was wel te verwachten denk ik.

Comment

• tomv
          • Jun 2003
          • 331

ALs je LJ bent, ben je LJ. Dan moet je zorgen dat er iemand anders die problemen oplost.
          Als ik als LJ op fuif ben is het enkel ik, de ventura en de spotjes aangevuld met een collega.

Het enigste wat wij moeten doen is indien er spanningsuitval is de versterkers gaan uitzetten en dan terug opendraaien als de spanning terug is. (Gelukkig nog nooit moeten doen )
          Tom

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

citaat:Geplaatst door STim

Wat ik me puur uit nieuwsgierigheid afvraag: boek je voor zo'n event een speciale "holebi dj" ofzo ? Buiten 2 filmpjes klinkt me de muziek toch niet bekend in de oren. Of heeft de dj zich soms aangepast aan het concept ? Het lijkt er toch op vind ik.
            Ken toch de meeste nummers wel, en ben nie van een andere kant

Comment

• STim
              • Dec 2003
              • 55

Ha ok, sorry dan Moet wel geen zicht zijn voor die dj als em ook ni van een andere kant is.

citaat:ALs je LJ bent, ben je LJ. Dan moet je zorgen dat er iemand anders die problemen oplost.
              Zo evident is dat bij ons niet. Vraag was naar Dave toe trouwens of hij daar ook last van had.

Comment

• Dave C
                • Apr 2001
                • 76

Het was ook geen klassieke holebi muziek, en nee ik heb er zelf geen last van aangezien ik zelf bisexueel ben. De dj is een goeie vriend van mij en heeft totaal geen probleem met holebi's gelijk de meeste mensen tegenwoordig. Het is trouwens een algemeen verschijnsel in belgie dat alle hetero gerichte discotheken met een holebi concept starten, ze hebbe inkomsten gezien denk ik, publiek is groter dan je verwacht.

Ik ben gewoon met dit concept gestart omdat ik het beu was dat er altijd "speciale" holebi muziek of weet ik veel welke zever travestieten en al die andere bullshit aanwezig moest zijn op zo van die feesjes. Dit is gewoon een stevig trance feesje met alles derop en eraan voor holebi's. Heteros zijn trouwens ook welkom zolang ze geen problemen maken.

Ivm LJ zijn en organiseren, das kwestie van afspraken maken verantwoordlijke aanduiden, u standpunten duidelijk overbrengen en een headsetje Ik kom zowiezo nie vanachter men lichtafel.

Greetz
                Dave

Comment

• STim
                  • Dec 2003
                  • 55

Dankuwel Dave dat moest ik weten Volgende keer ook maar een headsetje dan []

Comment

Working...