Marco Borsato in Antwerpen; Symphonica

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Christiaan Visser
    • Apr 2004
    • 235

Hehe, Fijn dat zelfs een Moderator off-topic gaat.. Komt niet vaak voor

Kunnen we ook terugkeren op de echte vraagstelling, over de tafel & zijn VL's kan wel een nieuwe topic over worden geopend

Vanavond is de eerste voorstelling van zijn Tour, Misschien dat er iemand van dit forum vanavond er is geweest en morgen ( als hij uitgeslapen is [8)]) een kort (foto-?) verslagje hier kan neerzetten? Lijkt mij wel interessant om te weten hoe Marco ons dit keer weer verrast met zijn Tour.

Danke Schön..
    Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• LichtNichtje
      • Nov 2004
      • 220

Dank u Tom voor je (offtopic) uiteenzetting.
      Ben ook wel eens benieuwd naar de showpics...

Comment

• Carlo Zaenen
        • Jun 2004
        • 34

Jaja inderdaad maar ook wij volgen geïnteresseerd dit forum om te weten wat er zoal leeft. Interessant:-)
        Groeten en kom eens een goedendag zeggen in Antwerpen.
        Carlo

Comment

• Christiaan Visser
          • Apr 2004
          • 235

Ah, Carlo hier ook.. Wat een aangename verrassing.

Wat ik me afvraag, is waar de Foh en de lichttafels in Antwerpen staan, Zie ik de DVD van Zien' van 2004, dan zie je nergens ergens maar in de zaal iets wat daar op lijkt? Kun je mij eens toelichten waar het hele gebeuren vanaf werd bestuurd?

En waar staan jullie dit keer met het licht en geluid, dit keer wel in het midden?

Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• lj djcenter
            • Jul 2003
            • 148

Ik ga zat 21 mei ook naar het optreden van marco in het sportpaleis en hoopt terug op een schitterende lichtshow als verleden jaar. Dit zal zo wel zien als de operator hetzelfste is gebleven. Ohja iemand een gedacht hoeveel een productiedag zou kosten aan de nodige euro's

mvg tom
            Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• marcitec
              • May 2004
              • 13

hey carlo
              veel plezier daar nog bij borsato en doe patrick en jacky en zen broertje als hij er is (zal wel) de groeten
              ben benieuwd naar het eindresultaat de eerste plannen zagen er goed uit toen ik ze zag als ik tijd heb kom ik effe gedag zeggen

groeten

Comment

• Carlo Zaenen
                • Jun 2004
                • 34

Wij staan zoals altijd met onze regie achter het geluid vlak voor de tribunes, in de zaal dus. Het virtuoso verhaal is toch wel iets anders dan wat ik hier lees, maar is een te lang verhaal om hier over te beginnen, en wat is daar trouwens het nut van? Kan enkel zeggen dat de ontwikkeling in Dallas nog doorgaat en zo heeft men voor ons bv. een nieuwe beta-versie geschreven omdat we in Antwerpen ook 2 Pandoras Boxen aansturen ( 1 voor ledwall en 1 voor MiPix) en hiervoor hebben ze dus een softwareversie herschreven zodat we alle content (filmpjes) die in de boxen zitten kunnen previewen wat het veel makkelijker.
                Zal Jacky en de rest de groeten doen en zorgen dat ze dit forum meevolgen want tegenwoordig zitten die toch continu te internetten gindsGroeten ...

Comment

• Christiaan Visser
                  • Apr 2004
                  • 235

Hé Carlo, jij kunt vast en zeker niet even een paar fotos maken van het Technische gedeelte van de show..? .. Zou je vast een hoop Members een plezier mee doen.. Mij in ieder geval wel..

Comment

• JeroenVDV
                    • Mar 2004
                    • 963

citaat:Geplaatst door Carlo Zaenen

Jaja inderdaad maar ook wij volgen geïnteresseerd dit forum om te weten wat er zoal leeft. Interessant:-)
                    Groeten en kom eens een goedendag zeggen in Antwerpen.
                    Carlo
                    Nog 2 daagjes en ik ben ook in Belgenland (a.s. dinsdag), in het Sportpaleis bij Marco. Is het, gezien afscherming/beveiliging/etc. mogelijk om ff langs te lopen bij de FOH? (We hebben staanplaats-kaarten) Ben wel benieuwd, kan ik je gelijk ook even een handje schudden.
                    Creating shows beyond Imagination

Comment

• JeroenVDV
                      • Mar 2004
                      • 963

Net terug uit Antwerpen.. Wat een show!! Alleen al 60 koppen boven de middenvloer puur voor de sfeer en effecten, veel gebruik van trussbogen, takelen tijdens de show, lasers, te mooi voor woorden!!! Podium met verschillende "lagen", videoschermen aan de voorkant van hoogteverschillen in het podium, etc.

Natuurlijk was de gehele show helemaal top. Geweldige zang, goede sfeer, 1 en al geweldig

Enige minpuntje vond ik Marco's stem: Alles was goed, zuiver en vooral aangenaam gemixed, alleen de stem van Marco had wat overheersend mid, wat mij ging irriteren na een tijdje. Kan zijn dat het afgeregeld is op een niet-verkouden Marco, en dat hij nu wel verkouden was, maar het viel me gewoon echt op, tegenover de prachtige gemixte band, het orkest, etc.

Foto's (als ze geluk zijn ook een paar van de FOH ) volgen morgen, nu gauw m'n bed in.

By the way, ook heel even Carlo gezien/gesproken, maar die was behoorlijk druk (en da's ook weer logisch []

Edit:

Foto's!! Helaas niet bepaald scherp, behalve die van de FOH. Tja, het blijft een springende massa waar je in probeert te fotograferen

Comment

• stekelvarke
                        • Dec 2004
                        • 1062

mooie foto's van een mooie productie. die leds op het podium(denk toch dat het leds zijn)lijken enorm op die van bij cluseau vanbinnen.
                        hoe zit het nu met die geur? staat er een enorme geurmachine ofzoiets?
                        exit night into LIGHT

Comment

• Christiaan Visser
                          • Apr 2004
                          • 235

Het is wel weer petje af voor Carlo & Patrick.. Elke keer weer een mooi ontwerp, met daarin geweldige lichtplaatjes en een schitterende show!

Ik wacht nu al met volle smart op de release van marco's Dvd, die er vast wel zal komen neem ik aan?

Maarre Carlo,jij kunt vast en zeker niet even een paar fotos maken van het Technische gedeelte van de show..?

Comment

• JeroenVDV
                            • Mar 2004
                            • 963

citaat:Geplaatst door stekelvarke

hoe zit het nu met die geur? staat er een enorme geurmachine ofzoiets?
                            Geur heb ik niets van gemerkt. Ik was misschien te verkouden
                            Niemand verder gehoord erover, en een vriendin waarmee ik erheen ging rook er ook totaal niets van.

Als er een DVD komt, ben ik erbij om hem te kopen

Erg bijzonder waren de prachtige zeepbellen, die door van die bubble-machines werden gegenereerd tijdens 1 van de songs. Machines stonden overal-en-nergens opgesteld, prachtig effect.

Zelfs lasers werden gebruikt tijdens deze show, alhoewel het nu wel een beetje standaard begint te worden helaas.

(Maar ik heb er wel opnieuw van genoten )

Comment

• stekelvarke
                              • Dec 2004
                              • 1062

raar hoe wijnig mensen er nog te verbluffen zijn met lasers,strobos,Mh's,... iedereen lijkt het al gewoon dat er ergens wat lasers en honderden Mh's worden neergezet.
                              Ik hoop ook op nog wat foto's van de dimbeach en stroomvoorziening,..
                              exit night into LIGHT

Comment

• Carlo Zaenen
                                • Jun 2004
                                • 34

Leds bij Clouseau waren neo ledtubes, bij Symphonica gebruiken we MiPix.

Comment

Working...