Marco Borsato in Antwerpen; Symphonica

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wout Laenen
    • Sep 2000
    • 102

Hoi Carlo,

Als ik vragen mag, hoe lang programmeren jullie nu aan zo'n show? Daar moet toch heel wat tijd inkruipen?

mvg

WL

Comment

• Carlo Zaenen
      • Jun 2004
      • 34

Wij hebben een week in Bekkevoort in een wysiwyg studio geprogrammeerd, in Antwerpen zelf hebben we ongeveer 3 dagen gewerkt. En tegenwoordig gaan we zo rond de middag naar de zaal om zaken op te kuisen, te finetunen of bij te programmeren.

Comment

• Stinzo
        • May 2005
        • 1

heb gisteren de show gezien en erna nog wat nagenoten op de aftershow en ik kan maar een ding zeggen: de show was af! een dikke proficiat voor carlo en zijn crew! heb genoten van begin tot eind en vol verbazing de show gevolgd! bedankt voor een avond om nooit meer te vergeten!

Comment

• Christiaan Visser
          • Apr 2004
          • 235

Wat ik me dan nog zo wel afvraag.. Patrick is de ontwerper, en jij de operator.. Maar, wat doet Patrick dan onder de show, toch niet aan met een biertje aan de bar zitten?
          Volgens mij is Patrick hier in zijn kostbare tijd ook wel eens op het forum geweest, of vergis ik me nu?

En toch ben ik net zoals anderen nog steeds benieuwd naar fotos van de Dimmercity's en al de andere technische onderdelen van zo'n productie.. [|)]

Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• Carlo Zaenen
            • Jun 2004
            • 34

Tijdens de show zit Patrick naast mij en hij schuift al het key licht en de effecten zoals dwe's en 12Lites. Het is ook Patrick die de laser cues drukt en verder noteert hij puntjes die we later dienen bij te programmeren/veranderen. Hij leest dit forum idd ook wel eens maar heeft nog niet de tijd gevonden om te antwoorden. Zal eens horen of hier iemand van de crew is die enkele foto's van dimcity enzo heeft.

Comment

• piebe
              • Jun 2004
              • 5

Ja ***ver..... ! (hahaha) Iemand moet toch Carlo vertellen wat hij moet programmeren, en tijdens de show ben ik hartstikke druk hoor, het komt er op neer dat ik de verantwoordelijke ben voor het totaalplaatje, dat wil zeggen licht, decor, in dit geval ook de video-graphics, laser, volgspots, rook, zeepbellen, droogijs, alle bewegingen met de Cyberhoists etc... Dus ik ben wel blij dat Carlo de show operate ! En trouwens dat heb ik ook niet meer in de vingers, en hij is een van de beste operators ter wereld, ik zou gek zijn om dat zelf te doen. Sterker nog, ik zou een show als deze nooit zonder Carlo kunnen doen ! En uiteraard ook niet zonder de gehele EML-crew waar we al jaren mee samenwerken. Ik zal eens kijken wat er aan foto's is, heb zelf ondertussen al zeker een paar honderd van de opbouw e.d.
              citaat:Geplaatst door Carlo Zaenen

Tijdens de show zit Patrick naast mij en hij schuift al het key licht en de effecten zoals dwe's en 12Lites. Het is ook Patrick die de laser cues drukt en verder noteert hij puntjes die we later dienen bij te programmeren/veranderen. Hij leest dit forum idd ook wel eens maar heeft nog niet de tijd gevonden om te antwoorden. Zal eens horen of hier iemand van de crew is die enkele foto's van dimcity enzo heeft.
              Frysk bloed...

Comment

• LJ Tom
                • Nov 2003
                • 202

Dag Carlo en Patrick,

Was gisteren toevallig met Jacky en Ben (Hommers) in een gesprek, en toen kwam het aspect draadloos netwerk tersprake. Ik heb toen ook begrepen dat de vl´s enz via een pda en het draadloze netwerk kunnen geresset ect kunnen worden door de techniekers.

Is dit echter niet gevaarlijk, of zijn deze netwerken beveiligd tegen storingen en kwaadwilligen?

Wordt er bij Marco nu ook al volledig draadloos gewerkt?

Groeten daar aan de crew!
                Groeten

Tom Venken

Comment

• Carlo Zaenen
                  • Jun 2004
                  • 34

Bij ons wordt niets draadloos gestuurd, is wel gebeurd bij andere produkties maar niet hier. Wij gebruiken ELC Nodes waardoor we alle dmx-lijnen sturen en bij een defect of storing is er een tech in onze dimcity die via een pc de betreffende lamp kan resetten, starten ...

Comment

• puin
                    • May 2005
                    • 22

Da's juist Carlo, het systeem is niet draadloos. Van die elc's en palm daar zit wel iets achter. We kunnen in Carlo zijn plaats lampen resetten , starten ,... als hij geen tijd heeft van aan de dimmers. En dit is ook mogelijk vanop een palm.

Grts

PS die foto's van de dimmers enzo die komen er wel, geef ons effe tijd.

Comment

• Wysirik
                      • Feb 2002
                      • 97

Goedverdoemme Kramer & Zaenen

Das was eel veel visueel geweld! Sante!

Rik

Comment

• Christiaan Visser
                        • Apr 2004
                        • 235

Enkele fotos inmiddels ontvangen van patrick,

Alle fotos die ik van Patrick krijg, zal ik op die server gooien.

Nogmaals bedankt voor de Fotos Patrick & Carlo & Crew
                        Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• SjoerdOptLand
                          • Jul 2003
                          • 261

@Christiaan Visser: ik zie op de eerste dimmersfoto een WLAN access point oid. Waar wordt dat voor gebruik als ik vragen mag?

Groeten,
                          Sjoerd

Comment

• par
                            • May 2005
                            • 15

merci hé mannen,

nu heb ik eindelijk zelf ook eens foto's van mijnen dimmercity

Comment

• puin
                              • May 2005
                              • 22

[quote]Geplaatst door par

merci hé mannen,

nu heb ik eindelijk zelf ook eens foto's van mijnen dimmercity

ONZE DIMMERCITY LOL

En over die accespoint, da's simpel, als je draadloos met een palm lampen wil resetten moet je het systeem draadloos maken tuurlijk, zou het dat niet kunnen zijn?

Comment

• par
                                • May 2005
                                • 15

oei, oei,

ikkrijg hier al commentaar, "SORRY" joeri, t'is "ONZE" dimmercity

Comment

Working...