Marco Borsato in Antwerpen; Symphonica

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • par
    • May 2005
    • 15

[quote]Geplaatst door Carlo Zaenen

Jaja inderdaad maar ook wij volgen geïnteresseerd dit forum om te weten wat er zoal leeft. Interessant:-)
    Groeten en kom eens een goedendag zeggen in Antwerpen.
    Carlo
    gij zoudt beter eens achter u tafel uitkomen en ons ne goeiendag komen zeggen.

Comment

• VL2c
      • May 2005
      • 2

citaat:Geplaatst door axs
      VL200-300 (VL2,VL4, VL5, VL6, VL7) reeksen zijn idd 'leasing'-equipment. Echter kan je ze tegenwoordig ook wel vinden op de 2nd hand markt.
      zeg me dan eens waar ik 2de hands VL2c's kan vinden ??

Comment

• timmel
        • Sep 2004
        • 111

Gisteren naar Marco geweest en inderdaad hoor, wat een show. Alleen het licht al. Mijn vriendin betrapte mij er steeds op dat ik meer naar het licht aan het kijken wan dan naar Marco. De intro en afsluiting met die lasers, de bewegende trussen, zeepbellen, LED panelen met hetzelfde beeld als het projectiescherm, heel mooi. Goed geamuseerd. Maar nu... de kritiek.
        Ik vond het geluid vaak niet geweldig. Ik stond zo'n 35 meter voor de linker line-array en het hoog miste ik toch wel. 35 meter is toch niet te kortbij of wel? Marco zijn stem kwam niet goed over. Je verstond hem zelfs vaak niet. Mijn vriendin zei het na afloop zelfs en die heeft er alles behalve verstand van. De gastartiest Petra Berger klonk in mijn oren beter. Ik vraag me wel af waarom Petra twee liedjes van Trijntje Oosterhuis zong. Ik heb zo'n vermoeden dat Trijntje normaal zou komen maar die dag niet kon waardoor Petra inviel. Ze moest uiteraard wel haar liedjes zingen aangezien het orkest die ingestudeerd had. Het hele symphonica hoorde je niet echt goed. Vaak zag je die violisten zo snel spelen dat ik dacht, en nu gaat er rook uit komen en vliegen die violen in de fik. Je hoorde het echter niet goed of helemaal niet, enkel bij de rustige nummers kwamen ze goed naar voren. Nu zullen jullie zeggen, je moet luisteren naar het geheel. Maar ik heb best een muzikaal gehoor en kon ze toch niet terugvinden tussen het geheel. Er ging ook iets mis met Kees Ten Dam zijn elektrische fluit bij de Bestemming, jammer. Op het laatste werden er 3 lasers op een deel spiegelbollen gericht. Dat zag er heel mooi uit maar vele stralen die van de spiegelbol afkwamen stonden toch meer dan 2 seconden nagenoeg stil. Kan dit geen kwaad? Ik heb voor de zekerheid de stralen toch maar ontweken met mijn ogen. Marco had het over één of andere lavendelgeur dat verspreid zou worden maar ik heb toch niks geroken behalve zweet en bier.

Ondertussen zullen jullie wel denken, nou Tim, wat ben jij een zeikerd! Maar ik vond het geheel toch een geweldige show en heb veel genoten van de vele kippevelmomenten.

Proficiat Carlo en Patrick, en de hele EML-crew. Jullie hebben toch een geweldige baan hè.
        Oh ja, bijna vergeten. Marco en de crew... ook proficiat!

Greetz Tim
        niet genoten is altijd mis

Comment

• par
          • May 2005
          • 15

citaat:Geplaatst door Carlo Zaenen

Bij ons wordt niets draadloos gestuurd, is wel gebeurd bij andere produkties maar niet hier. Wij gebruiken ELC Nodes waardoor we alle dmx-lijnen sturen en bij een defect of storing is er een tech in onze dimcity die via een pc de betreffende lamp kan resetten, starten ...
          ik denk da carlo nie weet wa wij allemaal draadloos uitspoken. misschien maar beter dat hij het nie weet, hij zou der waarschijnlijk slecht van slapen.

vroeger was den operater de baas, ma dat is veranderd nu zijn wij baas.

greetz

parrekes en puin[code][/code]

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

citaat:Geplaatst door VL2c

VL200-300 (VL2,VL4, VL5, VL6, VL7) reeksen zijn idd 'leasing'-equipment. Echter kan je ze tegenwoordig ook wel vinden op de 2nd hand markt.
            citaat:
            zeg me dan eens waar ik 2de hands VL2c's kan vinden ??
            Beetje internet afspeuren. Op LN wordt regelmatig melding gemaakt van VL's uit de 200-300 reeks die te koop aangeboden worden. Meestal van theaters/themeparks, dus absoluut geen die van de vrachtwagen zijn gevallen.
            VL5 passeerde in ieder geval al paar keer de revue.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• lj djcenter
              • Jul 2003
              • 148

Gisteren dus concert meegamaakt. Van de lightshow valt er niets op te merken. Die was meer dan top. Mijn hoedje af voor de gehele light EML crew En in het bijzonder Carlo. Is een meester in z'n job. De enkele minpuntjes waren de feedback van de microfoons die optraden en de irritante bij ruis sommige rustige nummers.. (maar dit hoort hier nie thuis e)

Mvg tom
              Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• Carlo Zaenen
                • Jun 2004
                • 34

citaat:Geplaatst door par

Bij ons wordt niets draadloos gestuurd, is wel gebeurd bij andere produkties maar niet hier. Wij gebruiken ELC Nodes waardoor we alle dmx-lijnen sturen en bij een defect of storing is er een tech in onze dimcity die via een pc de betreffende lamp kan resetten, starten ...
                ik denk da carlo nie weet wa wij allemaal draadloos uitspoken. misschien maar beter dat hij het nie weet, hij zou der waarschijnlijk slecht van slapen.
                vroeger was den operater de baas, ma dat is veranderd nu zijn wij baas.

greetz

parrekes en puin[code][/code]
                Ge moet niet vragen hoe groot mijn vertrouwen in zo een stercrew is dat ik dot zomaar aan jullie overlaat!!!!!! Maar de baas die loopt thuis rond hoor!

Comment

• Carlo Zaenen
                  • Jun 2004
                  • 34

Trouwens Piet Parrekens en Joerie Puin, als er dan toch iemand met een pda zo makkelijk lampen kan resetten hoe komt het dan dat ik bij momenten zo lang moet wachten en het veel beter zelf kan doen??????? Ik ken jullie antwoord al:-)

Comment

• LJ Tom
                    • Nov 2003
                    • 202

Ik had misschien beter het onderwerp draadloos/pda niet aangesneden

Trouwens Piet Parrekens en Joerie Puin, als er dan toch iemand met een pda zo makkelijk lampen kan resetten hoe komt het dan dat ik bij momenten zo lang moet wachten en het veel beter zelf kan doen??????? Ik ken jullie antwoord al:-)
                    Groeten

Tom Venken

Comment

• Carlo Zaenen
                      • Jun 2004
                      • 34

Nee nee Tom da's juist heel goed want langs deze weg weet ik ook wat er tijdens de show backstage gebeurd. Nu maken ze me niks meer wijs.
                      citaat:Geplaatst door LJ Tom

Ik had misschien beter het onderwerp draadloos/pda niet aangesneden

Comment

• esound
                        • Oct 2004
                        • 193

Beetje internet afspeuren. Op LN wordt regelmatig melding gemaakt van VL's uit de 200-300 reeks die te koop aangeboden worden. Meestal van theaters/themeparks, dus absoluut geen die van de vrachtwagen zijn gevallen.
                        VL5 passeerde in ieder geval al paar keer de revue.

Kan mij mij zeggen wat LN betekent

Comment

• LND
                          • Jan 2004
                          • 100

Ik denk dat axs het LightNetwork bedoeld...

Heb nog een klein vraagje voor Mr. Zaenen...
                          Jullie werken met bewegende truss d.m.v. cyberhoist ... Kun je eens uit de doeken doe hoe de aansturing hiervan in elkaar zit. Zit hier ook een DMX-interface tussen of ???

Groet,

Leander

Comment

• puin
                            • May 2005
                            • 22

Zaenen, Als ge het antwoord al kent waarom vraagt ge het dan?
                            By the way, ik heb u der ook al is mee zien kloten "remember" lol

Die cyberhoists da's een geval appart. Is een motor die je spanning geeft en als stuurkabel gaat er ethernet in. dmv switchen gaat dit naar een G5 vanwaar met speciale software de motors worden gecontrolleerd.

Comment

• Wysirik
                              • Feb 2002
                              • 97

citaat:Geplaatst door LND

Jullie werken met bewegende truss d.m.v. cyberhoist ... Kun je eens uit de doeken doe hoe de aansturing hiervan in elkaar zit. Zit hier ook een DMX-interface tussen of ???

Groet,

Leander

grt'n

R

Comment

• Juan
                                • Nov 2004
                                • 21

citaat:Geplaatst door Wysirik

citaat:Geplaatst door LND

Groet,

Leander

grt'n

R
                                Waar zouden we zijn zonder wysirickie.

Groeten Juan Neele

Comment

Working...