Marco Borsato in Antwerpen; Symphonica

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LND
    • Jan 2004
    • 100

Beste Carlo, Patrick, Chris of andere ...

Op de eerste foto projecteren jullie MB mbv een laser.
    Gebeurt dit op een doek ? En zoja, welk systeem gebruiken jullie voor dat doek te laten vallen ? Is dat Kabuki ?

Groet,

Leander

Comment

• Techje
      • May 2005
      • 1

Hallo, Patrick (of wie zich ook aangesproken voelt natuurlijk...

In eerst instantie: Te gekke show, petje af!!!

Even een vraag betreft de Cyberhoisten; door welk bedrijf worden de takels geleverd? En door wie en wat wordt het nu daadwerkelijk aangestuurd? Ik neem aan dat dat niet jij, maar een soort van operator die dingen progt en tijdens de show wegdrukt...?

Gr.

Comment

• Carlo Zaenen
        • Jun 2004
        • 34

We gebruiken inderdaad een kabuki valsysteem. Deze werd door EML zelf gemaakt. De laser wordt door ons bediend via dmx.
        citaat:Geplaatst door LND

Gebeurt dit op een doek ? En zoja, welk systeem gebruiken jullie voor dat doek te laten vallen ? Is dat Kabuki ?

Groet,

Leander

Comment

• Christiaan Visser
          • Apr 2004
          • 235

citaat:Geplaatst door Carlo Zaenen

Sorry maar denk niet dat je mij kent, ben in de verste verte niet beledigd, zou zelfs niet kunnen bedenken waarom,
          citaat:Geplaatst door Christiaan Visser

Hehe, Wat voelt Carlo zich nu beledigd

overigens staan er ook foto's op de site van marco zelf, onder fotogalerij-->Tour.. Aardig om te bekijken..
          Ik ken je ook niet, maar het was meer ironie.. Ach, mijn type humor..[B)]

Christiaan Visser aangenaam kennis te maken Carlo, nu ken je me wel

citaat:Geplaatst door LND

Groet,

Leander
          Ik hoor niet tussen dat rijtje, Carlo, Patrick en de EML-crew hebben daar meer doel over
          Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• Rookie
            • Nov 2004
            • 104

ik vind dit echt een prachtige show. Ongeloofelijk spijtig dat ik niet in het sportpaleis ben geraakt. Wat ik me dan wel afvraag hoelang geleden is begonnen aan het ontwerp van deze show? En welke laser wordt er door jullie gebruikt enorm mooi effect.

grt dries
            Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• stekelvarke
              • Dec 2004
              • 1062

het belgische star acedemy was ook tegast bij de opbouw en heeft zelfs een beetje moen helpen.
              hier wat sfeerbeelden: http://staracademy.belbone.be/nieuws...eerbeelden.wmv met wat zoeken op de site vint je ook interviews met wat de mensen van star acedemy er van vonden.
              exit night into LIGHT

Comment

• LND
                • Jan 2004
                • 100

Die waren waarschijnlijk een zéér grote hulp...

Comment

• stekelvarke
                  • Dec 2004
                  • 1062

dat denk ik ook maarja het gaat om het filmpje dat is eens wat anders als foto's
                  exit night into LIGHT

Comment

• kokkie
                    • Nov 2003
                    • 1166

[ off topic ] Maar Staracademy is zijn tijd wel ver vooruit met hun bewegende koppen in het logo rechtsboven op de site . Is dit de toekomst, fixture die ook nog eens langs elkaar heen door de truss schuiven? [ /off topic ]

Sorry het heeft er niets met het onderwerp te maken, maar het viel me gewoon op.
                    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• marcitec
                      • May 2004
                      • 13

ja je krijg wel een goede impressie van de set met dit videotje
                      ja nu weten hun ook hoe de techniesche mannen soms af zien
                      carlo je staat er weer goed op heb je ze goed les gegeven
                      verder carlo en pat echt top top top gewoon niets op aantemerken
                      verder ga ik de verhalen wel weer horen van jacky
                      en op naar de volgende zal ik maar weer zeggen nog 3 tegeaan

citaat:Geplaatst door stekelvarke

het belgische star acedemy was ook tegast bij de opbouw en heeft zelfs een beetje moen helpen.
                      hier wat sfeerbeelden: http://staracademy.belbone.be/nieuws...eerbeelden.wmv met wat zoeken op de site vint je ook interviews met wat de mensen van star acedemy er van vonden.

Comment

• puin
                        • May 2005
                        • 22

Er wordt een Spectra laser van 10W gebruikt op het podium full color voor de logo's enzo en 3 JEks in de zaal. enkel groen

Comment

• Christiaan Visser
                          • Apr 2004
                          • 235

Nou, afgelopen Zaterdag de laatste voorstelling..

Voldaan gevoel Crew?

Verder al enig idee wanneer de DVD uit komt?

Lijkt me dat hij over +-2 maand uit komt?

Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• Jasper-Lichtbron
                            • Jun 2001
                            • 2155

Die DVD ga ik inderdaad ook maar een exemplaar van halen! Genoten van de foto's zeg, jammer dat ik er niet bij kon zijn. De volgende serie is weer in de Kuip mag ik aannemen? Maar alvast even een stel kaarten reserveren!

Comment

• Carlo Zaenen
                              • Jun 2004
                              • 34

We hebben inderdaad een voldaan gevoel en kunnen terugblikken op een over de gehele lijn geslaagde produktie. Nu is het weer op naar de zomerfestivals enz. Groeten en tot ergens te velde:-)

Comment

• Silence
                                • Apr 2003
                                • 50

hoi carlo, operate jij ook op rockwerchter? mainstage of marquee? Vorig jaar was het virtuoso in marquee, dit jaar terug? Dan kom ik even langs gelopen. groet
                                silence lighting

Comment

Working...