Wot 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

citaat:Geplaatst door Full On

héhé... die HOGpc kennen we... en ja, valt best wel goed mee!
    D'r word in Limburg en omstreken blijkbaar tijd dat ik terug kom.
    Ziet d'r verder netjes uit allemaal maar waar en wanneer was dit... dan weet ik waar k volgend jaar moet zijn!

Grtz,
    Ben
    Ha die Ben!
    Yup, die hogPC ken je
    Plan daar bij flash in Houthalen dus volgend jaar maar geen tourtje rond 14/5 dan maar vrij voor avondje Way of Trance in Hamont
    En ja, Limburg is nog steeds wat anders dan het noorden van Duitsland en ook hier hebben we ook wel wat circussen

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• LichtNichtje
      • Nov 2004
      • 220

Jow de manne

Ben er ook geweest en vond het wel leuk. Vooral de vrouwlijke dj met rokje daar vanboven [] (trouwens, heb je daar geen foto's van Bert? )
      Ook de techniek was af! Veel moviteccen en strobokes.
      Uw TL bakken werkte ook goed. Hoe heb je dit gefixt?

Alleen vond ik da het geluid niet echt open stond.

Maar voor de rest --> Keep up the good working

Comment

• Basement-club
        • Mar 2005
        • 32

Die TL-buizen intresseren me wel. Ziet er echt knap uit. Zijn het gewone gekleurde TL-buizen of zitten ze in een behuizing?

Comment

• Lykle
          • Dec 2003
          • 63

Ziet er erg mooi uit! Vooral die zelfbouw TL's.

Kun je daar wat meer info over geven?

Groeten,

Lykle

Comment

• LJ Bert
            • Apr 2003
            • 270

TL buizen zijn 16 gewone TL buizen met electronische ballasten (2 per ballast) deze zijn dimbaar en starten op zonder te flkkeren. ook zit er ene omvormer tussen voor 8 dmx-lijnen om te zetten naar 8 lijnen dali-protocol zodat je ze gewoon om je tafel kan hangen. de TL buizen die hier gebruikt zijn hebben wel een rode en blauwe kleur (dit is zo te koop). heb het systeem zelf wel afgewerkt met ene hoop stekkertjes en bakjes zodat het makkelijk te gebruiken is op de baan. de buizen hangen hier ook gewoon op dus geen behuizing zodat ze over 360° licht geven. (Veel licht).

Het feit dat het geluid niet echt openstond is bewust. Hebben vorig jaar zeer veel klachten gekregen en hebben ons voor dit jaar serieus moeten verantwoorden anders mocht het niet meer doorgaan vandaar ......

hehe wat een gedoe

Comment

• Basement-club
              • Mar 2005
              • 32

Maar hoe heb je de aansluitingen aan de buizen zelf dan gedaan, zelf een soort van connector gemaakt? En die elektronische ballasten zitten deze in een doosje ergens op de trus of hengen ze bij de TL's? Is moeilijk te zien op de foto's. Verder echt wel knap ontwerp.

Comment

• LJ Bert
                • Apr 2003
                • 270

Op de tl buizen zelf zit een soort ronde wago connector deze is gewoon te verkrijgen. hier een paar foto's van de bakjes.
                De omvormer van dali naar dmx

Ingang is een dmx lijn xlr 3-polig.
                stroom een euronet
                en de uitgagen 8 keer een xlr-3 polig. alleen pool 1 en 2 zijn in gebruik maar op deze manier kan je ze met gewone dmx of microkabel verlengen zelf xlr speakerleads werkt.

De ballast waar 2 TL op kunnen

ingang weer een XLR 3-polig.
                en een euronet
                uitgang 2 keer ene speakon NL4 (1 per TL lamp)

Sorry voor de grote foto's ....
                hehe wat een gedoe

Comment

• SpaceyDeeJ
                  • Sep 2001
                  • 876

Wat een gaaf idee met die ballast en TL buizen. Heb je misschien een link voor mij waar dat soort schema's te vinden zijn als halve electronechneut ?

cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• ronny
                    • Dec 2002
                    • 2139

heey bert

dit boeit me enorm! Mag ik vragen waar je die dmx converter vandaan hebt? is het iets zelf uitgedacht of is het een bestaand printje? Ik ben zelf met iets bezig en zoek namelijk nog een dmx omvormer naar 0 tot 10V, misschoien dat je daar ook een linkje van hebt ofzo?

mvg
                    ronny
                    niet zagen, gewoon doen!

Comment

Working...