Volleybal budel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Volleybal budel

Feestje gedaan in de feesttent in Budel bij de lokale volleybal vereniging die elk jaar een toernooi organiseert aldaar.

Geluid:
    - Zelfbouw 10kW set
    - Master MD6 als aanvulling (volgende keer moet er iets meer mee)
    - 2 Mackie's als FOH/monitormix
    - EV monitoring

Licht:
    - Fat Frog waar op dag 1 bier in verdween, dus dag 2 een leap frog (Fat was verzopen en werkt nog steeds niet helemaal lekker)
    - 4 MAC 250 Krypton
    - 4 Robe XT250
    - 2 4-lights
    - 2x 6bar front
    - 4x 4bar tegen
    - 4x 4bar ACL waarvan er een setje stuk ging tijdens de soundcheck, geen nieuwe lamp bij dus niet kunnen gebruiken
    - nog wat andere rommel
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

En vliegend bier zo te zijn , leuk showtje had je niet zo veel front licht, tot geen? Op heel veel foto's lijken mensen beetje in het donker te staan.. of in oranje ligt in ieder geval

Comment

• Studio Moved
      • Dec 2004
      • 75

ziet er gezellig uit! mooi werk

heb je ook pics van opbouw enzo?

grtz
      Studio Moved

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Geen pics van opbouw, front was inderdaad een beetje lastig omdat ik de zaal niet in kon. Kon niet takelen aan de tent en statieven was al helemaal not done wegens het publiek. Dus maar 2x 6 barren omhooggeschoven met een manfrotto en het daarmee gedaan. Was uiteindelijk wel genoeg hoor, de foto's zijn wat donker inderdaad. Zoals je misschien kunt zien heb ik ervoor gekozen het podium in een sfeertje te zetten en vervolgens de zang of solo eruit te pikken met een volgspot. Die volgspot is echter niet zo erg vet meer, dus prikt er niet meer heftig doorheen.

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

foto's van zelfbouw geluidsset? welk merk speakers,...

Comment

• PHsound
            • Mar 2002
            • 190

De zelfbouw geluidset is:

Per kant:
            4x 18" Beyma (18g400 meen ik) het kastjes is een beetje naar het idee van "Renkus heinz"
            2x Beyma Top

de toppen is ook beyma maar heb zo 123 geen idee wat erin zit.... sorry

Comment

• voederbietel
              • Feb 2005
              • 197

ziet er goed uit
              topie
              Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• martijnrijneveld
                • Dec 2003
                • 2

ik ben bij het feest geweest, geluid klok zeer goed en het licht zag er strak uit. Alleen jammer dat het zo vroeg afgelopen was. Maar waren jullie beide avonden op het feest wat het waren volgens mij verschillende bands. of misschien was ik niet helemaal nuchter[xx(] het was zeer geslaagd!!!!

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Waren inderdaad verschillende bands! Bandje van vrijdag is een vast bandje van ons en aangezien de hele installatie er toch stond hebben we afgesproken het te laten staan voor zaterdag. Zaterdag is wel de zaalmix door de technieker van "Miss Funky Fly" gedaan maar heb ik het licht bediend. Vandaar dat het zaterdag waarschijnlijk ook wat minder strak was, vrijdag stond namelijk in de computer en zaterdag niet .

Comment

• Stinger
                    • Jun 2001
                    • 52

citaat:Geplaatst door martijnrijneveld

ik ben bij het feest geweest, geluid klok zeer goed en het licht zag er strak uit. Alleen jammer dat het zo vroeg afgelopen was. Maar waren jullie beide avonden op het feest wat het waren volgens mij verschillende bands. of misschien was ik niet helemaal nuchter[xx(] het was zeer geslaagd!!!!
                    Bedankt voor het compliment. Ik stond vrijdag de zaalmix te doen. Al het bier dat de Frog niet heeft geraakt ging hier over de submasters. Maar doekjes lagen voor het grijpen dus niks aan het handje. Volgend jaar 20kW mee. Dit was net iets te weinig, maar genoeg om een prettige mix te schuiven.
                    < Make it sound >

Comment

Working...