Musical

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • William
    • Oct 2002
    • 233

Musical

Musical de Ontmoeting, 3 voorstellingen in Sporthal driebergen (NL) en 2 voorstellingen in Lourdes (Frankrijk)

Render WYS

Opbouw

De Show

FOH in Lourdes met ik achter de Pearl en LD naast me voor volgspot ques:

Volle bak in de Kerk in Lourdes

Functie: Chief Lighting Crew & Operator

Materiaallijstje:

Rigging:
    Prolyte truss vierkant 30 x 30, 32x 3 mtr. - 12x2 mtr. - 2x1 mtr.
    2 losse draaipoten 6,5 mtr
    4 hoeken 90 graden
    2 T stuk
    21 1ton/0,5 ton handtakels
    spansets e.d.
    Genie lift 11 mtr.
    6 buis 2 mtr
    4 buis 1,5 mtr
    30 scaffklem dubbel

Licht:
    20 PC spots 1 KW met
    10 FAL fresnell 1 Kw met
    2 ETC profiel 1 KW
    6 FAL profiel 1 KW
    2 Selecon profiel 1,2 kw 29 graden
    18 Par64
    10 Source four 4 bar
    3 x 1200 w HMI volgspot
    7 ADB horizonbakken 1kw
    2 CODA a-sym horizonbakken 1kw
    4 x 4 Par 56 - 300 watt met kleurfilter
    6 Futurelight Pro wash - movinghead
    4 Futurelight Pro spot - movinghead[xx(]
    1 Swefog oilcracker
    1 DMX Booster

Dimmerracken:
    3x12 kringen
    1x24 kringen

Sturing:
    Avolites Pearl 2000
    V*L...........punt
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

keep on rocking [8D]

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Netjes netjes netjes, geen problemen om je show van de ene naar de andere lokatie toe te schalen? Neem aan dat de riggingpunten niet helemaal hetzelfde geweest zullen zijn.

Vanwaar die smiley bij de Futurelight spotjes?

Ik had overigens na mijn sporthal klus laatst toch eigenlijk wel de behoefte om wat friesen in te hangen, maakt het naar mijn mening toch net even wat meer af. Geen last van gehad?

Comment

• William
        • Oct 2002
        • 233

citaat:Geplaatst door (iCe)

Netjes netjes netjes, geen problemen om je show van de ene naar de andere lokatie toe te schalen? Neem aan dat de riggingpunten niet helemaal hetzelfde geweest zullen zijn.
        Nope rigging punten waren niet hetzelfde, We hadden in Fr ook geen vast carre maar allemaal losse trussen
        citaat:
        Vanwaar die smiley bij de Futurelight spotjes?
        Lichtopbrengst van de spotjes viel mij enorm tegen. Washes viel nog wel mee

citaat:
        Ik had overigens na mijn sporthal klus laatst toch eigenlijk wel de behoefte om wat friesen in te hangen, maakt het naar mijn mening toch net even wat meer af. Geen last van gehad?
        Helemaal met je eens. Helaas een "alternatieve' regisseur die van zwarte doeken "depressief" werd. Hij wou zelfs zonder achterdoek spelen![B)] Dus toch maar een witte gekozen, maar helaas mocht ik er geen friesjes bijhangen
        V*L...........punt

Comment

• MarkRombouts
          • Jan 2005
          • 1391

Kun je ook wat vertellen over de audio afdeling.

Ziet er nogal rommelig uit al die mixertjes bij elkaar, terwijl er toch iets van D&B in de truss hangt volgens mij. Beetje raar[?]

Comment

• William
            • Oct 2002
            • 233

citaat:Geplaatst door MarkRombouts

Kun je ook wat vertellen over de audio afdeling.

Ziet er nogal rommelig uit al die mixertjes bij elkaar, terwijl er toch iets van D&B in de truss hangt volgens mij. Beetje raar[?]
            sorry, niet mijn afdeling, dus kan ik ook weinig over vertellen, Hangt EV Longthrow in met coda/warfdale infills voor 1e rij en verder, niet d&b
            V*L...........punt

Comment

• MarkRombouts
              • Jan 2005
              • 1391

Oke dan EV,

jammer dat je er verder niks over kwijt kan, misschien een collega op het forum uit nodigen??

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

Vind de lampen "ongeinteresseerd" gesteld (conventioneel)... Op plaatje 5 zie je duidelijk dat filters slordig zijn bevestigd (wit leklicht). Ook zou ik creatiever omgaan met je grid; hier is vast iets leukers van te maken...
                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                ------------------------------------------------
                Arvid Buit
                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• William
                  • Oct 2002
                  • 233

citaat:Geplaatst door AJB

Vind de lampen "ongeinteresseerd" gesteld (conventioneel)... Op plaatje 5 zie je duidelijk dat filters slordig zijn bevestigd (wit leklicht). Ook zou ik creatiever omgaan met je grid; hier is vast iets leukers van te maken...
                  helemaal mee eens. Deels ten dank aan de LD. Heb samen met hem een heel plan (stel/patch) uit zitten werken, staan we op locatie, wil hij alles anders hebben. Dus ik heb tijdens een groot gedeelte opbouw bij de dimmers gezeten om alles om te patchen. terwijl hij alles om heeft zitten kleuren/stellen. Ach ja, De organisatie is tevreden met het resultaat en dit was mn eerste echte grote productie als lichttech die ik bijna alleen deed dus al met al ben ik best tevreden

citaat:rare regisseur die het tegenlicht graag vol in beeld heeft, meestal wil je toch de nadruk op je spel leggen en alle afleidende factoren elimineren.
                  tell me about it het eerst wat ik riep was, waar zijn de friesjes en poten, Was een aardige alternatieve regi, Doet vooral veel dingen in fabriekshallen en dat soort industriele dingen
                  V*L...........punt

Comment

• Jasper-Lichtbron
                    • Jun 2001
                    • 2155

Ik schat dat het witte leklicht eerder ontstaat door de hoek waarvan de foto genomen is, zodat je net tussen het filter en het armatuur zelf door kunt kijken (en dus de lamp ziet). Kun je weinig tegen doen als je armatuur geen mogelijkheid biedt het filter er dichter op te plaatsen (behalve dan andere armaturen te kiezen). Dit zou dus met een friesje wel voorkomen kunnen worden, rare regisseur die het tegenlicht graag vol in beeld heeft, meestal wil je toch de nadruk op je spel leggen en alle afleidende factoren elimineren.

Comment

• AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

Op four-bars, zo je bij (bijna) rechtdoorgestelde parren dan echter wel het zelfde beeld moeten zien

Jouw stelling is juist, maar in dit geval spreken we toch overduidelijk over leklicht...

Maar goed; klusje is verder prima hoor, maar ik zou altijd gaan voor dat "beetje extra" en dat begint eerst bij ultieme afwerking. Zoals ik al zei is er daarna ruimte voor wat meer creativiteit... Alle goede dingen hebben tijd nodig, dus Hurricane zal zijn volgende klus vast nog beter gaan aanpakken !
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5950

citaat:Rigging:
                        Prolyte truss vierkant 30 x 30 zilver 32x 3 mtr. - 12x2 mtr. - 2x1 mtr.
                        Zal best gewicht zijn gewweest...zilveren truss....[)][)][:X]
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• William
                          • Oct 2002
                          • 233

citaat:Geplaatst door moderator

citaat:Rigging:
                          Prolyte truss vierkant 30 x 30 zilver 32x 3 mtr. - 12x2 mtr. - 2x1 mtr.
                          Zal best gewicht zijn gewweest...zilveren truss....[)][)][:X]
                          typo
                          V*L...........punt

Comment

Working...