Multicolour laser

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

citaat:Geplaatst door Lj_Mouzer

Ik zag deze staan op et net.
    Heb em mogen bestellen voor in een kleine discotheek waar ik werk.
    Voor het geld en het vermogen vind ik et een zeer strakke prijs.

Zijn inderdaad leuke lasers voor het geld.
    Enige nadeel is dat je ze zelf nog half in elkaar moet zetten nadat je ze binnenkrijgt.
    Heb zelf de 2 x 50mW versie.

Comment

• Lj_Mouzer
      • Jan 2005
      • 125

Heb het effect nog niet gezien.
      maar heb em voor de zomer vakantie besteld maar nog steeds nie binnen :S
      maar hoe zit het met het zelf half in elkaar zetten is dat een kwestie van wat schroefjes aandraaien of krijg je een hele bouwdoos ?
      Wie is toch die Pieter Smit ? "die treed ook overal op"

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

maar hoe zit het met het zelf half in elkaar zetten is dat een kwestie van wat schroefjes aandraaien of krijg je een hele bouwdoos ?
        Nouja, probleem is dat die dingen niet echt goed ingepakt zitten, en aangezien DHL nogal met de pakketjes gooid zoals we gewend zijn en die pakketjes van china naar nederland zijn vervoerd (of moet ik zeggen gegooid) komen de lasers niet helemaal aan zoals het zou moeten.

Zo had ik het probeleem dat x-as van de tweede laser niet werkte, wat was nu het probleem? kabel van het motortje was niet aangesloten en de printplaat was losgetrild in het apparaat.

Dit was dan wel bij de héle goedkope lasers van Big Dipper.

Comment

• Controller
          • Apr 2002
          • 745

Heb het effect nog niet gezien.
          maar heb em voor de zomer vakantie besteld maar nog steeds nie binnen :S
          dan kan je lang wachten als je dat via die site hebt gedaan.

Dat bedrijf bestaat niet meer.

Comment

• Lj_Mouzer
            • Jan 2005
            • 125

Als je dat mobiel nr belt wat er bij staat kan je ze nog steeds bestellen
            De levertijd is wat lang omdat ze over een maand pas bij de laser boer in australië zijn en ze dan nog naar hier geïnporteerd moeten worden.
            Maar voor dat geld wacht ik wel ff :P

Comment

• Banned
              Banned
              • Dec 2003
              • 951

hahahahahaha wie krijg je dan ??

diegene die failliet is gegaan en onofficieel verkoopt ! Fakturen uitschrijven kunnen ze niet

Garantie kennen ze niet !!! Kijk ermee uit hoor !

Comment

• Controller
                • Apr 2002
                • 745

Als je dat mobiel nr belt wat er bij staat kan je ze nog steeds bestellen
                De levertijd is wat lang omdat ze over een maand pas bij de laser boer in australië zijn en ze dan nog naar hier geïnporteerd moeten worden.
                Maar voor dat geld wacht ik wel ff :P
                Nee want je kan ze niet meer bestellen,

en die laserboer in australie is waarschijnlijk traximus.

Comment

• Lj_Mouzer
                  • Jan 2005
                  • 125

Er is weer hoop
                  Zie www.laserexpert.nl
                  Mail hem even met het verzoek voor de prijslijst.
                  Hij kan vele projectoren leveren tegen een hele scherpe prijs.
                  30mw groen 199,00 Euro !!
                  f-01 RGY 497,00 Euro !!
                  Dus vraag maar snel de prijslijst op want er staan echt scherpe prijzen.

Comment

• Victor
                    • Aug 2000
                    • 54

Zoals ik in een andere post al zei: in plaats van alleen naar prijzen te kijken is het verstandiger een beetje kritisch te zijn.

De website is nog niet in de lucht en geeft geen enkele informatie over de ondernemer.

Ik heb even een KvK check gedaan: in heel Nederland is geen Laserexpert geregistreerd en ook Evers te Vianen is onbekend.

Maar iedereen moet natuurlijk geheel zelf weten of hij zo zaken wil doen.
                    Last edited by admin; 11-11-08, 07:40.
                    Groeten,
                    Victor Noordland

Comment

• DJ Thiago
                      • Aug 2005
                      • 44

Is bestellen via www.dmxlaser.nl betrouwbaar ?
                      Daar spreken sommige lasers van Neolaser mij wel erg aan...

Is deze manier betrouwbaar en hoelang is de levertermijn ?

mvg Thiago
                      Power is nothing without control

Comment

• LaserExpert
                        • Sep 2005
                        • 6

Hallo allemaal,

Mijn site is nog niet klaar. Ik ben erg hard bezig om alles in de lucht te krijgen.
                        Ik heb al verschillende lasers liggen en verkocht, met ondertusse toch al een hoop tevreden klanten.

Ik hoop binnen 2 maanden helemaal klaar te zijn met alles en dan word de webshop gelanceert, en dan is alles officieel. Als er mensen zijn die het nu niet vertrouwen, helaas dat is je eigen keuze natuurlijk.

Maar hier een beetje te gaan discuseren of ik wel of niet betrouwbaar zou zijn vind ik wel een beetje moeilijk doen. Mail me gerust als je meer informatie wilt.

Omdat dit topic over multi colour laser gaat hier even een paar pics van de laser die ik aanbied FL-01:

Prijs: 499,-

Met vriendelijke groet www.laserexpert.nl
                        Lasers en componenten

Comment

• Banned
                          Banned
                          • Dec 2003
                          • 951

hij is in ieder geval geen 250mw !

Heb hem naast mijn laser gezien ( 100mw ) en ze waren bijna identiek alleen rood was iets voller !

Prijs is goed !

Zijn op dit moment geen merken te vinden die dit kunnen leveren !

die gozer uit australie is ook ineens van de aardbodem verdwenen zo ook de leverancier van hem !

Jammer dat er geen CE norm op zit toch wel belangrijk vind ik.

Apperaten zijn niet door de EU gekeurd ! Wil niet zeggen dat ze slecht zijn hoor.

Maar mocht er iets gebeuren heb je als leverancier toch een grote aansprakelijkheid.

Ben zelf in china geweest en het kost een drol daar ( geloof deze lasers daar in de winkel liggen voor nog geen 150 euro !

leuk om handel te drijven maar eer dit apperaat hier is op de normale weg plus een EU keuring erop is tie niet meer zo aantrekkelijk. zit ie rond de 1000 verkoop !

prijs 499 in btw is erg netjes hoor dus is ie 419 ex btw

Voor een beetje service te kunnen geven moet je toch wel 40% verdienen op zo'n produkt zit je op inkoop rond de 250 ex verzendkosten !

alleen is het jammer dat ook deze leverancier helaas geen voorraad heeft van een magazijn vol wordt het toch een probleem met eventuele garanties op losse onderdelen.

En nou niet zeggen van dat dat geen probleem is want ook de grote merken falen vaak bij garantie bepalingen omdat ze geen losse onderdelen hebben en vaak levertijden van 90 dagen of langer.

Comment

• movinghead
                            • Aug 2001
                            • 559

Moet elk product die je in europa verkocht wordt niet voldoen aan de europese normen en dus goedgekeurd zijn?
                            [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• LaserExpert
                              • Sep 2005
                              • 6

Ik ben samen met de fabrikant (big dipper / seven stars) bezig om hem CE te certificeren. Maar de laser heeft verschillende zekeringen, en ook de behuizing is geaard. Binnenkort zal de laser ook in Europa verder gepromoot worden.

Even over de levencier: Over welke leverancier heb je het? Ik ga de projectoren iig zoveel mogelijk op vooraad houden, dat betekend dus zeer snel in huis hebben. Ook kwa problemen laat ik mensen niet in de steek: Als er iets is kun je dus gewoon bij mij terug komen, ik regel alles verder, geen gezeik met buitenland!

Losse onderdelen zullen binnenkort bij mij ook op vooraad zijn.
                              Lasers en componenten

Comment

• movinghead
                                • Aug 2001
                                • 559

In ieder geval maak je genoeg reclame!
                                [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

Working...