creatief met tubeled

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuurKE
    • Jan 2005
    • 252

citaat:Geplaatst door Phlippo Showlights
    En het zijn Led-Tubes van ons (Phlippo Showlights dus), we hebben er inmiddels ook een 350 stuks van.

Heel mooie contructies TuurKe!

Yves Melis
    Phlippo Showlights
    Thanx Yves, altijd leuk om zulke reactie's te krijgen van de grotere firma's. Ik wist dat jullie ook een heel deel tubeled hadden zitten, maar zoveel da wist ik niet!! Nog ff wa doorsparen.

Greetz Tuur
    Maar wij hebben.......
    .......chamsys!!

Comment

• Funkmaster
      • Dec 2004
      • 204

op werchter hadden ze in de marquee ook iets leuk gedaan met LEDs... waren wel geen led-tubes, maar daar zou het evengoed mee gedaan kunnen worden...
      Ze hadden vierkanten gemaakt met vier led-bars, en daaring hingen dan vier MH's... Kan je misschien doen met pars en led-tubes?

En voor de marquee stond een toren met wat van die leds als bekleding, was ook zeer mooi effect... Heb jmmr gnoeg nog geen fotos...
      It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

idd de spots(VL*6??) hingen per 4 in een vierkand van led tubes en de vl*5's hingen per vier in een vierkant van sunstrip blinders.

ik kreeg ineens nog een leuk ideetje maar ik weet niet hoe dit riggingtechnis haalbaar is nl een 3D kubus maken dus op de 12"ribben" een ledtube plaatsen
        exit night into LIGHT

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Dat is goed mogelijk, en al gedaan ook... weet alleen niet meer waar dus kan geen foto's terugzoeken. Ik meen dat dat een groot truss carré was wat aan de zijkanten met LED tubes behangen was.

Comment

• stekelvarke
            • Dec 2004
            • 1062

met truss is dit natuurlijk zeker te doen. maar als je maar 1tube per kant wilt zal je moeten zoeken naar een andere oplossing(steigerpijpen?)want dan is truss veel te groot
            exit night into LIGHT

Comment

• Funkmaster
              • Dec 2004
              • 204

als het enkel voor led-tubes in te hangen is kun je toch gewoon een stalen kubus solderen? Moet geen 200kg aanhangen he...

Comment

• soundcheckfrits
                • Jan 2005
                • 455

jap ik zal ook ijzerbuizen aanmekaar gaan solderen[B)][V] je bedoelt zeker lassen

je kunt eht proberen maar als het stevig is en stevig BLIJFT dat is de 2e vraag
                de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Silence
                  • Apr 2003
                  • 50

Ik heb een paar fotos van marquee en toren buiten maar weet ni hoe ze te plaatsen hier.
                  silence lighting

Comment

• Funkmaster
                    • Dec 2004
                    • 204

@soundcheckfrits: ik bedoelde lassen... had juist wat kabeltjes hersteld... misschien daarmee...
                    als je wat kan lassen zalt wel stevig blijven zeker...
                    @silence: mail ze anders door, dan wil ik ze hier wel opplaatsen voor je...

Comment

• tuurKE
                      • Jan 2005
                      • 252

citaat:Geplaatst door stekelvarke
                      ik kreeg ineens nog een leuk ideetje maar ik weet niet hoe dit riggingtechnis haalbaar is nl een 3D kubus maken dus op de 12"ribben" een ledtube plaatsen
                      Aan zo'n kubus ben ik al bezig, is alleen ff uitzoeken hoe de tubes te plaatsen, vermits ze een erg hoge voet hebben en je anders verschillende "donkere gaten" krijgt. Wat bij een kubus ook nog een beetje een probleem is, is de volgorde van de tubes, je kan er moeilijk een aansluitende rij in plaatsen. We hebben afgelopen weekend wel eens geprobeeert om er een sunstrip in de vierkanten te plaatsen, effect was wel leuk.

Zo vlug als de kubus klaar is komen er foto's van.

Greetz Tuur
                      Maar wij hebben.......
                      .......chamsys!!

Comment

• axs
                        Moderator
                        • Jun 2002
                        • 2687

citaat:Geplaatst door stekelvarke

idd de spots(VL*6??) hingen per 4 in een vierkand van led tubes en de vl*5's hingen per vier in een vierkant van sunstrip blinders.
                        Op werchter hingen en de Pyramide pixxelline 1044 battens. Dit zijn geen ledtubes. Hingen verder idd VL6c's in, rond de VL5'en hingen lightbattens.
                        Foto's zijn wel te vinden op het www.
                        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Silence
                          • Apr 2003
                          • 50

ben er nog niet toe gekomen de foto's van werchter door te sturen, zal dit zo spoedig mogelijk doen maar heb het vrij druk voor de moment.
                          silence lighting

Comment

• axs
                            Moderator
                            • Jun 2002
                            • 2687

Dit weekend is mijn broertje getrouwd en heb me ook even 'creatief' laten gaan met ledtube...
                            Erg simpel en vond zelf dat de ballonnen leuker waren, maar toch
                            Kan maar een ideetje zijn!
                            Ze zijn uiteindelijk een stukje hoger gegaan, dit was foto op het moment dat we ze lieten zakken....beetje te laag dus

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• tuurKE
                              • Jan 2005
                              • 252

Hey Axs,

ziet er toch leuk uit!! Dit is dus wat ik bedoel, doe eens iets anders met tubeleds dan ze tegen een truss aanbinden!

Greetz Tuur
                              Maar wij hebben.......
                              .......chamsys!!

Comment

• stekelvarke
                                • Dec 2004
                                • 1062

Ik had hier al iets gepost over led-tubes op pukkelpop. Op werchter is er hetzelfde gebeurd met 200 showtec led-tubes
                                exit night into LIGHT

Comment

Working...