ID-T Sensation Black

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Q-lighting
    • Dec 2004
    • 68

ID-T Sensation Black

Gisteren sensation black op de computer bekenen.

ik vond het wel iets beter dan de white versie terwijl ik zelf meer trance liefhebber ben...

maar ik vroeg me af word er veel verhangen? van white naar black?

en zijn er mensen die van het opbouwen van sensation foto´s hebben?

alvast bedankt,
    Q
    i do it my way:p
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Heb ook even gekeken nadat ik thuis was, was weinig verschil. Kleine details als die drie bollen rond de DJ Booth heb ik op white niet terug gezien, maar verder was het grotendeels hetzelfde. Zelfs hetzelfde thema en gelijke showfilmpjes tussen de DJ's door, dat vond ik persoonlijk een beetje goedkoop. Andere jaren zat er meer verschil daarin.

Voor foto's moet je even in het andere topic kijken, op de ID&T website staan er genoeg, ook van het opbouwen.

Comment

• Van_Diemen
      • Oct 2001
      • 189

Ben er vannacht geweest.....en t was weer als vanouds: GEWELDIG!
      In het topic over white had ik gezegd dat ik t er op de fotos niet zo geweldig vond uit zien.....ik neem alles terug! De show, het licht, het geluid, de lasers...t was allemaal netjes in orde. (Als stond het geluid voor de megamix vreselijk zacht!)

Ik zit ongeduldig op de foto's te wachten!
      Ik ben geen geluidsfluit, geen lichtnicht, ik ben een liefhebber ;)

Comment

• dabassman
        • May 2003
        • 172

Ben dit jaar ook weer naar Black geweest. Vond het ook vet maar vorig jaar vond ik de show beter. Toen was het licht meer verdeeld nu kwam het van 4 hoeken en van trusjes die boven de tribune hingen met 4 macjes. En van het podium. Geluid niet echt veel op aan te merken maar heb er ook niet heel erg aandachtig naar geluisterd. Heb het goed naar mijn zin gehad in iedergeval.
        Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• Van_Diemen
          • Oct 2001
          • 189

Het licht had op sommige punten wel beter gekund:
          - spreiding (zoals dabassman al zei)
          - kermis standjes (vooral in het begin vreselijk veel kleuren door elkaar --> later in de nacht stukken beter)
          - veel strobe gebruik (t waren wel leuke chases die ze hadden, en de blind van tachtig atomics is wel indrukwekkend)
          - fixtures die niet werkten
          - gebruik van die grote MH's (sorry naam kwijt) op de 1e ring. Werden pas rond een uur of 5 voor t eerst gebruikt...en toen werd het al licht

Kritiek is natuurlijk makkelijk te geven...de mensen die dit neerzetten moeten natuurlijk creatief en vernieuwend proberen te blijven jaar in jaar uit! zowiezo een nette klus!

Geluid was op het begin te zacht. Hangt er een line array waar je U tegen zegt, kan je gewoon op noraal niveau met je buurman praten...das niet goed he [)]
          En bij de set van outblast was de vervorming gigantisch...waar dit door komt? miss outblast die zijn mixer t rood in knalt.

Pyro was netjes in orde (al mochten de vlammenwerpers wel ietsie groter van mij)

Enige grote fout was...HET EINDE..de afsluiting van WHITE werd gedraaid "The white edition has come to an end" [xx(][V] sorry maar dat is wel een domme fout!

Comment

• Johannez
            • Feb 2005
            • 38

Ik ben op beide geweest.
            Ik vond black beter dan white kwa licht. Opzich wel logisch, op black kun je meer knipperen ipv schuiven zegmaar.
            Op white hadden ze veel last van kinderziektes± een hoop koppen deden niet mee, leds die niet werkten enz.
            Op black was dat grotendeels verholpen. Alleen die grote units in de ring deden nu moeilijk, vandaar dat ze ook pas zo laat aangingen waarschijnlijk.
            Verder vond ik de lasershow een beetje tegenvallen, te weinig en te klein. (mijn mening)
            Die 3 bollen op de dj booth zaten er ook met white trouwes.

Muziek maakt meer goed dan je lief is

Comment

• Van_Diemen
              • Oct 2001
              • 189

Lasershow te klein? [)]
              ghehehe....ff snel tellen:
              - 4 driehoeken met elk 2 groene lasers in een andere richting
              - 1 witlicht laser 360gr. in de djbooth
              - 3 groene lasers vanuit de vloer van de kleine podia gericht op de spiegelbollen (leuk bedacht trouwens [^])

Sorry maar ik vind dat toch niet bepaald weinig! Ik vond het een leuke laser opstelling die naar mijn idee toch zeker wel mooi was. Zeker die 360gr. witlicht laser vond ik geweldig...toen ik op de tribune zat kwam ik midden in een fullcolour tunnel te zitten...prachtig effect hoor!

Maar zoals je zegt het is jou mening []

off-topic:
              wat ik hoor is black in alles beter dan white...white bleek nogal een stugge massa te zijn die niet zo snel aan t dansen te krijgen was.
              Op black ging iedereen heerlijk los, en zelf op het einde bij Outblast bleef het heerlijk druk!

Comment

• Jasper-Lichtbron
                • Jun 2001
                • 2155

citaat:Geplaatst door Johannez

Die 3 bollen op de dj booth zaten er ook met white trouwes.
                Ik zag het ja, niet goed opgelet blijkbaar. Was ook veel meer leuks om op te letten [8D]

Comment

• Johannez
                  • Feb 2005
                  • 38

Die laser in de DJbooth was niet 360 graden, dat was omdat de djbooth draaide, aan hetzelfde statief van die full color zat nog een groene laser die naar boven door die grote paddo op een spiegelbol van 2 meter doorsnee scheen waar je eigelijk nix van zag. beetje zonde. Ik bedoelde met weinig niet dat er weinig lasers hingen-stonden maar meer dat het niet zoveel impact had...

Sja... tis geen awakenings natuurlijk
                  Muziek maakt meer goed dan je lief is

Comment

• Van_Diemen
                    • Oct 2001
                    • 189

hmm..
                    Volgens mij kwam het niet doordat de booth draaide...heb dacht ik die laser toch echt sneller rondjes heb zien draaien dan de hele booth! maar ik kan me ook vergissen...[)]

Ik geef je helemaal gelijk wat betreft die groene laser in de dj booth! weinig toegevoegde waarde [}]

Comment

• axs
                      Moderator
                      • Jun 2002
                      • 2687

We zitten hier in het foto-topic. Als iemand foto's heeft... even een mailtje en het slotje gaat er wel weer af. Tot dan!
                      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...