Iemand ervaring met deze scan's?
Collapse
X
-
Ik heb geen ervaring maartoch,
De eerste scan heeft een halogeen 100W lampje. Dit zal te weinig zijn, en zeker toekomst gericht
De 2e heeft een halogeen 250W lampje, dit is al pakken beter als het 100W ding maar het is nog steeds geen gasontlading.
Ik raad je ook aan om eens alternatieven op te zoeken en deze dan met elkaar te vergelijken (zoek eens op jb-systems the winner mk2, Aztec DJ robo of Martin scx500)Ook kan je een klasse hoger kijken naar MSD250W of HTI150W scans maar deze zullen rond de 400 euro pas beginnen.exit night into LIGHT -
Die eerste is een kopie van de GLP pocket scan.
Leuk scannetje maar weinig licht opbrengst.
2de ken ik niet.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
-
ja zeker ik ehb ervaring met de eurolite TS-5 mooi ding moet je maar een kijken op www.line-straight.tk en dan bij apparatuur heb je nog meer vragen mail het maar
Greetzdanke voor die lichtenComment
-
Voor de preis zou ik mijn keuze bijdraaien naar alternatieven zoals een aztek rbs 250 (roboscan)
Dit is een kopie van de martin mx 5.
Ook aan te raden is de PR moonscan.
En het is nog redelijke kwaliteit ik heb er zelf namelijk een paar ,en na veel gereis gestoot en gebruik doen ze nog steeds goed waar ze voor bedoeld zijnComment
-
mss de SCX500 van Martin deze kost 227,00 en is zeker een goed apperaat !!
Tis wel iets duurder als die eurolites maar ook een heel stuk meer kwaliteit
Die eurolite scans kun je vinden voor 131,00 ( TS2) en 150,00 ( TS5 )
niet veel verschil maar toch weer verdient !
Comment
Comment