Belichting dansoptreden

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

Belichting dansoptreden

dansoptreden met optreden van betty van big brother (belgie)

9m trus x 30 op 2 winds-up
    2 zwarte molton doeken 3 x 6 m
    1 witte truss doek 3 x 6 m (als projectiescherm)
    12 Led-tubes
    2 latten 4 x par 64
    3 robocolors
    1 blinder 8 * 120v/650w
    frontbelichting: 2 latten 4 x par 56
    rookmachiene jem 550 met een fan
    sturing SGM studio 24 sc
    dimmerpack: 3 x silicone 4x10amp - jands dmx-0.10v omvormer
    het geluid is niet echt voor hier..maar voor de geinreseerde,
    setje Nexo TS met 1 18inch sub per kant... en gaaaaaan...

normaal kwamen er 8 robocolors te hangen en geen pars.
    maar ik heb martin altyd al rommel gevonden. het werkte 5 min en 1 sturinggedoe van martin gaf zen geest..daarna de 2 de sturing half... nog 3 half werkende robocolors..maar het viel nog mee... deze rotdingen komen van de zillion en hebben hun beste tyd gehad denk ik. ze zyn ook niet van mij.

Opgelost de foto´s.. imageshack lag ff plat daarmee het niet lukte ;-)
    kga er niet alles opzette... toch nie vandaag ;-)

Last edited by vegapower; 28-05-06, 18:09.
  • masterblaster

foto's zet je online door dit in te tikken [img] de link van jou plaatje [/img]
    En meestal worden topics zonder foto's in het foto onderdeel gesloten. dus ik zeg jij hebt een klusje voor de zondag middag.

grts

Comment

• VERVALLEN

Sorry hoor, maar martin is absoluut geen brol! Ok het merk is niet heilig, maar ja ... die robocolors .... in welke staat zijn deze, hebben ze de laatste software die er te vinden is, hoe zijn ze onderhouden, zit er niet teveel stof en vuiligheid op je printen, draaien de motortjes soepel, zijn de detectiecontactjes proper, ...

Heb jij toestellen van Zillion gekocht ? Dacht ge dat ze meer waard gingen zijn omdat ze uit dat gebouw komen? De Zillon toestellen waren allemaal afgeleeft he. Dat draaide daar dag en nacht bijna 7/7.
      Zelfs enkele mac's en dergelijke stonden zelfs in de week op voor licht te hebben.

Na die enorme gebruik ervan hebben ze bijna 3 jaar in een vochtig koud pand gehangen zonder onderhoud beschutting, ... mss waren er lekken in het dak en druipte regen gewoon op de toestellen ...

Ik ben ook naar die koopdagen geweest, maar heb er niets gekocht.

Zijn robocolors II of zijn dat de robocollor III met HTI of zijn het de pro 400 met MSD-200 lamp in?

De II en de III betekenen niet veel! De pro 400 is een goed degelijk toestel!

Van controllers die uitvallen .... ouderdom, stof in de faders, ... mss eens reviseren en dat dat dan allemaal weer prima werkt!

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Tsjah... goeie toestellen of niet; de compositie van het plaatje vind ik al zwaar onder de maat, en dan doet de technisch kwaliteit der spullen er niet meer zo toe...

Martin is ook een van de merken waar ik inmiddels niet meer mee wil werken, maar dat heeft puur te maken met optische kwaliteiten en betrouwbaarheid. Dat Zillion spullen af zijn lijkt me logisch ! Niet echt realistisch om hier een merk op te beoordelen...
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• deloitte
          • Sep 2005
          • 135

ejj
          ik ben van mening dat de robocollers van martin niet de beste zijn, en het zal helemaal niet goed werken op een SGM studio 24. ik werk heel veel met de studio 24 maar martin moet je er niet op aansluiten vraag me niet waarom maar het werkt nooit naar behoren.
          verder vind ik dat je een heel netjes plaatje hebt neergezet met de apparatuur die je bij je hebt.
          mijn complimenten

gr bram
          voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• Harmen
            • Sep 2003
            • 379

kom kom, die tafel is bij mij ook niet echt favoriet, al na een paar showtjes niet maar ik heb er jongens strakke showtjes op zien tikken!
            zelfde geld voor het martin verhaal, ik heb schitterende plaatjes gezien met robocolour's..
            wat mij dan weer vreselijk frustreerd is dat die dingen geen shutter hebben en je dus altijd de kleurtjes voorbij ziet komen bij iedere wissel..
            echt positievast zijn ze ook niet maar gelukkig zit er een reset kanaal op

beetje rock&roll jongens, niet te verwend gaan worden

Comment

• deloitte
              • Sep 2005
              • 135

Originally posted by Harmen
              kom kom, die tafel is bij mij ook niet echt favoriet, al na een paar showtjes niet maar ik heb er jongens strakke showtjes op zien tikken!
              zelfde geld voor het martin verhaal, ik heb schitterende plaatjes gezien met robocolour's..
              wat mij dan weer vreselijk frustreerd is dat die dingen geen shutter hebben en je dus altijd de kleurtjes voorbij ziet komen bij iedere wissel..
              echt positievast zijn ze ook niet maar gelukkig zit er een reset kanaal op

beetje rock&roll jongens, niet te verwend gaan worden
              ik heb niet gezecht dat ik de studio 24 een slegte tafel vind... ik heb het niet helemaal goed uitgelegt, werk namelijk bijna iedere show die ik draai met de studio 24 ik wil haast niet anders meer als sgm. voor mijn klusjes is de Studio 24 een perfecte tafel.
              gr bram
              voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

Working...