Kerk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Caz
    • Jul 2006
    • 9

Kerk

Huj allemaal,

Als NewBie op dit forum (en int licht/evenemten wereldje) zal ik eens wat posten...

Vorig jaar een proejct gedaan onder het mum van: Doen met de spullen wat we hebben.... Een vrijwilligersproject: niemand kreeg loon. dit was er ongeveer:

70 Par
    4 Blind
    20 Fresnel

Een crossmediaal concert (live video / animaties / muziek / licht ) in een kerk in Zweden. Totaal niets met religie te maken, locatie was gewoon mooi:

• @ndrew
    • Jun 2005
    • 220

kom je niet wat tekort op je materiaal lijstje wat geluid betreft

ziet er netjes uit die belichting
    <laat het maar draaien>

Comment

• bask
      • Nov 2003
      • 21

Zo

Best veel werk met al die losse parren en Fresnellen. Ziet er erg mooi uit! Maar een kerk belichten is altijd dankbaar werk. Ik denk dat het in het echt nog mooier was. Top Groetjes Bas

PS: wat staat er achter op de muur? Een gobo? of een ander effect? Bij foto twee.
      Last edited by bask; 02-07-06, 10:43.

Comment

• johannesV
        • Dec 2005
        • 38

Mooie plaatjes. Mooie dieptewerking op de foto's met de band erop!

Comment

• soundcheckfrits
          • Jan 2005
          • 455

Originally posted by bask
          PS: wat staat er achter op de muur? Een gobo? of een ander effect? Bij foto twee.

Een crossmediaal concert (live video / animaties / muziek / licht ) in een kerk in Zweden. Totaal niets met religie te maken, locatie was gewoon mooi:
          de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Caz
            • Jul 2006
            • 9

Originally posted by soundcheckfrits
            Klopt: twee video projectoren om aan beide kanten van het altaar animaties en live video te projecteren.... alleen jammer dat de beamers niet zo lichtsterk waren.... (het ging erom: doen met de spullen die je hebt)...

Maar ik ga het overdoen: we zjn bezig met de voorbereidingen voor een nieuwe show, niet in Zweden, in NL. Mijn afstuderen (HBO Kunst & Techniek) wordt een crossmediale CD-presentatie met dezelfde band als op de foto's. maar heb geduld: de planning is show midden mei 2007.

Als er nog bedrijven zijn om te sponsoren (apparatuur) dan hoor ik dat graag natuurlijk...

Comment

• Aerjen
              • Dec 2002
              • 7

Dat ziet er inderdaad leuk uit Caz.

off topic: btw wat voor opleiding is dat eigenlijk? Is het die van Enschede?

Comment

• HR Soundproductions
                • Oct 2005
                • 650

Foto's zien er schitterend uit. M.n. de foto van de band uitgelicht. Ondanks dat de beamers niet zo lichtsterk waren ( volgens jou) blijft er genoeg over op de foto om resultaat te zien. Betekent dus dat, ter plaatse, er nog een beter resultaat was.

Beamers ( en de daarbij behorende lichtintensiteit) zullen gauw " in het niet" vallen bij spots of andere effecten welke een veel hogere lichtintensiteit ( of speci. lichtstroom) zullen hebben.

Comment

• Caz
                  • Jul 2006
                  • 9

Thx,

Jeps, doe de opleiding Kunst & Techniek (saxion). Niet dat er standaard iets met licht in zit: je moet je eigen opleiding maken, dus vandaar dat ik dat doe

Als je nog meer foto's hier van wilt zien, kijk dan op http://www.studentenklachten.nl/Journey/
                  Hier staan van allerlei fotos op... ook van sommige animaties en bijkomende zaken

Comment

Working...