Sensation 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Imperator
    • Nov 2004
    • 71

Sensation 2006

Hier wat foto's van Sensation dit jaar. Het was mijn eerste jaar Sensation en het is zeker heel goed bevallen. Ik kom nog weleens terug.

http://www.mijnalbum.nl/Album=34JMREO6 hier zijn foto''s te vinden van dit jaar.

Het thema was "dromen"; dit was naar mijn mening leuk uitgewerkt, alleen vond ik de anthem toch wel enorm tegenvallen.

Weet iemand verder wat er hing aan licht? heb veel mooie dingen gezien (Laser MH'tjes?, veel scans ipc mh?).

Grt. Pim
  • Lj_Mouzer
    • Jan 2005
    • 125

Originally posted by Imperator
    Hier wat foto's van Sensation dit jaar. Het was mijn eerste jaar Sensation en het is zeker heel goed bevallen. Ik kom nog weleens terug.

http://www.mijnalbum.nl/Album=34JMREO6 hier zijn foto''s te vinden van dit jaar.

Het thema was "dromen"; dit was naar mijn mening leuk uitgewerkt, alleen vond ik de anthem toch wel enorm tegenvallen.

Weet iemand verder wat er hing aan licht? heb veel mooie dingen gezien (Laser MH'tjes?, veel scans ipc mh?).

Grt. Pim

Ja Pim het was weer heftig dit jaar.
    Vond the anthem idd tegnvallen minder instrumentaal meer vocaal.
    Maar voor de rest was het wel weer een top avond.
    Jammer dat ik niet naar black kan.
    Dan lig ik op het strand aan de zuidkust van frankrijk (maar dat vind ik ook niet erg )
    Wie is toch die Pieter Smit ? "die treed ook overal op"

Comment

• CyberNBD
      • Aug 2000
      • 1318

Zoals ik ook al in t geluids forum postte was ik er sinds woensdag aanwezig voor de vip rooms.
      Licht in main werd deze keer gedaan door Flashlight, met een leuke diversiteit aan spotjes. VL 2450 en 2500, HES SS250, SC575, Cyberlight, Mac 2000's, atomiccen en Synchrolite's. Aangestuurd door HOGIII, IPC en Diamond. Fotos zal ik een dezer ff online gooien.
      CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

VL2450? moet dat geen 2416 of 2402 zijn? want van de VL2450 heb ik nog nooit gehoord.
        exit night into LIGHT

Comment

• CyberNBD
          • Aug 2000
          • 1318

2416 idd, scuseer
          Cirkeldelen bij het zijpodium hingen overigens ook nog wat vllen uit de 3000 range volgens mij.
          CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Iko
            • Feb 2002
            • 766

Thema was trouwens freaky circus begreep ik

Comment

• Lj_Mouzer
              • Jan 2005
              • 125

Originally posted by Iko

Freaky Circus
              Nee joh , thema was dromen , Die MC was de Sandman en dat grote decor een dromenvanger.
              Onverwachte rock optreden was zogenaamd een slechte droom.
              Welke band was dat trouwens ?

Comment

• masterblaster

Originally posted by Iko
                Dat is het als het goed is bij black.
                eerste jaar met twee thema's.
                En als ik kijk naar de foto's is dit decor best makkelijk om te toveren naar freaky circus.

Comment

• diyo
                  • Nov 2004
                  • 65

Hallo,

Ben zelf met een drietal vrienden naar Sensation wit geweest.

Zelf vond ik het decor heel goed, mooi aangekleed en orgineel. Vond de dreamcatcher af en toe te lang duren. En meer mensen om mij heen deelde die mening!

Verder had ik het idee dat er een "bug" in de DMX zat. Wij zaten aan de Zuid zijde en van de buitenste ring trussen (hierop zaten telkens 2 scans 3 MH) deden twee srussen het (bijna) niet. 1 MH leed zijn eigen weg de hele avond. 3 scans heb ik nooit aangezien en 1 scan had bijna altijd de verkeerde kleur

Zullen de LJ dit niet gezien hebben??? Of konden ze hier niks meer aan doen. Verder vond ik het licht op de muziek tegen vallen. Bijna elke break waren de LJ 2 seconden te laat.

Samenvattend:
                  Licht: 6, Geluid: 8, Podium en aankleding: 9.

Comment

• Lj_Mouzer
                    • Jan 2005
                    • 125

Viel mij ook op idd.
                    Paar niet werkende MH's maarjah zolang de rest het maar doet

Comment

• Highfield
                      • Jun 2006
                      • 144

Originally posted by diyo
                      Verder had ik het idee dat er een "bug" in de DMX zat. Wij zaten aan de Zuid zijde en van de buitenste ring trussen (hierop zaten telkens 2 scans 3 MH) deden twee srussen het (bijna) niet. 1 MH leed zijn eigen weg de hele avond. 3 scans heb ik nooit aangezien en 1 scan had bijna altijd de verkeerde kleur
                      ik heb s avonds met flashlight meegelopen: het probleem met de trusjes op de ring (3 mac2000's en 2 vari2416's) was warmte icm vochtigheid (was trouwens aan de noordzijde). kon niemand iets aan doen. de MH op zuid bovenop een schuin trusje was gewoon stuk.

over de 3 scans die niet aanwaren: een cyberlight heeft een bescherming zodat ze uitgaan als er een behuizingsdeel los zit. aangezien ze schuin hingen, en ze allemaal al zo'n 15 jaar oud zijn waren er wat van die sensortjes stuk. probleem met de verkeerde kleur is me niet bekend.

mvg highfield
                      Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• Lj_Mouzer
                        • Jan 2005
                        • 125

Was die 'vochtigheid' toevallig een lokaal regenbuitje (vliegend bier)
                        Want ik heb heel wat biertjes de lucht in zien gaan , zonde eigelijk

Comment

• Highfield
                          • Jun 2006
                          • 144

Originally posted by Lj_Mouzer
                          Was die 'vochtigheid' toevallig een lokaal regenbuitje (vliegend bier)
                          Want ik heb heel wat biertjes de lucht in zien gaan , zonde eigelijk
                          ja wie weet, wellicht is er een enthausiasteling die z'n best heeft gedaan de 2e ring te raken frappant: op de ring van de arena tegenover de dreamcatcher waren een aantal 2416's doorgefikt omdat ze vastgesmolten waren aan t decor (wat later is weggehaald)...
                          Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• CyberNBD
                            • Aug 2000
                            • 1318

Dat waren toch die zwarte zeilen die aan de rand van de ring hingen waar de koppen in eerste instantie steeds tegenaan wapperden? Nu hingen ze ook wel HEEL erg kort op de kant moet ik zeggen. Lijkt me dat zoiets toch opvalt als je ze neerhangt dat dat eigenlijk niet goed kon gaan.

Die DMX tak aan de vip kant die stoorde deed het overigens vrijdagavond ook al niet, dus denk niet dat het biertjes waren

Comment

• Imperator
                              • Nov 2004
                              • 71

Zijn er hier nog mensen met meer foto's, van tijdens het opbouwen etc?
                              En een materiaalijstje (met ongeveer-aantallen) zou leuk zijn.

Dat van die niet werkende heads/scans is mij ook opgevallen. Bij de eerste rig rechts van het podium stond een head die er ook geen zin in had. + de chases over die doeken die daar hingen liepen niet gelijk (verschillende wachttijden, geen constant verloop)

Grt. Pim

Comment

Working...