Turn/jazz uitvoering

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deurklink

Turn/jazz uitvoering

Bij deze 2 jaarlijkse uitvoering van een turnverenging in wierden hebben wij het licht/geluid verzorgd. In totaal 3x een voorstelling http://www.gvomhoog.nl/uitvoering/ui...oering062.html voor meer foto's. Een overzicht van gebruikte apparatuur.

Geluid:

6x EV s200 op statief (yamaha versterkers)
    2x k&f sw215 (pse versterkers/k&f processor)
    d&r clubmate mengtafel
    denon d4000
    md speler
    2x sennheizer ew100 handheld

Licht:

nodige truss
    nodige statieven
    2x 6bar etc multipar
    4x 4bar etc multipar
    4x blinder (5,2kw per stuk)
    4x mac 250 entour
    strobe
    volgspot
    2x liteputter dimmer
    ma 12/2
    pc met chamsys

overige:
    2x rookmachine
    1x blower
    nodige bekabeling uiteraard
    Last edited by Guest; 11-07-06, 10:13.
  • DjJeroen
    • Oct 2000
    • 288

6x 4-bar etc moet het denk zijn !

Is best zwaar 6-bar met etc'tjes, word dit veel gebruikt?

Blinders als frontlicht?

Comment

• DJ_matthias
      • Jun 2005
      • 620

Originally posted by Mobile Light Sound Vision
      Zijn dat trouwens van die Bakken met een lamp en een propellor en dan dat '' vlam-ding'' in die openingen van het decor?
      psst dat heet "virtual flame"
      we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• masterblaster

Originally posted by DjJeroen
        6x 4-bar etc moet het denk zijn !

Is best zwaar 6-bar met etc'tjes, word dit veel gebruikt?

Blinders als frontlicht?
        ETC is een merk en een multipar is een type lamp die zij maken/verkopen en die zijn niet heel zwaar ze zijn namelijk van plastic check de etc site maar is even

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

ETC is een merk en een multipar is een type lamp die zij maken/verkopen en die zijn niet heel zwaar ze zijn namelijk van plastic check de etc site maar is even
          *kuch*
          ETC maakt oa. de source4 par, de par waarvan je de lenzen kunt verwisselen al naar gelang de bundle die je wenst.
          Kan je melden dat deze parretjes NIET van plastic zijn!
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• deurklink

Nee ze zijn inderdaad niet van plastic! We gebruiken idd blinders als front maar over het algemeen op 30% dit geeft een wat gezondere gloed niet zo wit! En is niet irritant. Ook stonden de blinders vaak uit en waren de etc parren al genoeg. Maar als de hele vloer vol staat met toestellen is dit een super oplossing om te gebruiken als front; veel spreiding en mooi even verdeeld.

Het waren trouwens 4x 4 bar. En inderdaad een 6bar etc is nog net te tillen alleen. Liever alleen niet over een lange afstand Dat van dat dipje klopt inderdaad. En verder zijn we erg tevreden over de etc. Veel licht opbrengst met niet zoveel vermogen. Mooi voor disco (we zijn ooit als drive-in begonnen) en mooi voor theater!

We hadden de truss 2 m naar achter gepland en liever ook iets hoger. Maar brandweer regels vereiste 2m ruimte tussen tribune en vloer-statieven. Die lelijke palen met lint is door de beheerder neer gezet. Helaas waren ze ernstig nodig.

Veel kleine kinderen die heen en weer holden over de vloer. Als we het weer doen gaan we kijken of we de truss kunnen vliegen. En het waren inderdaad "virtual flames". Het thema was olympische spelen.
            Last edited by Guest; 11-07-06, 10:22.

Comment

• deurklink

Originally posted by Mobile Light Sound Vision
              Lampen kunnen uberhaupt niet van plastic zijn, aangezien er een 575watt (volgens mij) inzit.
              Klopt helemaal!

Comment

• masterblaster

Originally posted by moderator
                *kuch*
                ETC maakt oa. de source4 par, de par waarvan je de lenzen kunt verwisselen al naar gelang de bundle die je wenst.
                Kan je melden dat deze parretjes NIET van plastic zijn!
                sorry dan misschien niet deze, maar ETC heeft multiparren van een soort plastic materiaal.

Is hetzelfde spul waar de pacific's van selecon van worden gemaakt. ik weet niet precies wat dat voor iets is maar voelt mij aan als een soort van gehard plastic wat tegen hitte kan

Comment

• Jochem Pastoor
                  • Apr 2004
                  • 47

ontopic: productie ziet er netjes verzorgd uit. Vliegen is voor de toekomst absoluut een aanrader, hierdoor kun je eventueel ook met wat meer zij- en tegenlicht werken. Dit kan de bewegingen van de mensen op de vloer accentueren.

offtopic: thermohardende plastic vervormt niet onder invloed van temperatuur. Wanneer deze ook nog eens V0 specificatie heeft (vuurdovend) is het geen punt om deze in een spot te gebruiken.

Comment

• masterblaster

Originally posted by Jochem Pastoor
                    offtopic: thermohardende plastic vervormt niet onder invloed van temperatuur. Wanneer deze ook nog eens V0 specificatie heeft (vuurdovend) is het geen punt om deze in een spot te gebruiken.
                    Dank je dat spul bedoelde ik. weet dat de pacifics gemaakt zijn van dus plastic en volgens mij zijn de etc multiparren dat ook

Comment

• DjJeroen
                      • Oct 2000
                      • 288

Die van plastic zijn niet van Etc, is volgens mij de kopie van Showtec(of iets dergelijks).

Comment

• William
                        • Oct 2002
                        • 233

idd. ETC maakt geen s4 parren van hardplastic of iets in die richting. gewoon alu
                        V*L...........punt

Comment

• masterblaster

DAn mijn excuses ik was namelijk bezig met een setje multiparren en ik weet zeker dat ze van plastic waren en ik dacht dat ETC (was mij namelijk ook verteld dat ik met ETC parren aan de gang was) de enige was die multiparren maakte.

Vandaar mijn conclusie plastic+ETC=PLastic multipar en dus niet van ETC

Nogmaals sorry dan
                          Last edited by Guest; 12-07-06, 23:44.

Comment

Working...