Foto's van Bas Maas

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bas Maas
    • Sep 2006
    • 2

Foto's van Bas Maas

Vrije Vloer een zelfgemaakte productie
    Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
    Klik op de link om de foto's te bekijken

Foto's van een productie die ik zelf heb gedraaid met licht. Key Of Yarsil
    Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Feest waar ik het licht heb gedaan

Van 0 tot 100% lichtbouwen in een fabriekshal. Bezoek van de oude Dame

Beeldtechniek bij Applause

Sport gala hier heb ik ook het licht gedaan

Colips Theatertechniek
  • markprinsen
    • Sep 2006
    • 39

Ik zie nergen intelligent licht....hoe kan dat?

Comment

• Vervallen

erg uiteenlopende foto's van hele nette shows tot dingen die je liever niet in je portfolio set.

Wel erg leuk dat het zo verschillend is qua opzet, dat zorgt voor een hoop afwisseling. en nieuwe uitdagingen

Comment

• renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

Originally posted by markprinsen
        Ik zie nergen intelligent licht....hoe kan dat?
        Intelligent licht is geen must hoor. Veel producties (vooral theater) wordt nog altijd met voornamelijk statisch licht gedaan.

Over de foto's: Het enige wat me direct opvalt is dat net op het "feest". Dat spul brand als een gek, en als er wat gebeurd komt die brandende zooi naar beneden op de feestgangers, precies wat er in Volendam toendertijd is gebeurd. Ook de gordijntjes zijn niet echt een heel goed idee...
        Als ik een zaal met dergelijke aankleding tegenkom is het meteen : tot ziens!".

René
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• JeroenVDV
          • Mar 2004
          • 963

Misschien is het netter je foto's te splitsen in eigen klussen en klussen waar je bouw/breek-werk (misschien ook wat lichtwerk, don't know?) hebt gedaan voor een ander bedrijf... Verschil tussen "serieuze" producties en steiger-dixo's is wel erg groot.

Originally posted by renevanh
          Intelligent licht is geen must hoor. Veel producties (vooral theater) wordt nog altijd met voornamelijk statisch licht gedaan.
          Denk dat je dat "voornamelijk" toch beter kunt zien als "deels"... Kom op de grotere theaterproducties (dat wat amateurtheater ontstijgt) steeds meer intelligent tegen tot vaak zelfs 90% intelligent licht.
          Creating shows beyond Imagination

Comment

• Vervallen

waarom staan de parren op het "feest" zo laag?

Comment

• @lex
              • Jul 2006
              • 1087

Originally posted by renevanh
              Over de foto's: Het enige wat me direct opvalt is dat net op het "feest". Dat spul brand als een gek, en als er wat gebeurd komt die brandende zooi naar beneden op de feestgangers, precies wat er in Volendam toendertijd is gebeurd.
              Die legernetten zijn er in heel veel uitvoeringen. De echte netten zijn zeer goed bestand tegen branden en smeulen (das maar goed ook als 'onze jongens' eronder liggen). Lijkt me dat je van de foto niet zo kan zien of deze wel of niet goed zijn.

ALs je het op klus tegenkomt: wel altijd even testen dus!

@lex
              Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Vervallen

Originally posted by @lex
                Die legernetten zijn er in heel veel uitvoeringen. De echte netten zijn zeer goed bestand tegen branden en smeulen (das maar goed ook als 'onze jongens' eronder liggen). Lijkt me dat je van de foto niet zo kan zien of deze wel of niet goed zijn.

ALs je het op klus tegenkomt: wel altijd even testen dus!

@lex
                Testen

Hoe? Door er een aanstekker onder te houden?

Comment

• Highfield
                  • Jun 2006
                  • 144

ja, idd t hoeft niet meteen het hele net te zijn wat je af wil fakkelen, maar een hoekje ofzo kan geen kwaad
                  Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• hugovanmeijeren
                    • Oct 2004
                    • 1436

Originally posted by Bas Maas
                    Beeldtechniek bij Applause
                    Ik tel 2 tot 3 beeldmixers... Waarom in hemelsnaam zoveel? Dat is toch hartstikke omslachtig..?

Eventueel nog even een materiaallijstje plaatsen, en wat daarvan je eigen materiaal is?

Groeten Hugo
                    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• DJ nn
                      • Jun 2006
                      • 489

persoonlijk vind ik zo'n steiger niet mis als je hem mooi aankleed ...
                      (dan bedoel ik mooi doekje errond, ... net of het is een kraampje)

maar de sporthal is zo leeg ... daar had wel wat bewegend licht gemogen ...
                      zo'n hal is natuurlijk een grote dode plek maar toch ...

de roze achtergrond (waar het ook was) vond ik zeer aangenaam op de foto's !!! bravo daarvoor

verder niet veel aan te merken

grtzz DJ nn
                      ... the sound of silence...

Comment

• Bas Maas
                        • Sep 2006
                        • 2

beeldmixerS

We hadden twee beamers die aangestuurd moesten worden vandaar die twee beeld mixers.

Comment

Working...