zieuwent Live

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

zieuwent Live

afgelopen weekend Zieuwent Live, een samenwerking tussen ruim 50 muzikanten uit een dorp die telkens in andere bezettingen spelen.

wij waren alleen verantwoordelijk voor het licht.

http://www.mijnalbum.nl/Album=XWJ7BRY8

Kwam op een gegeven moment ook nog een forumlid een stapeltje eaw zetten en Logic system op het podium plaatsen.

lijstje?

front: 12 etc parren flood en spot
    6 maal t-4bar plus eentje op de grond met 5 parren
    2 maal bar met par 36 spots
    4 maal futurelight scan
    beetje truss en poten
    Last edited by moderator; 13-06-07, 22:48.
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D
  • ottink
    • Jan 2007
    • 19

Dat ziet er strak uit!! Ik kom toch maar een keertje 'buurten' als ik in de buurt van Zieuwent ben.

Comment

• dh-showtechnic
      • Jun 2005
      • 139

hallo,

ziet er opzich goed uit!
      Alleen de parren die verticaal achter de band hangen vind ik een beetje rommelig hangen.
      En ik zou zelf wat minder verschillende kleurenfilters gebruiken.

Groetjes,
      Bram
      Nieuwe mega drive in show

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

Bram: ik heb maar 5 kleuren totaal gebruikt. Dus erg veel vind ik dit niet, wat wel zo is dat er meestal een 3tal kleuren op de achtergrond bleven meebranden.

Dit om het geheel vrij rustig te houden.

ottink: buurten mag altijd, koffie is snel gezet.
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

ik vind 5 kleuren(in het tegenlicht) toch nog erg veel als je 24 parren gebruikt.
          Zelf had ik maar voor 2 of 3 kleure gekozen.
          exit night into LIGHT

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

Originally posted by stekelvarke
            ik vind 5 kleuren(in het tegenlicht) toch nog erg veel als je 24 parren gebruikt.
            Zelf had ik maar voor 2 of 3 kleure gekozen.
            ook bij 3 sets van elk 14 nummers? totaal dus van 42 nummers, en dan wisselend tussen anouk, beasty boys, Normaal, U2, abba, Nena en nog veel meer?

Ik vond dit zeker wel noodzakelijk aangezien je toch diverse sfeerbeelden wilt creeren.

Aangezien er niet meer budget was voor intilligent licht was dit voor mij een bewuste keuze. Bij een soort band ben ik ook voorstander van max drie kleuren te gebruiken.

Comment

• Lj Matjuh
              • Jun 2007
              • 2

Zag er mooi en strak uit. Even over het kleuren gebruik, ik zou de volgende keer wel 4 kleuren pakken, maar hou het bij 1 of hooguit 2 kleuren per keer. Bij mooie rustige nummers een mooie kleuren combo, en bij gezellige up-tempo nummers een leuk loopje. Ziet er verder leuk uit. jammer dat er niet meer budget was voor inteligent. Ziet er toch altijd leuker uit.

Groetjes, Lj Matjuh

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                • Nov 2005
                • 950

Originally posted by Lj Matjuh
                Zag er mooi en strak uit. Even over het kleuren gebruik, ik zou de volgende keer wel 4 kleuren pakken, maar hou het bij 1 of hooguit 2 kleuren per keer. Bij mooie rustige nummers een mooie kleuren combo, en bij gezellige up-tempo nummers een leuk loopje. Ziet er verder leuk uit. jammer dat er niet meer budget was voor inteligent. Ziet er toch altijd leuker uit.

Groetjes, Lj Matjuh
                Niet mee eens, te veel intelligent licht is ook niet goed. 4 scans voor dit voormaat podium is ruim voldoende.

Over het kleurgebruik zeg ik niks, is al voldoende over gesproken.

Waarmee werd het aangestuurd?
                MEEO Audio Licht Rigging,
                Mark van der Werff
                Groningen

Comment

• dh-showtechnic
                  • Jun 2005
                  • 139

@meeo

Ben ik het niet helemaal met je eens.
                  Te veel intelligent licht is ook niet goed.

met intelligent licht kun je hele mooie shows maken.
                  Je moet het wel kunnen programmeren natuurlijk en natuurlijk goed materiaal en geen 24v 250 elc lampjes
                  Heb ook wel eens shows gezien dan hadden ze beter alles parren kunnen gebruiken.

Een show waar veel intelligent licht in zit en goed geprogrammeerd is vind ik zelf mooier dan een show waar alleen parren in zitten en misschien een paar scans.
                  Nieuwe mega drive in show

Comment

• Lj Matjuh
                    • Jun 2007
                    • 2

Veel inteligent is mooi, maar parren horen erbij, das pure winst bij live-bandjes. kun je mooi mee afwisselen. Parren hebben gewoon een mooi warm licht. inteligent is vaak zo hard en strak. Maar al heb je de mooiste apparatuur en set- up, alleen een goede programmering is de sleutel tot een mooie show. kan ik me zo aan ergeren, mooie spullen, mooie set up en k*t show dankzij een slechte programmering.

Groetjes Lj Matjuh

Comment

Working...