Waarom zijn de foto's nou weg ge-edit?
motor & sickboy @ Mezz Breda
Collapse
X
-
Joh, wat raar, is het openingsbericht ineens weg!
...gelukkig hebben we de video's nog:
YouTube - Sickboy @ Mezz Breda
YouTube - Motor @ Mezz BredaModerator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Hier valt zeker wel iets moois van te maken!
Er zitten echt een paar hele dikken momenten in die aandacht nodig hebben! Zonde!
kijk, liefst hadden we alles op de MA gedaan. op dat moment hadden we ons best gedaan om perso te zoeken. het verhaal is. ik was 2e lichtman die avond en de 1ste die kan een MA goed programeren. alleen hij werkt er nooit dagelijks mee dus hij weet ook niet alles. en dat kun je hem dan ook niet kwalijk nemen. deze avond is het de bedoeling dat licht lekker freaky is. normaal inderdaad moet je ook met dance avonden bovenop timming zitten en een fatsoenlijk plaatje maken. alleen 6 575 op podium is eigelijk toch wel wat te veel voor mezz. we hadden er zelf nog 4 extra in dak zitten in de zaal. maar dan werd het te veel met de wappers. (die 6 waren ook extra)die 4 hebben dus niet gebruikt. MA was ingehuurd als voor de lichtman zijn verjaardag. normaal word dus alles gedraait op een pearl. lichtafdeling heeft wel voor elkaar hoor lijkt mij.Comment
-
't zal wel aan mij liggen, maar het aanmaken van een persofile is toch wel 1 van de basis elementen die je zou moeten kunnen als je zo'n tafel huurt.. zo niet dan pak je toch een tafel die je wel kan?
vind dit naar mijn idee wat zonde..
zoals velen al zeiden, er valt veel meer uit te halen..Groeten fan 'n gek ut FryslanComment
Comment