Nacht van la cuenta 2009 vosselaar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kristofb
    • Sep 2006
    • 91

Nacht van la cuenta 2009 vosselaar

een weekje geleden nog een jobje gedaan

de jaarlijkse nacht van de covergroep met een hoopje licht en lichtsturingen....

Ik was er enkel om assistentie te geven bij mijn chamsys zodat de vaste operator er zonder stress mee kon werken.

spijtig voor de onduidelijke foto's, als ik er betere vind zet ik ze er nog bij op

12 x robe spot AT 575 zoom
    4 x robe wash AT 575 zoom
    4 mac 250
    6 mac 600
    8 showtec actieve sunstrips
    2 x 4-bar frontlicht
    wat ledbollen van showtec

lichttafels:

1 x zero 88 fat frog (Stuurde 6 mac 600's aan)
    1 x daslight 512 channels controller ( stuurde tijdens optreden al het intelligent aan inclusief de mac 600)

1 x chamsys mq 200 (stuurde 8 suntrips, 2 4-bar en de ledbollekes aan)

geluid:

mengtafel soundcraft mh 3
    voor de rest ken ik er zoveel niet van.

Login | Facebook
    Last edited by kristofb; 22-09-09, 13:27.
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

Hmmm...

Voor de niet-faceboekers onder ons... heb je ook een link waar je niet voor hoeft in te loggen?
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• kristofb
      • Sep 2006
      • 91

Kristof Blancquaert's Photos - nacht van la cuenta 2009 | Facebook

deze mss...

Comment

• DJ_matthias
        • Jun 2005
        • 620

zonde... ligt er een mq200 en dan gebruiken ze daslight voor de show te draaien.
        we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• kristofb
          • Sep 2006
          • 91

idd.... redelijke zonde

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

totaalplaatje ziet er best strak uit.

Wanneer ik echter lees dat er 3!! sturingen lagen dan snap ik er helemaal geen hol meer van. Staat een dikke Chamsys tafel die toch wel erg makkelijk te proggen en te bedienen is.... en dan wordt alles met een pcdinges gedraait.
            Waarschijnlijk zelfs zo dat er 4kantjes op een touchscreen worden gemaakt met de omschrijving erbij? rood geel, blauw, scan prog 1 en 2 enz...

jammer.
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

vind het lichtplan zo als ik het op de fotos zie ook niet geweldig...
              gewoon een soort carreke zonder dimensies waar alles op een rij aanhangt...
              mijn idee
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

Ik snap echt niet wat jullie daar zo moeilijk over doen...
                elke dimchase / colourchase zijn eigen playback... LUXE!!!!
                Last edited by axs; 22-09-09, 20:20.
                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• kristofb
                  • Sep 2006
                  • 91

het design was gedaan door de vaste technieker van de groep. het was gewoon allemaal op een rechte lijn mede door een te kleine hoogte in de zaal. Tja 3 sturingen... de discobar op de "afterparty" wouden zelf hun eigen licht doen dus daar kwam die fat frog aan... de technieker van de groep wou werken zoals altijd dus daar kwam die daslight aan maar aangezien hij channels te kort kwam heb ik mijn chamsys mq 200 daar gelegd....

die avond is door meerdere techniekers gezegd "nou dacht ik dat ik alles qwa lichttafels op zulk jobke al gezien had...." ieder zijn manier van werken zeker. als ik kon kiezen had ik er ook enkel die mq 200 gelegd maarja klant is koning.

Comment

• Den Berte
                    • Apr 2003
                    • 147

ik ken de groep ook en het zijn op het gebied van licht eigenlijk niet van de gemakkelijkste. ik Kan wel verstaan dat je voor je vaste groep een vaste schow hebt, je een vertrouwde sturing wilt. Maar als je een lichttechnieker voor handen hebt die je tafel volledig programeert naar jouw zin en dan alleen "vierkantjes" moet duwen en een paar schuiven open zetten tijdens de schow, vindt ik dat je als je de kans krijgt dit MOET doen.

Maar nogmaals qua licht zijn ze niet van de gemakkelijste :=)

Comment

• voederbietel
                      • Feb 2005
                      • 197

over de sturing.... al genoeg over gezegt

en qua manier van ophangen vind ik het gewoon een showroom.. hang alles op een rij en laat zien wat het doet...

off/on topic vraagje: als je zelf niet programeert daar en je doet niks daar met de voorbereiding, wat is dan hetgeen wat je aan ons wilt laten zien, want de dingen waar we iets kritiek op kunnen hebben liggen niet aan jou.. en heb het gevoel dat je het met ons eens bent qua kritiek punten..
                      (niet dat ik het niet leuk vind dat je iets hebt gepost hoor maar puur vraagje..)

Moet wel toegeven dat je een verdomd mooie tafel thuis hebt liggen (jaloers....)
                      Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• kristofb
                        • Sep 2006
                        • 91

gewoon even gepost om er eens iets op te zetten waar ik aan meegewerkt heb inzake opbouw en kleine programmatie van de sunstrips. Ja tis best een leuk tafeltje...

Comment

• TellMe
                          • Jan 2007
                          • 56

Ik sluit me erbij aan dat het inderdaad ongelofelijk zonde is om met 3 ''tafels'' te werken terwijl er een MQ200 staat.... de Chamsys tafel is geschikt voor eigenlijk alles wel en tja, hij staat er toch! :-)

Verder vind ik het er wel OK uit zien.. Niet mijn smaak maar vind het ok

Comment

• geert1980
                            • Jan 2010
                            • 1

Op bal populair in Beerse stond La cuenta ook en maar 1 stuurtafel Hog 1000 met afdakje

Comment

• kristofb
                              • Sep 2006
                              • 91

idd geert, maar daar dees bob het licht en niet patrick van la cuenta...

Comment

Working...