Dashlight 3d podium
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Labels: None
-
Comment
-
Tjsah men neme een paar vierkanten en 8 lampen: voila ! Wat wil je precies dat we zeggen?
- Mooi gestapeld die vierkanten?
- Leuk die bundels, creatief ook die 2 kleuren
- Prachtig in detail afgewerkt allemaal?
Je hebt een podium gemaakt van 2 bij 2, met daarachter een steigerwand. Geen diepte, geen spanning, niets origineels, niks knaps.
Zo..: genoeg antwoord?If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Tjsah men neme een paar vierkanten en 8 lampen: voila ! Wat wil je precies dat we zeggen?
- Mooi gestapeld die vierkanten?
- Leuk die bundels, creatief ook die 2 kleuren
- Prachtig in detail afgewerkt allemaal?
Je hebt een podium gemaakt van 2 bij 2, met daarachter een steigerwand. Geen diepte, geen spanning, niets origineels, niks knaps.
Zo..: genoeg antwoord?
je moet iedere steigerpaal, ieder stuk doek zelf plaatsen, dat zijn geen complete vierkante blokken die je zo op elkaar gestapeld. en dit is in een programma gemaakt wat niet is gemaakt voor het ontwerpen van complete podium's.Comment
-
Ik verveel me....het niveau hier moet niet lager worden.
Tjonge, tjonge, tjonge!
Gooi deze meuk de volgende keer in de lounge!"Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"Comment
-
Comment
-
oke, ik zou zeggen download zelf even dashlight en probeer het te maken.
je moet iedere steigerpaal, ieder stuk doek zelf plaatsen, dat zijn geen complete vierkante blokken die je zo op elkaar gestapeld. en dit is in een programma gemaakt wat niet is gemaakt voor het ontwerpen van complete podium's.Groeten fan 'n gek ut FryslanComment
Comment