zero88 xl

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kickfm
    • Apr 2010
    • 1

zero88 xl

ik heb een lichttafel van zero 88 met het volgend probleem ik kan ze programeren hij loopt de stappen af maar ik krijg geen uitput uit dus de groene leds gaan niet branden ook niet als de schuiven met master op zet
    kan iemand mijn vertellen wat er aan scheelt
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Over de XLS lopen er hier al enkele topics.
    Ik heb er zelfs een paar gerepareerd. De fouten zijn divers. Vaak draait het uit op een defect ic. Evenwel is het lastig aan te geven welk ic in de fout gaat.
    De laatste poging betrof een fout met drie ic's tegelijk, waaronder ook de uP.
    Nog wel te krijgen bij Zero88. Moet je er een serieuze reparateur naar laten kijken, dan zit je al gauw aan de prijs van een nieuw hedendaags exemplaar.
    De LX is al meer dan 20 jaar oud.
    Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• keenoncoolstuff
      • May 2003
      • 695

Originally posted by kickfm
      kan iemand mijn vertellen wat er aan scheelt
      Jahoor, kan best:
      [LIST=1][*]Je vraag staat in het verkeerde topic[*]Je post bevat geen foto's[*]Je hebt deze vraag ook al in het juiste topic gesteld[*]Je vraag staat dus nu 2 keer op het forum[/LIST]
      Groet, Rob.
      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

Working...