Nieuw Jongerencentrum Capsloc

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rolanddeg
    • Nov 2004
    • 337

Ik ben uitverkorene geweest deze gelegenheid in eigen persoon te aanschouwen... En qua licht en belichting zat het gewoon goed, trust me

En het geluid... Daar gaan we binnenkort wat aan doen!

Comment

• mhsounds
      • Sep 2009
      • 933

Inderdaad! en dat is wel nodig ook
      Freelance Light and Video |
      Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• hardstyle
        • Jan 2010
        • 427

Was het geen overbodige luxe om dat witte stekkerblok weg te leggen, en alle kabels netjes bij elkaar te laten lopen, het lijkt op het podium een bende.
        (verder ziet het er goed uit)

Comment

• mhsounds
          • Sep 2009
          • 933

Zie daarvoor ook de eerdere post die ik aan de mod richte.

Wij kunnen alles nog zo netjes voor elkaar hebben, maar als er dan ook artiesten over mijn podium heen walsen...

Al onze stekkerblokken zijn Zwart en Blauw en onze kabels waren weggewerkt.
          Als de artiesten de mics weer lostrekken ga ik niet tussen de nummers door alles opnieuw doen

Comment

• AJK1337
            • Apr 2010
            • 13

Originally posted by hardstyle
            Was het geen overbodige luxe om dat witte stekkerblok weg te leggen, en alle kabels netjes bij elkaar te laten lopen, het lijkt op het podium een bende.
            (verder ziet het er goed uit)
            Artiest had inderdaad de wittedoos zelf meegenomen, voeding voor een pedal-board als ik het me goed herinner

Overige zooi op het podium heb je nog best gelijk in. Locatie van de stage boxes was niet super handig terecht gekomen. Daarnaast stond de backline 1.5m van de muur door een of andere truss constructie van de licht tech.

Het gros was dan ook nog eens aangesloten met 10 meters (en langer) ipv 3m en 6m wat lang had geweest met het aantal snakes dat er ligt. We zullen zien hoe het de volgende keer gaat, nu de lange kabels terug zijn naar de rental firma.

Voor de 1e keer samen werken met een heel team van weinig ervaren techs vond ik het opvallend goed gaan. We zullen zien wat er 22 mei gaat gebeuren...

Comment

• mhsounds
              • Sep 2009
              • 933

Originally posted by AJK1337
              Daarnaast stond de backline 1.5m van de muur door een of andere truss constructie van de licht tech.
              Touché!

Comment

Working...