Helaas ga ik als technicus op deze school stoppen, in verband met het oprichten van een eigen bedrijf.
(niets binnen de licht/geluidsbranche, maar bijlessen en examentrainingen exacte vakken)
Ik heb altijd erg veel gehad aan het forum lezen en af en toe wat vragen stellen. Dit is dan ook het gemiddelde beeld van al onze schoolvoorstellingen.
Met 2 dagen opbouwtijd en een crew van 4 jongens van 14-17, is dit toch wel een mooi eindresultaat volgens mij.
Film
Whodannit - geschreven door Hilderie Jurriens
Doel van het lichtplan: overdreven kleuren, simpel te bedienen, cartooneske beelden
Licht:
Strand 200plus 48
6x ADJ LED-par voor achterdoek
24x Par64 MF
9x ACL 250W
20x ADB PC 1kW
6x ADB 1kW spot
2x Nietenhammer 1kW spot
1x 800W rookmachine voor af en toe effect
1x 300W rookmachine met fan voor net-niet-helemaal-hazer-effect. (Op hazers slaan de brandalarmen af...)
Geluid:
Midas Venice 240 (zang+drum)
Yamaha 01v (band+bandmonitors)
4x SM57
1x beta56
1x beta52
3x AKG CK93
2x AKG CK91
3x Dap audio kleinmembraamcondensator
3x Shure druppelmicrofoon
3x SE audio kleinmembraam
1x Sennheiser zender/ontvanger + DAP druppelmicrofoon
Kick/tom1/tom2 - DDRUM elektrische set met gaasvellen
6x Nexo PS10 - 2xFOH, 2xdelay, 2xmonitor
Bijbehorende sub als sub
Behringer 215 als drummonitor
De zang bestond gedeeltelijk uit een koortje van 9 meiden, waarvoor er totaal 6 overhead-microfoons "verstopt" boven ze hingen
Band bestond uit: 3x gitaar, 1x basgitaar, 1x drum, 2x viool, 2x cello, 2x dwarsfluit, trompet, sax
Spelers: maximaal 40 spelers in massascene's tegelijkertijd op het podium
Speelvlak: 8x8 meter
Zaalcapaciteit: 180 zitplaatsen
Binnenkort komt er ook nog een videomontage van het geheel op youtube te staan.
En als iemand gaat zeuren over de vieze balletvloer: In scene 2 wordt er een lijk begraven, waarbij voor effect ook gewoon echt aarde wordt geschept. Daar is niet tegenop te dweilen...
(niets binnen de licht/geluidsbranche, maar bijlessen en examentrainingen exacte vakken)
Ik heb altijd erg veel gehad aan het forum lezen en af en toe wat vragen stellen. Dit is dan ook het gemiddelde beeld van al onze schoolvoorstellingen.
Met 2 dagen opbouwtijd en een crew van 4 jongens van 14-17, is dit toch wel een mooi eindresultaat volgens mij.
Film
Whodannit - geschreven door Hilderie Jurriens
Doel van het lichtplan: overdreven kleuren, simpel te bedienen, cartooneske beelden
Licht:
Strand 200plus 48
6x ADJ LED-par voor achterdoek
24x Par64 MF
9x ACL 250W
20x ADB PC 1kW
6x ADB 1kW spot
2x Nietenhammer 1kW spot
1x 800W rookmachine voor af en toe effect
1x 300W rookmachine met fan voor net-niet-helemaal-hazer-effect. (Op hazers slaan de brandalarmen af...)
Geluid:
Midas Venice 240 (zang+drum)
Yamaha 01v (band+bandmonitors)
4x SM57
1x beta56
1x beta52
3x AKG CK93
2x AKG CK91
3x Dap audio kleinmembraamcondensator
3x Shure druppelmicrofoon
3x SE audio kleinmembraam
1x Sennheiser zender/ontvanger + DAP druppelmicrofoon
Kick/tom1/tom2 - DDRUM elektrische set met gaasvellen
6x Nexo PS10 - 2xFOH, 2xdelay, 2xmonitor
Bijbehorende sub als sub
Behringer 215 als drummonitor
De zang bestond gedeeltelijk uit een koortje van 9 meiden, waarvoor er totaal 6 overhead-microfoons "verstopt" boven ze hingen
Band bestond uit: 3x gitaar, 1x basgitaar, 1x drum, 2x viool, 2x cello, 2x dwarsfluit, trompet, sax
Spelers: maximaal 40 spelers in massascene's tegelijkertijd op het podium
Speelvlak: 8x8 meter
Zaalcapaciteit: 180 zitplaatsen
Binnenkort komt er ook nog een videomontage van het geheel op youtube te staan.
En als iemand gaat zeuren over de vieze balletvloer: In scene 2 wordt er een lijk begraven, waarbij voor effect ook gewoon echt aarde wordt geschept. Daar is niet tegenop te dweilen...
Comment