Hier de link naar de foto's van 28 september 2002. Italo classics party, in de leuningjes te poeldijk.
De organisatie lag onder andere in handen van een ex collega.
Ik was als bezoeker uitgenodigt, maar werdt al snel aan het werk gezet door mijn ex baas die de laser deed.
licht en geluid lag in handen van westcoast sound & light.
de laser is van laser image.
De laser was een expirement van een 900 mW diode laser, aangestuurd door pangolin laser show designer 2000, en de pangolin lasershow performer console, en cambridge scanners (kleine alu kastje voor de laser).
Het lasertje is zelfbouw.(alu kastje op de disco bar van westcoast.) Ondanks dat dit een diode laser is, is de straal zeer dun.
Op de foto's is dit helaas niet goed te zien.
licht:
Wat parren
Wat scans
Wat movingheads
Wat truss
Martin lj
geluid :
Peavey
het hoog en mid was snerpend schel.
geluid was volgens mij ingehuurd bij pas audio.
Al met al een geslaagd gezellig feestje, Jammer van de playback van Mike Mareen.
gegroet,
ps, pagina laad traag in....
Bijgewerkt door - dome op 10/10/2002 23:09:35
De organisatie lag onder andere in handen van een ex collega.
Ik was als bezoeker uitgenodigt, maar werdt al snel aan het werk gezet door mijn ex baas die de laser deed.
licht en geluid lag in handen van westcoast sound & light.
de laser is van laser image.
De laser was een expirement van een 900 mW diode laser, aangestuurd door pangolin laser show designer 2000, en de pangolin lasershow performer console, en cambridge scanners (kleine alu kastje voor de laser).
Het lasertje is zelfbouw.(alu kastje op de disco bar van westcoast.) Ondanks dat dit een diode laser is, is de straal zeer dun.
Op de foto's is dit helaas niet goed te zien.
licht:
Wat parren
Wat scans
Wat movingheads
Wat truss
Martin lj
geluid :
Peavey
het hoog en mid was snerpend schel.
geluid was volgens mij ingehuurd bij pas audio.
Al met al een geslaagd gezellig feestje, Jammer van de playback van Mike Mareen.
gegroet,
ps, pagina laad traag in....
Bijgewerkt door - dome op 10/10/2002 23:09:35
Comment