Onderweg,
foto's van Pepsi Chart wat morgen (vandaag) 19 oktober gehouden zal worden in Ahoy. Ik ga ze nu schieten en plaats ze vannacht nog online.
Weet iemand wie deze show geprogrammeerd heeft en wat er precies staat/hangt ?
Ik zag oa movingheads zonder grondplaat (zoals bijv de Macs van Martin)
<KNIP>
Zoo, ik ben weer terug, was wel wat heen en weer sjeesen, maar dat had ik er wel voor over. En na lang stoeien met de pc, wat zijn die dingen toch super, heb ik hier een link voor jullie met foto's van de show die nog komen gaat.
Alvast mijn complimenten voor de makers,het zag er zeker spectaculair uit !!!
[KNIP]
Aangezien er nogal een grote belangstelling is voor de foto's plus een of andere LOLbroek sinds de publikatie van de oude genoemde link, een of andere attack aan het uitvoeren is naar de server, heb ik besloten de foto's en straks/vannacht ook de eventueel gemaakte filmpjes, over te zetten naar een andere server.
De link is geworden :
Cheers,
DeeJ
Bijgewerkt door - SpaceyDeeJ op 19/10/2002 02:31:59
Bijgewerkt door - SpaceyDeeJ op 19/10/2002 17:07:10
foto's van Pepsi Chart wat morgen (vandaag) 19 oktober gehouden zal worden in Ahoy. Ik ga ze nu schieten en plaats ze vannacht nog online.
Weet iemand wie deze show geprogrammeerd heeft en wat er precies staat/hangt ?
Ik zag oa movingheads zonder grondplaat (zoals bijv de Macs van Martin)
<KNIP>
Zoo, ik ben weer terug, was wel wat heen en weer sjeesen, maar dat had ik er wel voor over. En na lang stoeien met de pc, wat zijn die dingen toch super, heb ik hier een link voor jullie met foto's van de show die nog komen gaat.
Alvast mijn complimenten voor de makers,het zag er zeker spectaculair uit !!!
[KNIP]
Aangezien er nogal een grote belangstelling is voor de foto's plus een of andere LOLbroek sinds de publikatie van de oude genoemde link, een of andere attack aan het uitvoeren is naar de server, heb ik besloten de foto's en straks/vannacht ook de eventueel gemaakte filmpjes, over te zetten naar een andere server.
De link is geworden :
Cheers,
DeeJ
Bijgewerkt door - SpaceyDeeJ op 19/10/2002 02:31:59
Bijgewerkt door - SpaceyDeeJ op 19/10/2002 17:07:10
Comment