Versuz

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rookie
    • Nov 2004
    • 104

Hoi,

Ik ben eens benieuwd naar donderdag dan. Ik kom zeker naar de Versuz dan deze donderdag. En by the way chris je doet dat zeer goed daar ik heb respect voor je werk erg knap. Als ik ooit zover zou geraken zou ik blij zijn.
    Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• Rookie
      • Nov 2004
      • 104

IK ben gisteren in de versuz geweest knappe veranderingen gedaan! Ledtube is echt knap. En chris is het wat mee gevallen? Het zag er toch goed uit voor de eerste keer op de nieuwe tafel.
      Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• Dave C
        • Apr 2001
        • 76

Om de discussie over case/maxxyz/hog verder te zetten,
        ik ben Dave, ik doe op zaterdag de belichting in club famous te torhout, ook ik heb ze alle vergeleken en als pro case die-hard fan hebben we uiteindelijk voor iets helemaal anders gekozen namelijk de
        chamsys magic q, die draait bijons perfect 6 dmx lijnen (nogal veel leds), eveneens draait ieh op het stabiele linux, ik geef toe dat er momenteel nogwel wat bugs aanwezig zijn maar de updates en support zijn gewoon uitstekend. Kwa functionaliteit kan je het vergelijken met een kruising tussen hog en maxxxyz. Het enige wat ik mis maar waar binnekort verandering in zal komen is de transparantie van de effect generator zoals je die op de case tafel hebt, deze is werkelijk uniek voor case en een gebrek bij vele andere tafels in mijn ogen, het is wel zo dat je deze moet beheersen en dat case ook niet meteen de meest gebruiksvriendelijke tafel is, tes kwestie van de logica doorhebben. Onze tafel (chamsys magic q) is uitstekend voor zowel show als club en met de meer transparantie in de effect generator wordt ie helemaal bom. Ook de kostprijs van deze tafel in vergelijking met een hog of maxxyz is een pak lager, en ze moet kwa functionaliteit zeker niet onderdoen, de enige grote beperking is dat deze tafel momenteel max 6 x 512 kanalen ondersteund dus beetje plannen kwa uitbreiding ...

Greetz
        Dave

Comment

• Krizz
          • Dec 2003
          • 35

Het viel best mee donderdag. Aan het eind vd avond ging het al wat vlotter dan in het begin. Het is best een ok tafel, maar nog geen Hog of Ma vind ik. Ook is hij een keer gecrashed en ben ik wel een aantal bugs tegen gekomen. We hebben ongeveer gemiddeld 60 cues tegelijk lopen, omdat alles transparant is geprogged, misschien dat dit veel is? Ik weet het niet. Ook is de tap timing dan niet zo super precies meer. Ik kan er nu nog niet echt een oordeel over vellen, ik ga er nog een paar weken mee werken en dan zien we wel. Bij mijn collega is hij net gecrashed. De verbinding tussen de 2 moederborden was weggevallen. Dat is tenminste wat het OS zei. Daar was ik al een beetje bang voor met 2x windows in 1 doos
          We hebben er nu ongeveer 35 % in gestoken. Een 360 Cues ong. Dus er is nog wat werk aan de winkel...

Die chamsys ben ik ook heel erg geinterreseerd in. Ik heb even met de PC versie gespeeld en daar was ik zo mee weg.¨Patch en al. DAt is al een goed teken als je de handleiding niet nodig hebt Ik ga deze tafel zeker binnenkort ook eens testen. En de faders zijn heel erg Hog 1000-achtig en dat is wel fijn. We'll see...

Comment

• mac500
            • May 2005
            • 3

Dag Kris,

Welke softwareversie hebben jullie momenteel op maxxyz draaien ?

Comment

• marc colemont
              • May 2005
              • 18

De softwareversie die ze momenteel gebruiken is versie 1.4.145 sinds Pinkster-maandag toen we hun technisch probleempje hebben opgelost. Daarvoor was het versie 1.4.141.

Marc Colemont
              R&D International

Comment

• Krizz
                • Dec 2003
                • 35

Hoi Marc, jij ook hier [8D]

Ik heb er maandag geen problemen mee gehad, sinds die nieuwe software er op zit. Ik hoop dat t zo blijft. Bedankt voor de snelle service maandag!

Chris

Comment

• marc colemont
                  • May 2005
                  • 18

Dat is de bedoeling
                  Marc Colemont
                  R&D International

Comment

• LichtNichtje
                    • Nov 2004
                    • 220

@ krizz, is m gisteren (donderdag) nog vastgelopen ??

Comment

• bartbomans
                      • May 2005
                      • 12

LichtNichtje,
                      Van alle tafels die ik al gebruikt heb is de Maxxyz een van de stabielste tafels die ik ooit ben tegengekomen.
                      En ik draai bijna altijd betaversies...

Comment

• marc colemont
                        • May 2005
                        • 18

Onze hoofdbetrachting is om zo stabiel mogelijke software uit te brengen.
                        De beta-versies die jij download van de website Bart hebben al een hele cyclus achter de rug.
                        Deze versies zijn al uitvoerig getest door een core van 30-50 alpha/beta users,
                        en grotendeels hebben deze versies dan ook al weken gedraaid op de grotere shows tijdens de programmatie en/of Live-show. Bijvoorbeeld, onze laatste alpha versie staat nu te draaien in de VS op een show met 12 DMX universes, waarvan 7 universes vol met LED fixtures.

Marc Colemont
                        R&D International

Comment

• puin
                          • May 2005
                          • 22

Amai, tof forum al wa ze ni wille horen da laten ze verdwijnen. Kijk voor de amateurs is er speelgoed zoals case, grand MA,.... En voor de profs is er een hog. Als ge daar ni mee kunt leven get alive.

Is het ni Hollander? lol

Comment

• stekelvarke
                            • Dec 2004
                            • 1062

er is geloof ik in dit toppic al gezegd warom ze in versuz een case wouwden gebruiken en geen hog.
                            exit night into LIGHT

Comment

• axs
                              Moderator
                              • Jun 2002
                              • 2687

citaat:Geplaatst door puin

Amai, tof forum al wa ze ni wille horen da laten ze verdwijnen. Kijk voor de amateurs is er speelgoed zoals case, grand MA,.... En voor de profs is er een hog. Als ge daar ni mee kunt leven get alive.

Is het ni Hollander? lol
                              Er werden postings verwijderd die NIKS te maken hadden met de originele reden van dit topic.

Discussie hog - maxxyz moet kunnen, geen enkel probleem. Maar met loze kreten als 'xxx is beter, software van X trekt nergens op, etc' zonder verdere uitleg... die zijn idd verwijderd.
                              Liefst wat onderbouwing!

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• LJ Bert
                                • Apr 2003
                                • 270

Denk dat case in sommige gevallen beter geschikt is bv fuifjesdoor zijn enorme effecten generator.
                                maar als ik mag kiezen geef mij voor voor rock en rol en andere optredens evenementen dan maar een hog.

hoop je trouwens snel nog eens tegen te komen joeri maar aangezien den jos gene totz meer doet zal ik er ook wel nie zijn
                                hehe wat een gedoe

Comment

Working...