Versuz

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Krizz
    • Dec 2003
    • 35

We hebben het al een paar weken geleden beslist, maar voor degenen die het nog niet weten en nog volgen; we zijn er na, ik geloof, anderhalf jaar testen uit. Het is de GMA geworden met een extra nsp en een zooitje sidekicks voor extra playbacks.
    GMA, omdat we niet meer konden wachten op Hog 3 (al blijft die tafel wel een pareltje), vanwege de 3 touchscreens, de flying faders, stabiliteit (tot nu toe geen crashes) en het feit dat de tafel compleet naar je hand gezet kan worden. En als de tafel er geen knop voor heeft, dan kan je het met een macro wel. Op dat gebied is MA echt wel in orde. Ook een paar handige functies zoals bv de speedfaders zijn voor ons veel waard.

Nu dus overal nieuwe lampen in en proggen

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

Originally posted by Krizz
      We hebben het al een paar weken geleden beslist, maar voor degenen die het nog niet weten en nog volgen; we zijn er na, ik geloof, anderhalf jaar testen uit. Het is de GMA geworden met een extra nsp en een zooitje sidekicks voor extra playbacks.
      GMA, omdat we niet meer konden wachten op Hog 3 (al blijft die tafel wel een pareltje), vanwege de 3 touchscreens, de flying faders, stabiliteit (tot nu toe geen crashes) en het feit dat de tafel compleet naar je hand gezet kan worden. En als de tafel er geen knop voor heeft, dan kan je het met een macro wel. Op dat gebied is MA echt wel in orde. Ook een paar handige functies zoals bv de speedfaders zijn voor ons veel waard.

Nu dus overal nieuwe lampen in en proggen
      Dat is idd een lang twijfelgeval geweest
      Nu idd nog wat nieuwe fixtures en jullie kunnen je weer helemaal uitleven

We bellen elkaar nog wel in de volgende weken.
      Cya!
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Lighting
        • Sep 2004
        • 209

zoals al "live" tegen je gezegd na een ibntensieve prog periode was ik ook om om je nog even aan je "dronken" afspraken te herinneren KOM NOU EENS LANGS MAN...............even weer aan het oude sfeertje proeven

kris suc6 en ik spreek je snel

Mzzl Nils
        LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Ik kan niets anders zeggen dan dat het een zeer verstandige keuze is geweest om voor MA te kiezen. Als je nog eens wilt kijken hoe we de opzet hebben gemaakt in Time-Out ben je altijd welkom.

grtz AJB
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Krizz
            • Dec 2003
            • 35

Dronken afspraken??!!! hahaha, het lukt me gewoon niet om uit mn eigen hok weg te komen. Dit is al weer de 4e nacht op rij en morgen dan ook nog

Zodra ik even kan kom ik echt langs! Beloofd!

Comment

Working...