Festival Elastiek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Ik vind het er allemaal netjes uitzien en de foto's zijn prachtig gemaakt (blijft een lastig kunstje)
    maarrr;

In het vervolg zou ik iets meer hoogteverschil aanhouden (bijv. 2 macjes op podium/2mtr trusje), dit maakt het geheel net iets aantrekkelijker. Tevens kun je bijv. d.m.v. spooklights/floorspots je achterdoek iets aanlichten, of op de voorrand 2 spotjes plaatsen, waardoor er iets meer diepte ontstaat. Het creeren van een afwisselend plaatje wordt op die manier vereenvoudigd. Nogmaals; geen enkele kritiek op het werk, het ziet er prima uit, maar het komt op mij nogal 2D over als je begrijpt wat ik bedoel...

Greetz AJB
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Rudy Vorstenbosch
      • Jun 2001
      • 1429

Er is niet voor niets gekozen voor een simpele set-up.
      Niet te veel (eigenlijk geen) freubel dingetjes op de vloer.
      Dit omdat er ontzettende zware wissels tussen zitten tijdens dit festival.
      En sommige bands die het totale stage oppervlak nodig hebben voor hun act.

En een zwarte back-drope aanlichten..... tsjaa....

Comment

• Rudy Vorstenbosch
        • Jun 2001
        • 1429

Er is niet voor niets gekozen voor een simpele set-up.
        Niet te veel (eigenlijk geen) freubel dingetjes op de vloer.
        Dit omdat er ontzettende zware wissels tussen zitten tijdens dit festival.
        En sommige bands die het totale stage oppervlak nodig hebben voor hun act.

En een zwarte back-drope aanlichten..... tsjaa....

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Een simpele set-up wil niet zeggen dat je geen diepte kunt creeren... [^] Dat is het enige dat ik mis aan dit plaatje. Het zal ook meespelen dat alle foto's vanuit 1 camera-positie genomen zijn... Ik doe trouwens regelmatig festivals en met 2 macs op truss-pilaren kun je heel snel complexe wisselingen doen, dus een echt argument vind ik dat niet...

greetz AJB
          Arvid Buit

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

maarrr nogmaals; het zag er zeer netjes uit hoor
            succes enzo...

greetz AJB[8D]
            Arvid Buit

Comment

Working...