discofeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • delighted
    • Jul 2003
    • 420

citaat:Geplaatst door Gerrit Hurkens

Ziet er erg leuk uit. Trouwens, vind ik die blinders op deze manier erg leuk opgehangen.
    Het ophangen van je blinders op die manier is alleen niet erg origineel. Beetje te veel op het lichtsetje van vorig jaar in Alpha op Lowlands gelet

Verder ziet het er wel erg ok uit. Alleen de waaier van de meest rechter ACL 4bar is het net niet helemaal. Naar ja, dat blijven details.

Comment

• Van_Diemen
      • Oct 2001
      • 189

He Jeroen,

mooie show! ziet er erg mooi uit!
      Ik heb alleen ff een vraag... je werkt met een grote hoeveelheid 1200HMI's,
      valt het conventionele (parren) licht nu niet heel erg naar de achtergrond.
      Op de foto's vind ik de inbreng van de parren (behalve ACL natuurlijk) heel
      klein. Waarom heb je nu toch de parren erin gehangen? Tuurlijk regel is:
      parren is basis en de rest is toevoeging maar geldt dat bij dit formaat
      evenementen ook)...

Complimenten,

Chris
      Ik ben geen geluidsfluit, geen lichtnicht, ik ben een liefhebber ;)

Comment

• ljanton
        • Sep 2003
        • 373

wel AJB & MUSICJOHN ,

het feit dat jullie mss nog niet weten is dat ik het eerst niet over backstagehad, 2) jullie denken waarschijnlijk van dat kleine ventje kent er nix van he , maar tis daarom zekers dat ik al vanaf mijn 12de naar vele concerten geweest ben en daarbij ook al een paar keer naar de "music messe " beurs in frankfurt voor licht en geluid en das de grootste ter wereld , daar komen alleen de grote , met mijn commentaar wou ik zeggen dat 1) ik mag dan mss wel niet veel licht hebben maar hoe kan dat ook dan anders ? ik ben 16 he en 2) ik denk dat ik al vele meer "MEGA-evenementen" heb meegemaakt dan wie dan ook van mijn leeftijd , per jaar ga ik gemideld 10 keer naar vorst nationaal en 15 keer of meeer naar het sportpaleis (paul mccartney was goed [8D]) duss euhm en ik heb al veeeel lichtshowkes gezien zenne duss als ik commentaar geef weet ik wel een klein beetje over wat het gaat ,

ljanton

Comment

• Jeroen p
          • Aug 2000
          • 16

citaat:Gerrit Hurkens:Welk filter heb je trouwens voor die acl bovenin hangen?
          Er zit helemaal geen filter voor, dus gewoon open wit.

Comment

Working...