Ajoc Mijdrecht 2003

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JeroentjE
    • Oct 2000
    • 197

Ajoc Mijdrecht 2003

Paar foto's van 't Ajoc festival te Mijdrecht ergens in juni waar ik lichtman was behalve op zaterdag (op pad met het vaste bandje).

Gear allemaal afkomstig van Purple Gemert, zoiets moet het geweest zijn;
    Licht:
    20 x movitec WL
    16 x Mac 500
    3 x ACL
    6 x ARRI 2kW op 't front
    4 x Blinder
    4 x Profiel
    1 x MA dimmerrack
    1 x Pearl
    2 x 14 meter pre-rig zwart
    1 x groundsupport tbv frontlicht en PA
    Wat cirkeltrussen

Geluid:
    C3 en C4 als ik me niet vergis (gevlogen)
    Herrie 2000 op het front
    Herrie 3000 op monitors
    Max floortjes

Bands:
    Beef, VanDikHout, De Dijk, Whitin Temptation, Di-rect, Bad Candy, Golden Earring, Pater Moeskroen, Sita en nog wat Hollandse meuk (die van die Heineken reclame geloof ik)

Zo, was wat werk (hosten enzo) maar dat heb ik er graag voor over; is ook weer lang geleden dat ik er iets opgezet heb.

Veel plezier en lama komme die reacties (zowel positief als negatief uiteraard).

Vliegen is de meest milieuvervuilende manier van reizen.
    Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
    Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
    Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

net

oftopic:
    haha, dyndns, kvond het al raar hoe je zo'n trage verbinding kunt krijgen met een server :P 16K upload zekers?

Dries Mees
    .netics Studios
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Juce
      • Aug 2001
      • 203

waren de colors van de movitec's dan veranderd? anders zijn je kleuren toch niet gelijk met die van de mac 500?

En welke stuurtafel had je gebruikt?

Juce

Comment

• Robert
        • Aug 2000
        • 630

citaat: waren de colors van de movitec's dan veranderd? anders zijn je kleuren toch niet gelijk met die van de mac 500?

En welke stuurtafel had je gebruikt?
        1) Het waren washlights, dus met kleurmengsysteem... alle kleuren van de mac500's moeten dus wel redelijk te benaderen zijn lijkt me...

2) "1 x pearl" stond er

Zier er goed uit JeroentjE!

Wat is eigenlijk "het vaste bandje"?

Grtz. Robert

Comment

• JeroentjE
          • Oct 2000
          • 197

Ha die Robert, lang geleden!

Het vaste bandje is nog steeds de Band Zonder Banaan, waar ik nu sinds een paar maanden vaste lichttech van ben. (Opvolger van die jongen die jij destijds in de 013 hebt geholpen met dat Fret gebeuren. Die is overigens naar Rowwen Heze gegaan als lichtman).

Groeten en vast tot ziens!

Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"

Comment

• Rieske
            • Aug 2002
            • 544

Draaide de Dijk met Synco's van Ampco i.p.v. de max floortjes van Purple ?

Life is what you make it

Comment

• FiëstaLj
              • Oct 2000
              • 2068

Heej jeroentje ziet er mooi uit joh.. komen toch wel weer een paar van mijn favoriete kleuren voorbij..

Ik zie trouwens dat jij weinig kleurencombinaties gebruikt.. een bewuste keuze ?

ps.: Ken jij trouwens Bas die ook wel es freelanced voor purple ?

Lighting to the MAX !!!
              Update je mail lijsten.. heb nieuw adres !
              Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Heej Jeroentje.
                Als vaste lichttechinus van de BZB was je vast ook op torenpop in A'foort? Hing niet echt veel qua licht maar werden toch mooie dingen mee gedaan, 2 lampen in een blinder waren doorgebrand, deden het opeens niet meer zo goed?
                Als jij daarbij was weet je vast ook wat voor geluid daar stond, kon het niet echt goed zien, verder klonk het echt goed en het zag er ook mooi uit.

DJ.T Was Here
                We're ready to party, are you?

Comment

• JeroentjE
                  • Oct 2000
                  • 197

Hoi,

De Dijk draaide idd met eigen synco's (ook eigen mon. tafel enzo).

Dat van die kleurencombo's; foto's van Di-Rect zijn van zaterdag en toen was ik niet aanwezig, vandaar.

Ik ken zo geen Bas maar er werken zoveel mensen op freelance basis voor Purple waar ik er maar een paar echt van ken (geluids en lichttechnici die de grote festivals doen); de meeste kom je 1 keer in de zoveel tijd tegen.

Als laatste; ik was idd onlangs ook in Amersfoort op Torenpop. Was qua spullen inderdaad niet echt kaasje, maar heb me wel vermaakt. (que's doorgeven want er lag een lap-top met martin lightjockey en dat zegt me dus nix en dat wil ik zo houden.) Heb me dus met name bezig gehouden met die paar 4-barren die er hingen. Alleen 116 en 101 in het front snap ik nog steeds niet .. ?

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

Joh Jeroen,

Prachtig gedaan; mijn complimenten. Eindelijk eens een a-symetrisch plaatje []... toch nog iemand die het begrijpt Maar waarom in ***snaam zoveel washlights ? Vooral op het gele-fotootje vind ik het afleidend... Nou jah; daar kon jij niets aan doen

greetz AJB
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Olaf Duffhuës
                      • Oct 2000
                      • 2477

Is ie vaste lichtpik bij BZB...komt ie niet eens ff op Nollepop een praatje maken....Doen ze een redelijk bandje, krijgen ze het meteen in d'r bol...[]
                      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• JeroentjE
                        • Oct 2000
                        • 197

Haha, Olaf,

ik heb een excuus hoor; ten tijde van het benefietconcert van Noll was ik op vakantie in het zonnige Spanje en heb dus helaas het optreden moeten missen. Voor geinteresseerden onder ons; Noll is ook een geluidsverhuurder en is onlangs van zijn bus met behoorlijke inhoud bestolen. Als gevolg hiervan hebben een aantal mensen de koppen bij elkaar gestoken en een benefiet concert georganiseerd waar bijna 1000 man op af kwamen en waar ook een mooi bedrag voor de gedupeerde bij elkaar is gehaald. De bands, crew en apparatuur zijn kosteloos ter beschikking gesteld voor dit gebeuren.

Maar kom je vast nog wel eens tegen met een van de bandjes!

Comment

Working...