Allereerst: Bert, mijn complimenten. Je hebt met je collega's een hele strakke lichtshow neer kunnen zetten. Die back-drop is trouwens geen overbodige luxe, als je ziet wat er anders te zien is...
ff Off-topic:
Hier in de randstad (voor mij: regio Den Haag) heb je voor 500 euro één van de grootste drive-in shows van de regio.
Bij mij op school komt voor een prijs in die riching altijd Aquarius met heel veel meer dan een T-bar'tje parretjes. Zeg maar 4 T-bars en heel wat effecten. (Geen reclame, slechts een voorbeeld [])
Ik zelf zit al ver over de 'slechts 1 t-bar' heen, met diverse effecten en k hanteer nog steeds een minimum-tarief. Maarja, zonder al die premies en belastingen, etc.[:I]
ff Off-topic:
citaat:Geplaatst door LSD
Hmmm, In wat voor regio zit jij dan??? daar wil ik ook wel een graantje komen meepikken. Als je bij ons in de buurt alleen wat parren meebrengt voor 500 € is binnen de kortste keren je agenda leeg.
citaat:Geplaatst door de kawaman
Hm.... das niet duur dan.
Als ik zie wat tegenwoordig een drive-in van zo'n 500 euro meebrengt.
(alleen een setje parren ;() dan is dat zeker niet duur!
Ik dacht zelf aan een veelvoud van dat bedrag nl!
Hm.... das niet duur dan.
Als ik zie wat tegenwoordig een drive-in van zo'n 500 euro meebrengt.
(alleen een setje parren ;() dan is dat zeker niet duur!
Ik dacht zelf aan een veelvoud van dat bedrag nl!
Bij mij op school komt voor een prijs in die riching altijd Aquarius met heel veel meer dan een T-bar'tje parretjes. Zeg maar 4 T-bars en heel wat effecten. (Geen reclame, slechts een voorbeeld [])
Ik zelf zit al ver over de 'slechts 1 t-bar' heen, met diverse effecten en k hanteer nog steeds een minimum-tarief. Maarja, zonder al die premies en belastingen, etc.[:I]
Comment