showtec movinghead

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lj djcenter
    • Jul 2003
    • 148

showtec movinghead

welk soort type movinghead zou dit zijn ik vind hier nergens iets van. Denk wel dat het ergens een kloon zal van zijn

groetjes tom
    Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt
  • movergaauw
    • Jul 2003
    • 58

Het zijn showtec dingen. Is niet zoveel, 4 gobos geloof ik en 4 kleuren, zonder rotatie prisma of iets, en saaie gobos zoals ene sterretje enzo. ennuh nergens iets gevonden?? http://www.licht.nl/winkel/Artikel.asp?id=HL30941 zoekt en gij zult vinden. Hier-licht-movinghead spots-laatste pagina
    Dat was al.

Comment

• lj djcenter
      • Jul 2003
      • 148

ah thanxs movergaauw, Khad nie gedacht dat da zo'n klein speelgoed was, allee op foto afgaande dacht da mega grote mh zouden zijn maar nee schijn bedriegt
      Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• kwaak
        • Jun 2003
        • 177

tis wel showtec he...................
        dus dat had je kunnen weten
        greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

die dingen bewegen redelijk snel maar de lichtopbrengst valt wat tegen

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Beste movergaauw, dat het een showtech headje is dat kan je inderdaad zien aan het reusachtige logo, maar heb jij ervaring met deze headjes? Ooi mee gewerkt? of mag ik jou mening scharen onder het kopje "lult slap mee zonder ervaring?"

Ik heb ze wel eens aan hetw erk gezien, de pan-tilt snelheid is prima, kan ook niet anders bij zo'm licht headje en de output is voor ee 150HTI lamp normaal.
            Vond toen wel dat ze rumoerig waren in de bewegingen en het model is redelijk gedateerd...vierkante bak.

Comment

• NiTRO
              • Sep 2002
              • 677

Ga me bij deze toch even aansluiten bij Ralph want er word weer eens goed in de ruimte gelult, en dat het grote koppen zouden zijn zou je misschien ook al eruit gehaald kunnen hebben door het vergelijk met de ladder op de achtergrond.

Deze koppen hebben eerst pixie geheten van showtec en de laatste naam die ze gehad hebben was mex150 met een HTI150 en idd 4 kleuren 4 gobo's shutter en zeer snelle pan tilt movements, de lichtopbrengst is zeer goed simpelweg omdat er niet veel mechanismes in de kop zitten, de kleuren zijn ook niet verkeerd.

Weinig tot bijna geen uitval met deze dingen ervaren, dan niet de keren meegeteld dat de klant ze als stuiterbal heeft gebruikt

meer vragen......gewoon ff mailen dan!

ciao
              ERC

Comment

• timescape
                • Oct 2002
                • 328

das nog wel proppen in dat kistje !

Comment

• movergaauw
                  • Jul 2003
                  • 58

Heb ze een keer gehuurd? Dus dat lul in de ruimte gedoe van je is ZELF iets vn lul in de ruimte zonder dat ik weet wat die persoon heeft gedaan. Maaarja. Ze zijn niet al te groot. de Pan tilt is te vergelijken met een slome tot middelmatige scan. Ik vind de kleuren wel matig en de gobos ook. En ik vind hem niet bepaald mooi maar dat is weer een ander verhaal. de strobe werkt ook wel snel. En de avond dat ik er 4 had geen problemen gehad.
                  Dat was al.

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

Beste movergaauw.
                    Ik geloof mensen graag op hun woord, maar door jouw taalgebruik en je manier van omschrijven van deze headjes heb ik sterk de indruk dat een mening geeft zonder dat je er mee gewerkt hebt, tevens ben ik erg benieuwd waar je deze headjes gehuurd hebt dan.
                    Mensen die ze gebruiken ken ik nameleijk al bijna niet, mensen die ze durven te verhuren al helemaal niet!

Zeker niet vanwege de uitval, maar meer vanwege de geringe lichtopbrengst tussen een paar parren, niet echt een head die je veel tegenkomt dus.
                    Beste movergaauw: het is geen kindertuin, praat aub mee als je weet waar het over gaat, lees anders iets meer, dat is beter dan alleen maar meningen geven die bewezen onjuist en anders te oppervlakkig zijn voor de categorie waardevol.

Comment

• movergaauw
                      • Jul 2003
                      • 58

He PIPO ik heb er varing met die dingen dus weet waar het over gaat. En ik heb ze ooit van een vriend gehuurd. Weet niet of ie ze nog heeft. En als je het niet gelooft (waarom zou ik niet weten) heb je gewoon pech. En dat jij hem niet kent en nooit geizen hebt wil niet zeggen dat dit headje niet verkocht is. En wat is er kindertuin.
                      Dat was al.

Comment

• NiTRO
                        • Sep 2002
                        • 677

Heb 8 van deze koppen lang in een vaste installatie gebruikt en nooit problemen mee gehad, en de lichtopbrengst val best te overzien, je moet natuurlijk geen overkill aan kilowatts blik gaan inhangen want dan is het snel gedaan.

Wat ik erg prettig vond aan deze kopjes was de hoge snelheid van die dingen, maar da's mijn menig.

mvg
                        ERC

Comment

• ralph
                          Banned
                          • Aug 2000
                          • 2649

Beste movergaauw,
                          Wellicht het beste om het hierbij te laten, het dient immers over die headjes te gaan.
                          Wel heel bijzonder dat jouw mening toch zo zeer afwijkt van hetgeen mij als objectieve en redelijk goed ingevoerde gebruiker is opgevallen aan de ze headjes. Sterker nog: het spreekt mekaar ronduit tegen!

voor jouw info: ik heb geen woonwagen, woon niet met mamalou samen en het lijkt mij dan ook niet meer dan netjes dat je mij niet de naam pipo toebedeeld

Comment

• movergaauw
                            • Jul 2003
                            • 58

Zeg alles sens of humor in de woonwagen in mamalou dr laatje laten liggen? En wat wil je daar nou mee zeggen eigenlijk, dat je niet in een woonwagen woont

Wel heel bijzonder dat jouw mening toch zo zeer afwijkt van hetgeen mij als objectieve en redelijk goed ingevoerde gebruiker is opgevallen aan de ze headjes. Sterker nog: het spreekt mekaar ronduit tegen! Wat bedoel je hier precies mee?
                            Dat was al.

Comment

• pro`d`user
                              • Jun 2002
                              • 534

Dat hij veel ervaring heeft met proffesioneel licht en geluid, en hij het objectief bekijkt.
                              Niet om lullig te doen maar je komt niet echt proffesioneel over (ik ook niet hoor) maar ga nou niet stoer lopen doen tegen mensen die al lang in het vak zitten en er hoogstwaarschijnlijk veel meer van af weten als jij.
                              Barry K.
                              Wij werken met EV ole ole
                              In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

Working...