Hier dus wat foto's van de scans die ik nu ff thuis heb staan, omdat ik ze voor ze de verhuur in gaan ff wil checken enz. op gebreken.
Scanes hebben alleen in 'n theater in Frankrijk gehangen, en ik kon ze voor 'n mooi prijsje kopen.
Angezien er op 'n eerder topic, in het licht forum, geen reacties kwamen, denk ik dat er maar weinig zijn die deze scans kennen. Had ze voor ik ze kocht zelf nog nooit gezien. Wat erin zit:
-Bewegende Gobo's
-3weg Prisma
-Frost Filter
-Kleurenwiel met UV filter en Splitcollor (bij deze wel mooi recht afgesneden)
-Spiegelkop kan gedraait worden!
-575HMI Lamp
Vind het zelf een leuk scannertje voor erbij. Gaan volgende week eens kijken wat hij doet tussen 6x Movitec SL-250, zal dan ook ff foto's maken.
Indien iemand nu denkt van heys, die scan ken ik, en heb ik eens mee gewerkt, graag je mening/ervaring ff posten.
2 van de 4, ff in de woonkamer
onder=shutter+dimmer, boven met rode kit=frost filter, en dat andere circkeltje is het prisma
op de operatie (keuken) tafel
lamp+lens en onder nog 'n gedeelte van het gobowiel
Onder 'n gedeelte van de ballast, en boven het kleurenwiel
de achter kant, zat eerst 5polig xlr op, heb er nu 3polig ingezet, lekker alles hetzelfde houden
en de verstelbare, en zelf afneembare spiegelkop.
De dingetjes wegen 25kg, ga ze dus lekker met 2 haken ophangen.
Verder is het maar afwachtten wat ze gaan doen met het vervoer ed. Kistje voor 4stuks op wielen is al onderweg
Scanes hebben alleen in 'n theater in Frankrijk gehangen, en ik kon ze voor 'n mooi prijsje kopen.
Angezien er op 'n eerder topic, in het licht forum, geen reacties kwamen, denk ik dat er maar weinig zijn die deze scans kennen. Had ze voor ik ze kocht zelf nog nooit gezien. Wat erin zit:
-Bewegende Gobo's
-3weg Prisma
-Frost Filter
-Kleurenwiel met UV filter en Splitcollor (bij deze wel mooi recht afgesneden)
-Spiegelkop kan gedraait worden!
-575HMI Lamp
Vind het zelf een leuk scannertje voor erbij. Gaan volgende week eens kijken wat hij doet tussen 6x Movitec SL-250, zal dan ook ff foto's maken.
Indien iemand nu denkt van heys, die scan ken ik, en heb ik eens mee gewerkt, graag je mening/ervaring ff posten.
2 van de 4, ff in de woonkamer
onder=shutter+dimmer, boven met rode kit=frost filter, en dat andere circkeltje is het prisma
op de operatie (keuken) tafel
lamp+lens en onder nog 'n gedeelte van het gobowiel
Onder 'n gedeelte van de ballast, en boven het kleurenwiel
de achter kant, zat eerst 5polig xlr op, heb er nu 3polig ingezet, lekker alles hetzelfde houden
en de verstelbare, en zelf afneembare spiegelkop.
De dingetjes wegen 25kg, ga ze dus lekker met 2 haken ophangen.
Verder is het maar afwachtten wat ze gaan doen met het vervoer ed. Kistje voor 4stuks op wielen is al onderweg
Comment