Showtec Viper

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gerard
    • Aug 2003
    • 21

Leuke foto´s maar laat ze maar eens 6 uren achter elkaar door draaien kijken wat het resultaat is.

En die lichttafel jah daar kan een MA 12-2 niet tegen op.
    Wie wil nou geen rock 'n roll leven?? kunnen alleen mensen zijn in de muziek... en ik als lichttekkie :D

Comment

• NiTRO
      • Sep 2002
      • 677

citaat:Geplaatst door Ws Soundexpresse

Die movitecs bevallen zeer goed. We werken er nu bijna 'n jaar mee, en heb nog geen errors ofzo gehad, gewoon goed.

En tja, wat moet ik over de Jands zeggen? Gewoon n fijn tafeltje, heb ook hier zeker geen spijt van, dat ik die tafel heb aangeschaft.

Enne, wat betreft die scans, als ik ze niet goedkoop kon kopen, had ik ze niet gepakt hoor, maar tja, voor dat bedrag............

Heb dan meteen ook 'n vraagje wat betreft combie jands/viper, de viper heeft 'n gecombineert strobo en dimmer kanaal. Hoe kan ik die in de jands zo wegschrijven dat als ik al m'n fixtures dim, hij de strobo niet gebruikt?
      De eerste helft van het kanaal is de dim functie, daarna gaat hij stroben.
      Wat betreft het dimmerkanaal zou ik zeggen maak er een nieuw groepje van voor de vipers, of zet alle dimmers onder een memory fader en dan programmeer je hier het dimmerkanaal van de viper op 50% als de rest op 100% staat...

ciao,
      ERC

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

citaat:Wat betreft het dimmerkanaal zou ik zeggen maak er een nieuw groepje van voor de vipers, of zet alle dimmers onder een memory fader en dan programmeer je hier het dimmerkanaal van de viper op 50% als de rest op 100% staat...
        Zover was ik al, misschien dat ik het iets verkeerd uitgelegd heb.

Boedoel dus, dat ik hem ook gewoon met de jog dials wil laten meelopen met de rest van de fixtures.

Heb ook al geprobeerd om dit aan te passen in de fixture libary met het aanmaken van de files voor de vepers, alleen ik weet de exacte waarde niet van het dmx kanaal wanner de strobo erin gaat. Dit is dus bijna niet te doen.

Verders gaan we maar kijken wat het gaat doen op langere termijn.
        Als aanvulling leken het me voor he geld waar ik ze voor kon kopen leuke scans.
        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• DJ OELIE
          • Apr 2003
          • 49

Ahjah... de Showpech Viper, die ken ik nog wel uit de oude catalogus van dap en showtech uit 2001, ik heb hem zelf nooit in het echt gezien, dus het echte effect kan ik niet over meepraten.
          Toendertijd kostte die dingen zo'n 1600 euro dus al heb je ze nu voor 250 euro gekocht is het denk ik toch wel een goeie koop, als alles nog werkt

Comment

Working...