Pepsi Charts '03

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Pepsi Charts '03

Het heeft even mogen duren, had helaas door lopende producties niet eerder tijd. Maar bij deze dan toch.
    Ik had het genoegen om achter de schermen te mogen rondlopen tijdens dit evenement en heb wat foto's gemaakt.

Zover ik weet, werd de besturing gedaan door een Wholehog 3, iemand meer info over deze productie ?
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

enkel dat het goed klonk en der goed uit zag

gr
    bas
    groetjes,
    Bas

Comment

• Klaaske
      • Jun 2003
      • 571

Toevallig lijstje met wat er hing aan Licht en Geluid ?
      <font size=\"1\">
      Groeten,
      Jaap
      <b>
      -[GSXke :)]-
      </font id=\"size1\"></b>

Comment

• yvobtv
        • May 2002
        • 272

ik heb daar Fontane gedaan
        (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))

Comment

• Frank Schotman
          • Nov 2003
          • 1

Een Wholehog II met wing werd gebruikt voor het bewegendlicht (van High End Studio Color's en Van Vari*Lite de 2000 serie (wash en spot)verder werd voor het convensioneel een Avolites saphire 2000 gebruikt. de klus werd uitgevoerd door Flashlight en de Crewchief was Hans Grauwmans. Bewegend lichtoperator Maran Persoons (Tenfeet) en Convensioneel en ontwerper Gert Jan Schreuder
          ik hoop dat dit genoeg info is

En NEE ER WERD GEEN WHOLEHOG III GEBRUIKT
          LIGHTCONTROL
          Frank Schotman
          www.lightcontrol.nl

without LIGHT it\'s just RADIO !!!

Comment

• Wiggalowile
            • Nov 2003
            • 34

citaat:Geplaatst door Frank Schotman

Een Wholehog II met wing werd gebruikt voor het bewegendlicht (van High End Studio Color's en Van Vari*Lite de 2000 serie (wash en spot)verder werd voor het convensioneel een Avolites saphire 2000 gebruikt. de klus werd uitgevoerd door Flashlight en de Crewchief was Hans Grauwmans. Bewegend lichtoperator Maran Persoons (Tenfeet) en Convensioneel en ontwerper Gert Jan Schreuder
            ik hoop dat dit genoeg info is

En waarom niet ?
            *** created light so in a way were just advertising ***.

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

citaat:
              citaat:Geplaatst door Wiggalowile

En waarom niet ?
              Wel, ik kan je al verschillende redenen geven, samen met nog vele andere operators die al met hog3 gewerkt hebben.
              Vorige maand een productie gedaan op HOG3, heeft me tijdens de voorbereidende fase bloed,zweet en tranen gekost (incompatibiliteit) maar tijdens de productie zelf, geen probleem... (na op voorhand heel wat te hebben kunnen ondervangen)

(Voor alle veiligheid een hogII mee als backup voor de III. Uiteindelijk heeft die dan als backup mogen dienen voor de andere hogII die varkenskuren had met zijn pigbutton [}][8D])

Maar deze probs zijn al aangekaart op vele andere fora en denk niet dat het hier nut heeft om die in detail uit de doeken te doen [^]
              Verder een TOPPIE tafel, maar ik zweer voorlopig nog ff met hogII [^][^][^]

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...