vraagteken bij opstelling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

citaat:Geplaatst door DJ.T

Is dit trouwens een foto van de site van de lifesound die hier ook op het forum zit??
    Zou wel leuk zijn als hij dan even commentaar geeft hoe of dat het precies zat
    Neen,

Hier heeft Joachim (LIFESOUND op het forum) NIKS mee te maken.
    Joachim is een heel ander marktsegment bezig.

PS : Ik post dat hier even, omdat ik weet dat Joachim dit forumonderdeel normaal niet bezoekt.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Ok dan AXS, ik dacht dat omdat er nl. een anti copy zit op die foto waarop staat www.lifesound.be
      We're ready to party, are you?

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

Joachim gebruikt wel de naam Lifesound, maar er is blijkbaar nog een andere firma die ook lifesound noemt.

In het profiel van Joachim kan je trouwens de link naar zijn homepage vinden.
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Daar had ik al gekeken ja, maar aangezien het allbei belgische sites zijn, zag ik de link tussen die 2 misschien verkeerd.
          We're ready to party, are you?

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5430

Ik vraag me af wat voor beugels er op die spiegelspots zitten, er komt zo een leuk buigend moment extra op te staan...
            Ik heb zo ook ooit een M10-bout van een Niethammer C51 beugel zie afbreken met een Cyberlight eraan. Gelukkig zat er ook een safety-kabeltje aan.
            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...