Elektrosonic dimmers & zero 88 tafeltje Fototje's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

Elektrosonic dimmers & zero 88 tafeltje Fototje's

Een bedrijf waar we regelmatig mee samen werken heeft nog een stel elektrosonic dimmers en zero88 panelen, ze zijn oud maar nog best mooi; en doen het nog. owjah, 0-10 volt he[]

Foto's zijn enigzins groot om kwaliteit te behouden,als je ze niet akn openen maak ik ze wel kleiner

binnekort ook de actie foto's

Het zero 88 ;paneel 12-2

Vind het wel mooie dingen, wel beetje groot maar tog

oeps, hoort eigenlijk bij fotoforum dus moderator, je mag m wel verplaatsen

Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc
  • dj Q-bone
    • Sep 2001
    • 171

hahaha, vooral dat "svp tapen op zilver kan ik begrijpen" Wij hebben op school zelfde zero 88 tafeltje, maar dan met dat zwart zelf overgespoten (was helemaal weg) En zonder alle draaiknoppen (in de loop van de tijd "magisch" verdwenen ). Achja, het is niet top of the line, maar het werkt wel

Comment

• Freddie
      • Nov 2002
      • 195

Leuk zo'n tafeltje. Hebben wij (ook) op school. Is ondertussen vervangen door de Maxim, maar hij staat er nog wel. En precies, ook dat zwart is niets meer van over [], en die draaiknoppen [:I][:I][:I]

Maar die dimmer lijkt mij gewoon groot en onhandig, mijn mening, je verhuist gewoon elke keer een complete meterkast.
      Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• reflection
        • Mar 2002
        • 413

hier is de frontplaat ook al 3 x versleten geweest, die is altijd veel verhuurd geweest, hup na een jaar of 1,5, nieuw frontplaatje erop..

en de dimmer is idd groot door die meterkast bovenin..maja, wel veilig de 6 krings is alleen de dimmer zelf en de 24 krings...ja je raad het al; bijna dubbel zo hoog
        Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• - -Niels- -
          • Aug 2003
          • 253

Kunnen de foto's voortaan ietsjes kleiner?

Comment

• LJ Chris
            • Jul 2002
            • 477

En dan sloten ze vroeger mijn topics af omdat de fotos te groot waren [B)][:0][B)]
            Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• dj Q-bone
              • Sep 2001
              • 171

Ik vind deze wat grotere foto's juist wel fijn, zie je tenminste wat details

Misschien zijn clickable foto's voortaan wel handig [:P]

Comment

Working...