Mooie dicotheek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fl@x
    • Oct 2003
    • 194

Mooie dicotheek

Ga vaak stappen in deze discotheek in Duitsland []
    Had afgelopen zaterdag mijn digicam mee dus bij deze ff wat pics.

De discotheek heet trouwens INDEX.

Exacte specs van wat er hangt/staat heb ik helaas niet.

Even een kleine opsomming grote zaal:

4 full-colour lasers

12 GLP patend lights

8 Movitec SL-250 kopjes

12 Washlights 1200W

140 Par 64 raylight aan 4 driehoekige trussconstructies. Deze kunnen in elke gewenste stand getakeld worden.

+/- 30 dataflashes

+/- 300 par 36 puntspots

talloze blinders

Geheel aangestuurd door een Grand MA.

voor meer info www.i-n-d-e-x.de

Greetz

Zo niet, dan toch!!!
  • lichtmoderator
    • Jun 2002
    • 115

Graag enkel inhoudelijke reacties ipv : 'cool' 'Hooly Sh*t'...
    Deze werden dan ook meteen verwijdert.

Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

• jakobjan
      • Jul 2002
      • 599

Zou de lichtman ook het concervatorium gedaan hebben??. Ik gebruik af en toe ook zo'n midi keyboard, en dat werkt perfect.
      Jakob-Jan
      Lightjockey Beta tester
      Freelance Licht tekkie

Comment

• Scan head
        • Feb 2004
        • 143

Wat is het verband tussen een licht paneel en een keyboard dan? wat zijn de mogelijkheden hiermee?

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

het keyboard dient waarsch. voor de laser aan te sturenn via pangolin, zo kan je aan elke toetss een 'image' linken...
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• fl@x
            • Oct 2003
            • 194

citaat:Wat is het verband tussen een licht paneel en een keyboard dan? wat zijn de mogelijkheden hiermee?
            Zoals driesmees al zegt wordt de laser er mee aangestuurd.
            Echter staan er hier twee keyboards waarvan één d.m.v. midi de par36 spotjes en nog wat andere effecten bedient. Met die andere worden plaatjes aan bepaalde toetsen gekoppeld. Het rechtse TFT scherm is voor de laser bedoeld. Of het Pangolin is weet ik niet.

Greetzzz
            Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Jep dat lijkt mij ook, redelijk standaard om op die manier te laseren; werkt heel erg snel als je live op de muziek je plaatjes wilt laten zien.
              Jammer dat je alleen foto's hebt van de laser, vind het nog steeds een erg gaaf effect, maar toch niet zo geweldig dat ik er de hele avond naar wil kijken; een gave lichtshow eronder maakt het geheel dan toch wel af en die zie ik hier niet. Plaats anders wat foto's van die site, dan hoef ik weer niet te gaan zoeken (lichtelijk lui geworden door de afgelopen dagen carnaval, en dat zal nog wel erger worden [:P])

Comment

• jakobjan
                • Jul 2002
                • 599

Wat voor de laser geldt geldt ook voor de andere lampen, met een midi keyboard kun je snel een setje neerzetten, en makkelijk wisselen. Ik gebruik het wel eens voor een band. i.s.m. lightjockey. dat gaat prima
                Jakob-Jan
                Lightjockey Beta tester
                Freelance Licht tekkie

Comment

• lichtmoderator
                  • Jun 2002
                  • 115

Omwille van het eindeloze gel*l over wat er op de foto's NIET te zien is, het topic maar wat opgeschoond.

Blijkbaar lukt het hier echt niet goed om geen one-liners te zetten en een beetje nuttige postings neer te zetten.

Had een beetje goede hoop toen het midi-keyboard verhaal werd aangehaald, maar spijtig genoeg lukt het nog steeds niet om wat inhoudelijks te schrijven.

Voorlopig een slotje. Als iemand graag wat inhoudelijks heeft toe te voegen ontvang ik dat graag per mail.

Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

Working...