Varilite power supply rack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wiggalowile
    • Nov 2003
    • 34

Flashlight zou de overstap nog niet maken naar Powerlock omdat deze nog steeds niet officieel een norm is en ook niet 100% veilig is , het zou best's kunnen dat er nog een andere "vorm" komt.
    *** created light so in a way were just advertising ***.

Comment

• DJ_Robin
      • Jul 2001
      • 610

Ik koop toch liever iets dat de veiligheid verbetert dan 10 movingheads. Ik probeer dan de spullen die ik heb wel voormekaar te hebben en dan pas weer voor iets nieuws te kijken. Ik probeer nogsteeds kwaliteit voor kwantiteit te laten gaan.
      Ik heb ook regelmatig met camlock gewerkt en zeker een plug vervangen kost veel manuren want die zitten over het algemeen helemaal vastgeroest/vreten.

Ik begrijp het wel want het is inderdaad heel veel geld maar het is wel een stuk veiliger en dat vind ik toch wel erg belangrijk.

M.V.G
      EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Thijs Mulder
        • Aug 2004
        • 4

Maar als bedrijf wacht je liever op iets 100% veilig en 100% goed gekeurd! Anders heb je net alles vervangen en komt er een product op de markt dat 100% veilig is en Den Haag bepaald dat dat de nieuwe norm is. Kun je weer alles gaan vervangen.

Groet'n

Comment

• Rock On
          • Jan 2004
          • 250

Zo kun je wachten tot je een ons weegt! Eens moet de knoop door en bij zulk soort beslissingen is bij mij de keus snel gemaakt.

En nu ff iets meer on-topic ; kort vraagje: zijn die voedingsunits "Hot-swappable"?
          "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• Kevin_DM
            • May 2003
            • 577

citaat:Geplaatst door Rock On

Zo kun je wachten tot je een ons weegt! Eens moet de knoop door en bij zulk soort beslissingen is bij mij de keus snel gemaakt.

En nu ff iets meer on-topic ; kort vraagje: zijn die voedingsunits "Hot-swappable"?
            Nee.
            --- watt ever you want ---

Comment

• kokkie
              • Nov 2003
              • 1166

Maar als ze gaan, gaan ze meestal met het opstarten (nooit recht voor het rack zitten dus met inschakelen), dus dan zijn ze nog wel redelijk makkelijk te vervangen.
              Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• stekelvarke
                • Dec 2004
                • 1062

Even dit toppic kicken, ik was bezig met wat te lezen over de VL200 series, ik kwam de term UDM tegen, ook heb ik hier foto's enzo over gevonden maar nergens een uitleg van wat dat apparaatje eigenlijk doet. Ik geloof dat iemand van jullie dit wel weet?
                exit night into LIGHT

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

Originally posted by stekelvarke
                  Even dit toppic kicken, ik was bezig met wat te lezen over de VL200 series, ik kwam de term UDM tegen, ook heb ik hier foto's enzo over gevonden maar nergens een uitleg van wat dat apparaatje eigenlijk doet. Ik geloof dat iemand van jullie dit wel weet?

Eigenlijk stukje geschiedenis...
                  Destijds gebruikte VL enkel het VL-protocol.
                  Om de gebruikers van DMX-fixtures niet in de kou te laten staan, werden de UDM's op de markt gebracht.
                  UDM staat voor Universal DMX Module.
                  Hierbij kon men dan via de artisan/virtuoso console DMX-fixtures aansturen.
                  een UDM is dus een interface van het VL <-> DMX protocol.

Werkt trouwens in beide richtingen, waar DMX->VL nu natuurlijk het meeste gebruikt wordt voor de fixtures die met de oude VL-protocollen werken.

OPMERKING: dit is een vereenvoudigde uitleg, aangezien het niet zomaar een rechtstreekse VLprotocol<->DMX converter is! Komt nog net wat meer bij kijken dan dit er 'gewoon' tussenhangen
                  If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• RRik
                    • Jan 2006
                    • 20

Originally posted by Thijs Mulder
                    Ik wil hier graag op reageren.
                    Op alle APS6 (MOD) rack's bij EML (en de rest van VLPS) zit nog gewoon camlock.
                    Helaas maar waar.

Groet'n

Helaas,

Op de helft van de Modracken in Nederland zit nu de nieuwe Powerlock connector. Langzaam worden deze allemaal omgebouwd naar Powerlock. EML Belgie is ook aan het inventariseren ook zij dat gaan doen.

Rik

Comment

Working...